home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 36513 gange)
Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #105: 23 Nov 2008, 12:40 »

Super blog! Du har et flot sprog, og resultaterne i bloggen taler jo for sig selv.

En lille ting: Jeg synes du skal variere opsætningen lidt mere, og måske sætte nogle flere billeder ind. Der er virkelig meget tekst, og det bliver lidt uoverskueligt at læse, i længden.

Keep up the fantastic work!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #106: 23 Nov 2008, 12:46 »

Igen fantastisk! Thumbs Up Flotte resultater, men surt med nederlaget i cuppen. Dog forventet som du selv skriver.. Wink Du har dog lavet en mindre historisk fejl.
"For første gang i klubbens historie kunne man konstatere at man var blandt verdens 16 bedste hold"
Det passer ikke helt for Villarreal var nemlig i semifinalen i 2005/2006 og var faktisk rigtigt tæt på en finaleplads! Wink

Men ellers flot! Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #107: 23 Nov 2008, 12:58 »

Super blog! Du har et flot sprog, og resultaterne i bloggen taler jo for sig selv.

En lille ting: Jeg synes du skal variere opsætningen lidt mere, og måske sætte nogle flere billeder ind. Der er virkelig meget tekst, og det bliver lidt uoverskueligt at læse, i længden.

Keep up the fantastic work!

Mange tak, det er jeg glad for at høre.

Det med at variere opsætningen er lidt svært da jeg ikke selv er speciel god til sådan noget med grafik.
Jeg ved godt at der er meget tekst, og jeg beklager hvis denne update blev en anelse for lang.

Igen fantastisk! Thumbs Up Flotte resultater, men surt med nederlaget i cuppen. Dog forventet som du selv skriver.. Wink Du har dog lavet en mindre historisk fejl.
"For første gang i klubbens historie kunne man konstatere at man var blandt verdens 16 bedste hold"
Det passer ikke helt for Villarreal var nemlig i semifinalen i 2005/2006 og var faktisk rigtigt tæt på en finaleplads! Wink

Men ellers flot! Thumbs Up

Igen tak! Ja, jeg valgte jo at satse på især ligaen, og det koster så nok cuppen nu.
Fejlen er rette, jeg havde helt glemt at de var så langt dengang!
Logged

Norouzi94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #108: 24 Nov 2008, 15:31 »

Hvornår opdatere du igen? Smiley

FANTASTISK BLOG Opstemt
Logged

Glory Glory Man United
Glory Glory Man United
And the reds go hunting gold!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' El Submarino Amarillo
« Svar #109: 24 Nov 2008, 17:41 »



- Spillerportræt
Som noget nyt i denne blog vil jeg begynde at lave portrætter af mine spillere. Der kommer ganske simpelt et spillerportræt hver gang der har været tre updates. Man kan vel nærmest kalde det et kvartals-portræt. Hvad du end vælger at kalde det,
er det en update der går tæt på en spiller, og hans karierre. Jeg vil ikke gå tæt på spillerens baggrund og opvækst, men derimod give et kort resume af spillerens fodboldkarriere, og præstationer indtil videre. Det vil også samtidig betyde at i slipper for de at læse lange updates hver eneste gang, og ind i mellem kan det være dejligt ikke at skulle læse lange updates hver eneste gang. Så læn dig tilbage og nyd det første portræt, som vil omhandle den italienske stjerneangriber Giuseppe Rossi. Portrættet vil selvfølgelig være baseret på virkeligheden, og intet have med FM at gøre.

- Kæmpetalent spottes
En italiensk klub var faktisk den første der så et kæmpe talent i Rossi. Efter en prøvetræning sammen med et par andre spillere fra de amerikanske klubber, så Parma at der virkelig var et talent i den amerikansk-italienske angriber. De tilbød ham hurtigt en kontrakt, og sammen med sin far valgte han at rejse til Italien. Han spillede fire år i klubben primært på ungdomsholdene, men der blev af og til plads på bænken. Hans præstationer på klubbens ungdomshold gav ham debut på U/16 landsholdet. Det amerikanske fodboldforbund prøvede at overtale Rossi til at vælge deres landshold, men Rossi valgte altså at optræde for italienerne. Det gik ham meget godt og han fik i sine fem kampe scoret tre gange, inden de forfremmede ham til U/17 holdet. Igen viste han sit klare talent med seks mål i fjorten kampe for det respektive landshold.

