home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 163 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]  (Læst 213082 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2325: 31 Jul 2009, 21:54 »

Står i et mindre luksusproblem her. Jeg vil enormt gerne have Carlos Vela til at starte inde, da han har udviklet sig vildt, men så bliver Marquinhos og Nasri holdt ude. Jeg har overvejet at sætte enten Vela eller Marquinhos oppe ved siden af Sergio, men så føler jeg bare, jeg mangler noget råstyrke, som Adebayor kan tilføje. Samtidig var han også den mest målfarlige i Europa sidste år med 28 mål i ligaen og 44 i alt. Jeg har stadig små 350 millioner at handle for, hvis det kan hjælpe noget. Mit hold.

Ich möchte gern Hilfen habe!
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2326: 31 Jul 2009, 22:15 »

Står i et mindre luksusproblem her. Jeg vil enormt gerne have Carlos Vela til at starte inde, da han har udviklet sig vildt, men så bliver Marquinhos og Nasri holdt ude. Jeg har overvejet at sætte enten Vela eller Marquinhos oppe ved siden af Sergio, men så føler jeg bare, jeg mangler noget råstyrke, som Adebayor kan tilføje. Samtidig var han også den mest målfarlige i Europa sidste år med 28 mål i ligaen og 44 i alt. Jeg har stadig små 350 millioner at handle for, hvis det kan hjælpe noget. Mit hold.

Ich möchte gern Hilfen habe!

Synes faktisk det er ret simpelt Smiley
Sælg Nasri fordi han efter min mening er dårligst. Marquinhos skal dernæst fungere som reserve til kanterne og angrebet og Vela skal have en fast plads på venstrekanten. Kommer der skade i angrebet vil jeg dog bruge Vela øverst og Marquinhos på kanten, da jeg synes hans stats passer list bedre til kanten end angrebet.
Logged

Vuelve la ilusión

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2327: 31 Jul 2009, 22:17 »

Står i et mindre luksusproblem her. Jeg vil enormt gerne have Carlos Vela til at starte inde, da han har udviklet sig vildt, men så bliver Marquinhos og Nasri holdt ude. Jeg har overvejet at sætte enten Vela eller Marquinhos oppe ved siden af Sergio, men så føler jeg bare, jeg mangler noget råstyrke, som Adebayor kan tilføje. Samtidig var han også den mest målfarlige i Europa sidste år med 28 mål i ligaen og 44 i alt. Jeg har stadig små 350 millioner at handle for, hvis det kan hjælpe noget. Mit hold.

Ich möchte gern Hilfen habe!

mit første råd, brug asenjo i stedet for fabianski! kan også se at asenjo har et højere gennemsnit end fabianski.
ss af marquinhos måske, hvis han har udviklet sig vildt, så brug ham som angriber og sælg adebayor for gode penge og sælg evt. alonso og brug nasri derinde, alonso burde give mange penge Smiley
hvis ikke marquinhos har udviklet sig meget sygt, gør du som kndsen_0 skriver Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2328: 31 Jul 2009, 22:20 »

Hmm.. Ja, han ryger så. Håber så, jeg kan få minimum 200 for ham, så jeg kan byde på Torres. Tak for det Thumbs Up

mit første råd, brug asenjo i stedet for fabianski! kan også se at asenjo har et højere gennemsnit end fabianski.
ss af marquinhos måske, hvis han har udviklet sig vildt, så brug ham som angriber og sælg adebayor for gode penge og sælg evt. alonso og brug nasri derinde, alonso burde give mange penge Smiley
hvis ikke marquinhos har udviklet sig meget sygt, gør du som kndsen_0 skriver Smiley
Ja, Asenjo er også normal starter, det var lige en fejl. Marquinhos har 18 i dribling og høje stats i de andre ting, men han kan stadig udvikle sig. Alonso er bedre som central og bedre defensiv end Nasri, og det er godt, når Fabregas ikke er nogen udpræget defensiv spiller. Alonso købte jeg også for 90 millioner op til den her sæson, så det ville være dumt.
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2329: 01 Aug 2009, 19:36 »

har et bud på 2,4 for kristian onstad fra plus 10% fort. af næste salg og et på 2,0 plus 20% af fort. af næste salg. begge priser er mio
skal jeg acceptere nogen af dem, hvis ja hvilket jeg hælder mest til det første
EDIT: ob har trukket budet på 2,4 tilbage ticked off
« Seneste Redigering: 01 Aug 2009, 19:39 af louisfr » Logged