- Hentet af en storklub
Da Rossi i 2004 skiftede Italien ud med England, og Parma ud med intet mindre end Manchester United, var der ingen tvivl om at han var en upcomming man. Han fik aldrig rigtig bidt sig fast på førsteholdet, selvom han både imponerede for ungdomsholdet, og senere reserveholdet. Han viste sig også frem i cup-kampene og blandt andet en fantastisk scoring i kampen med Sunderland fik de engelske fodboldinteressered e til at opbluse deres interesse for ham, men det skulle desværre også vise sig at være hans første og sidste for klubben. Han fik i alt fem kampe, for klubben, og ellers var han udlånt til Newcastle og Parma. Hans udlån til Newcaslte blev aldrig en succes, og han fik slet ikke scoret i hans elleve kampe. Inden udlånet til Newcastle var han også en tur i sin gamle klub Parma, dog med større succes. Han scorede flotte ni mål i sine nitten kampe, og for første gang kunne han konstatere succes inden han drog hjem til Manchester United. Han nåede ikke meget mere for United, inden han drog videre i karierren.
Giuseppe Rossi
21 år
Teaneck, New Jersey, USA
1.73 m
Angriber
Villarreal

- Succes i Spanien
Den 31. juli 2007, blev det af Manchester United bekræftet at Rossi var blevet solgt til den spanske klub Villarreal for omkring £ 6.6 millioner (75 millioner Dkr). Men en klausul blev tilføjet til Rossi's Villarreal kontrakt, der gør det muligt for Manchester United at tilbagekøbe ham på et senere tidspunkt. Han scorede sit første mål for Villarreal på hans debut mod Valencia den 26. august 2007. Derefter var der dømt glade dage for Rossi, og inden denne sæson havde han scoret 16 mål i 36 kampe. Det svarer til en 16 mål på en hel sæson, og det er rigtig gode statistikker for en så ung angriber, i hans debutsæsoner. Udover at være en god spiller er han også en fantastisk holspiller og der er absolut ingen tvivl om at de gule får svært ved at holde på ham.
En ting er i hvert fald sikkert; han bliver en meget spændende mand at følge i hans fremtidige karriere, både på klub og landsholdsplan.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #110: 24 Nov 2008, 18:03 »

Hvornår opdatere du igen? Smiley

FANTASTISK BLOG Opstemt

Der har lige været update.

Mange tak!  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #111: 24 Nov 2008, 20:14 »



 

- Lynhurtige Llorente bringer os på mesterskabskurs!
tæt på. Vi er efterhånden ved at indtage en position som spansk mester. Vores fantastiske spil er efter en skuffende spillemæssig Februar, genfundet og vi har for alvor blomstret i denne måned. Måneden bød blandt andet på rivalopgør mod Valencia, og endda på Mestella. Derudover venter også Roma i en returkamp i Champions League, og Barcelona i returkampen, ved den spanske pokalturnering. Den første af de kampe skal give videre deltagelse, mens den anden bliver noget sværere at kringle efter hjemmebanenederlage t i den første kamp, på 2-0. Derudover bød ligaen også tre kampe mere, og de var imod henholdsvis Valladolid, Getafe og Sporting. De to førstnævnte på hjemmebane, og den sidste på udebane. Månedens spiller blev utvivlsomt Llorente. Med to hurtige scoringer, i to forskellige kampe efter blot 40 og 47 sekunder satte han os på rette kurs både mod Sporting og mod Getafe. Udover det har Fernandez også være fantastisk, men der har bare været det ekstra touch over Llorente her i Marts.

Den første kamp i måneden var imod ærkerivalerne fra Valencia. Mestella lagde græs til det fantastiske opgør, og allerede efter 13 minutter braget Joaquin hjemmeholdet i front. Tribunerne på Mestella rystede, og man kunne tydeligt høre hvem der førte opgøret. Det var dog ikke længe de kunne juble da Fernandez efter 26 minutter chippede bolden over Hildebrand, som så meget skidt ud i den pågældende situation. Det skal dog ikke tage noget fra Fernandez, der som sagt stod for en fantastisk detalje. Selvom begge hold havde rigtig mange chancer, blev der ikke scoret mere i denne halvleg, og dermed kunne holdene gå til pause med 1-1. Anden halvleg var det samme scenarie, og begge hold vadede i chancer, efter dårlige defensive præstationer, men ingen af holdene formåede at score; i hvert fald ikke før der var et kvarter igen. Der sendte Rossi nemlig bolden i kassen, efter et pragtfuld bandespil med Llorente. Samme Rossi lukkede kampen med fem minutter igen, efter en kæmpe fejl af Marchena, som spillede Rossi helt blank.

Hjemme mod Valladolid lyder på papiret som en helt anden opgave.
Gæsterne ankom dog til opgøret med en god attitude, og man kunne sagtens se at de virkelig kom hertil efter point. Det viste de allerede efter fem minutter ved at kombinere sig igennem uden de store problemer, og til sidst var Capdevila tvunget til at nedlægge Escudero. Canobbio skulle sparke det efterfølgende straffespark, men han overplacerede fuldstædigt og sendte bolden forbi målet. Gæsterne fortsatte dog med at presse, og både Goitom og Canobbio havde en kæmpe chance hver. Hjemmeholdet holdte stand til pausen, og der var et piftende publikum der sendte Villarreal til pausen. Ikke meget blev ændret til anden halvleg, og nok engang var gæsterne bedst. Goitom var en stor trussel, og to gange var han tæt på at bringe gæsterne foran; den ene gang var stolpen med os, og anden gang sparkede han lige forbi.
Derfor var det ufatteligt ufortjent da indskiftede Axel Witsel prikkede en scoring ind med ti minutter igen. Igen sikrede vi sejren via. effektivitet og held.

Kampen mod bundproppen Sporting blev i den grad en kedelig affære. Den startede dog livligt da Llorente bragte os foran efter blot 47 sekunder. Det var Joseba Llorente der opsnappede en aflevering og dermed skabte sig selv en friløber. Ti minutte senere blev kampen reelt lukket da Fernandez sendte en skruet langskud i mål, og dermed sikrede gæsterne fra Villarreal sejren på 2-0. Resten af dagens kamp blev ikke noget at skrive hjem om, og som et godt tophold sikrede vi os kynisk de tre point; det var dog også fortjent.

En dansk legendes tidligere klub blev godt og grundig ydmyget i det pågældende opgør. Vi mødte selvfølgelig Getafe som tidligere har haft Micheal Laudrup i trænersædet. Igen var Llorente tidligt på pletten da han allerede efter 40 sekunder headede et højt indlæg over Abbondanzieri, som gik helt fejl af indlæget. En halv time senere øgede Fernandez for hjemmeholdet, og netop Fernandez kom vi til at se mere til. Han lavede nemlig hattrick, og selvom det altid lyder, som noget helt unikt var det ikke just det. Hans to sidste mål der fuldbyrdede hattricket var nemlig to straffespark der blev sendt ind kort før pausen. Dermed var kampen ved stillingen 4-0 lukket, men to minutter før tid ville indskiftede Franco også lege med, da han scorede sit første mål i lang tid, til slutresultatet 5-0.

- I kvartfinalen på trods af nederlag!
Når vi senere i April tager imod Barcelona kan vi se tilbage på en kvartfinale hvor Roma er blevet slået. Endnu en gang trak vi Barcelona og nu har vi faktisk mødt dem i alle turneringer; eller det har vi i hvert fald snart. De andre deltagere i kvartfinalerne skal vi nu snakke lidt om. Der var ingen overraskelser i 1/8 finalerne overhovedet, og derfor er det otte meget stærke hold der står klar til de afgørende runder. Det eneste rigtige store hold der måtte forlade turneringen var Inter, som røg ud til ligeså stærke Barcelona. Bayern München havde ikke de store problemer med at besejre Porto, selvom Juventus var i problemer mod Werder Bremen, vandt de alligevel. Real Madrid slog Dynamo Kiev ud i to tætte kampe, og det ukrainske tophold har været den store oplevelse i årets Champions League. Til sidst kunne også Fiorentina, Arsenal og Chelsea spille sig videre og de to sidstnævnte hold trak faktisk hinanden til at London-opgør.

Lad lige at gennemgå returkampen mod Roma. Det blev en kamp mod to vidt forskellige halvlege, og med den første som den absolut bedste. Pirlo bragte os foran på et frisparksmål, men allerede to minutter senere lykkedes det hjemmeholdets store stjerne Francesco Totti at udligne for det umotiverede hjemmehold. Netop Totti havde også en stor andel i hjemmeholdets sejrsmål da han spillede Aquilani blank. Det var også de to spillere der scorede holdets mål i nederlaget på El Madrigal. Selvom hjemmeholdet vandt, kan man i Villarreal konstatere at kvartfinalen er en realitet, og vi når efterhånden tætter på målet.

- Slut med pokalturneringen!
Som forventet røg vi ud til Barcelona efter kampen på Camp Nou. Det var en lige kamp, og det lykkedes faktisk for gæsternes reserver at spille lige op med Barcelona, som dog virkede en anelse fjern og umotiveret, som om de allerede var videre. Bojan bragte hjemmeholdet foran efter et lille kvarter, og i overtiden fik Villarreal sikret sig en uafgjort da Caceres kom til at sætte bolden i eget net, mod sit tidligere hold. De to kampe i semifinalen står imellem Barcelona og Almeria, mens Espanyol tager imod Getafe i den anden semifinale.