Mammut
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2330: 02 Aug 2009, 17:16 »

Skal jeg sælge Paolo de Ceglie for 155 mio til Inter/Milan

Er selv Fiorentina i starten af 2011, og Ceglie har ikke udviklet sig specielt meget. Hvad siger i? Kan også sælge til chelsea, men kun for 130 mio
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2331: 02 Aug 2009, 17:36 »

Deal hvis du ellers har en mulig erstatning. Det er nemlig mega svært at finde en god spiller til venstre back.!!!
Logged

Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2332: 02 Aug 2009, 19:09 »

Hey,

Spiller med Arsenal i år 2015 og skal have et råd fra jer gutter. Er blevet interesseret i en engelsk centerforsvar, men Crystal Palace forlanger
30 mio pund for ham. Synes i han er det værd statsmæssigt???

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/4xl32515.jpg

Har et kanon midterforsvar i forvejen med Sakho som jeg gav 40 mio pund for og en serber ved navn Stankovic som jeg gav 30 mio pund for.

Men problemet er at jeg gerne vil have nogle engelske spillere og på nuværende tidspunkt har jeg kun Walcott. Hvis jeg køber Bennett regner jeg med at kunne få en god pris for Sakho, da det er ham jeg sælger hvis det kommer så langt.

Ser frem til at høre jeres mening...

Sigmor
Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2333: 02 Aug 2009, 19:16 »

Helt klart Deal, kan godt ske det er mange penge, men han er virkelig god, og han er englænder. Synes dog ikke at du behøver at sælge Sakho.
Logged

Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2334: 02 Aug 2009, 19:21 »

Okay, har vist fået presset dem ned i 23 mio, så jeg slår til. jamen bliver nødt til at sælge enten sakho eller stankovic fordi ingen af dem vil sidde på bænken. har i forvejen Djourou som ikke klager over pladsen som indskifter.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2335: 02 Aug 2009, 19:24 »

Okay, har vist fået presset dem ned i 23 mio, så jeg slår til. jamen bliver nødt til at sælge enten sakho eller stankovic fordi ingen af dem vil sidde på bænken. har i forvejen Djourou som ikke klager over pladsen som indskifter.
Hvem bruger du i midter forsvaret siden Sakho er nød til at sidde på bænken??
Logged

Walcottfan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2336: 02 Aug 2009, 19:25 »

Okay, har vist fået presset dem ned i 23 mio, så jeg slår til. jamen bliver nødt til at sælge enten sakho eller stankovic fordi ingen af dem vil sidde på bænken. har i forvejen Djourou som ikke klager over pladsen som indskifter.

Det ville være dumt at sælge Sakho, han er vild
Logged

Arsenal through and through !!

Viva Atletico !!

Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2337: 02 Aug 2009, 19:30 »

KOmmer til at bruge ham Bennett jeg køber og så er der jo kun en plads tilbage til enten sakho eller stankovic.

Stankovic: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/8vS33961.jpg

Sakho: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/KqR34039.jpg
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2338: 02 Aug 2009, 19:38 »

Stankovic Smiley
Logged

Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #2339: 02 Aug 2009, 19:40 »

Ja også ham jeg er klart er mest til.

Det der er så vanvittigt ved Sakho er at han udvikler sig så meget fra spillets start, men hvis man sammenligner disse 3 spilleres stats så er det vel ham der er tredje valg
Logged

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 163 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010