- Månedens resultater
Marts-resultaterne forløb således:
3-1v - Valencia (Rossi(2), Fernandez)
1-1v - Barcelona (Caceres - own goal)
1-0v - Valladolid (Witsel)
1-2v - Roma (Pirlo)
2-0v - Sporting (Llorente, Fernandez)
5-0v - Getafe (Llorente, Fernandez(3), Franco)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #112: 24 Nov 2008, 22:09 »

Great update, meget gode resultater. Du må være glad for Llorentes stime. Opstemt  Det ser også ud til at du vinder ligaen, det skal virkelig gå galt for dig hvis du ikke gør.  Smiley
Det bliver svært imod Barcelona i CHL, jeg glæder mig til at høre mere om kampen. Jeg håber i hvertfald, at det vil gå bedre imod dem, end det gjorde i pokalen.
Kan meget godt lide opsætningen og grafikken, som gør det meget mere interessant KIU. Thumbs Up Det skriftlige er meget godt og spændende og læse. Du hat dog et par fejl,  det ser ud til, at du ikke kigger dine updates igennem. Skuffet


Udover det har Fernandez også være fantastisk -

og allerede efter 13 minutter braget Joaquin hjemmeholdet i front-

Til sidst kunne også Fiorentina, Arsenal og Chelsea spille sig videre og de to sidstnævnte hold trak faktisk hinanden til at London-opgør.

Et par fejl jeg har fundet. Smiley



« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 22:12 af ZiDaNe5 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #113: 24 Nov 2008, 23:35 »

Det er en utrolig flot blog og er det er næsten mere utroligt at jeg ikke har kommenteret.. Elsker din måde at skrive på og opsætningen samt at mesterskabet næsten ender hos den Gule Ubåd.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #114: 25 Nov 2008, 14:28 »

Great update, meget gode resultater. Du må være glad for Llorentes stime. Opstemt  Det ser også ud til at du vinder ligaen, det skal virkelig gå galt for dig hvis du ikke gør.  Smiley
Det bliver svært imod Barcelona i CHL, jeg glæder mig til at høre mere om kampen. Jeg håber i hvertfald, at det vil gå bedre imod dem, end det gjorde i pokalen.
Kan meget godt lide opsætningen og grafikken, som gør det meget mere interessant KIU. Thumbs Up Det skriftlige er meget godt og spændende og læse. Du hat dog et par fejl,  det ser ud til, at du ikke kigger dine updates igennem. Skuffet


Udover det har Fernandez også være fantastisk -

og allerede efter 13 minutter braget Joaquin hjemmeholdet i front-

Til sidst kunne også Fiorentina, Arsenal og Chelsea spille sig videre og de to sidstnævnte hold trak faktisk hinanden til at London-opgør.

Et par fejl jeg har fundet. Smiley

Mange tak, jeg er bestemt glad for han stime.

Nu skal du jo huske på at de var reserverne der tabte til Barca i pokalen Opstemt

Jeg kigger mine updates igennem, men jeg må så have overset et par fejl igår. Beklager jeg selvfølgelig  Smiley

Det er en utrolig flot blog og er det er næsten mere utroligt at jeg ikke har kommenteret.. Elsker din måde at skrive på og opsætningen samt at mesterskabet næsten ender hos den Gule Ubåd.. KUTGW Thumbs Up

Mange tak GeePee.
Det håber jeg også det gør!  Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #115: 25 Nov 2008, 14:33 »

Rigtig rigtig stor og flot update. Savner måske bare lige et enkelt billede nedenunder Cazorla, da der er et kæmpe hul imellem. Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #116: 25 Nov 2008, 14:55 »

Rigtig rigtig stor og flot update. Savner måske bare lige et enkelt billede nedenunder Cazorla, da der er et kæmpe hul imellem. Thumbs Up
Mange tak.
Har du læst mine tanker? Det var netop min egen mening, og jeg har også tænkt at smide endnu et billede ind i min næste update.  Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #117: 25 Nov 2008, 15:58 »

Så fik jeg endelig læst det hele igennem og jeg må sige du har lavet en blog af høj klasse Smiley

Du skriftlige er rigtig godt og du forstår sgu at fange læseren Smiley Layoutet er jeg helt tosset med Wink

Madze92 og din blog er faktisk de eneste blogs, der fanger mig på FmFreaks i øjeblikket.
Du har selv inspireret mig til at starte med Villarreal.

Fortsæt endelig den stil og kom så med en update!  Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #118: 25 Nov 2008, 19:43 »

Så fik jeg endelig læst det hele igennem og jeg må sige du har lavet en blog af høj klasse Smiley

Du skriftlige er rigtig godt og du forstår sgu at fange læseren Smiley Layoutet er jeg helt tosset med Wink

Madze92 og din blog er faktisk de eneste blogs, der fanger mig på FmFreaks i øjeblikket.
Du har selv inspireret mig til at starte med Villarreal.

Fortsæt endelig den stil og kom så med en update!  Thumbs Up

Mange mange tak. Det er jeg sku glad for at høre!

Er virkelig glad for at have inspireret dig!

Jeg vil fortsætte stilen, ja! Næsten update imorgen.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '14' El Submarino Amarillo
« Svar #119: 27 Nov 2008, 15:21 »

Snart update? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010