home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 36522 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #90: 19 Nov 2008, 21:52 »



 

- Ubåden sejler nærmere titlen!
Igen kan vi kun erklære os tilfredse. Endnu en måned er gået, og vi har sikret os ti point, ud af tolv mulige. Måneden bød på mange interessante opgør, og blandt andet skulle man møde begge Madrid-klubber. Først hjemme mod Real Madrid, og sidst ligeledes hjemme, dog mod Atletico Madrid. Mellem disse kampe skulle vi dog også besøge Numancia, og have besøg af Osasuna. Altså fire kampe samlet. Især kampen mod Real Madrid ville få stor betydning for begge hold, for en sejr til Villarreal ville betyde, at forspringet kun bliver større, mens en udesejr vil sørge for at Real Madrid igen kunne puste de gule i nakken. Inden vi skal nærmere kampene skal vi traditionen tro kåre månedens spiller, eller spillere. Det var to i denne måned og ikke overraskende var den ene Giuseppe Rossi, som fortsætter med at bombe, mens den anden har været Axel Witsel, der især mod holdene fra Madrid viste sit store potientiale.

Månedens første kamp var vel også den største. De forsvarende mestre Real Madrid er i øjeblikket nærmeste konkurrent for Villarreal, og de kunne for alvor puste os i nakken hvis det skulle lykkedes at vinde. Begge hold stillede sig forholdsvis defensivt på banen, og de første ti minutter gik faktisk ved at holdene så hinanden an. Den første chance kom efter 22 minutter da Sneijder kombinerede sig igennem med hjælp fra Van Nistelrooy, men hollænderens skud sneg sig lige forbi stolpen. Derefter var det hjemmeholdets tur til at give nervøse maver. Altid farlige Cazorla satte Marcelo af, og lagde derefter et svævende vip ind i boksen. Casillas lavede en af sine sjældne fejl da han ikke fik klirede den, men heldigvis for ham kom bolden for overraskende til at Llorente kunne nå at placere skuddet. Bolden gik ved siden af og gæsterne slap med skrækken. I denne måned led vi af disciplinære problemer, og to minutter før pausen fik Demichelis et tidligt bad da han som bagerste mand, hægtede Raul. Det betød at man i pausen måtte glemme alt om de offensive planer, og derimod satse på at holde uafgjort. Man havde forventet et kæmpe pres fra gæsterne, men det kom aldrig for alvor, og deres eneste store chance var på et frispark, som Lopez lige med nød og næppe fik reddet. Dermed holdte vi 0-0, og det ene point var uden tvivl meget vigtigt.

En helt anden modstander ventede en uge senere. Denne gang gæstede vi Numancia, og oprykkerne har indtil videre ikke overrasket. De ligger nemlig som forventet til nedrykning. Vi styrede også kampen med hård hånd fra start, og allerede efter 25 minutters spil havde vi brændt tre store chancer. Det hele blev dog ødelagt da Gonzalo Rodriguez blev præsenteret for det røde kort, allerede efter 18 minutter. Selvom vi var i undertal havde vi dog stadig bolden mest, og i første halvlegs overtid puttede Llorente bolden over stregen efter et kæmpe klumpspil i feltet. Derefter skulle gæsterne ikke satse mere, og derfor holdte man bare resultatet hjem. Det fik vi også gjort uden de store problemer.

Osasuna startede ligaen fantastisk og lagde faktisk nummer et efter fire kampe. Siden er de dog kommet ned på jorden igen, og i øjeblikket indtager de ligaens tiendeplads. Gæsterne havde ikke meget at byde på, og ubåden kunne derfor uden de store problemer kører en sejr i hus. Det hele startede efter 14 minutter da Diego Godin scorede et af sine meget sjældne mål. Han fik nemlig serveret et hjørnespark lige ind i panden, og med et flot placeret hovedstød kunne Godin bringe os foran. Derefter gik kampen delvist i stå, og gæsterne kom faktisk nærmere vores mål. Det lykkedes dog at lukke kampen, da Fernandez sendte et flot frispark i kassen med to minutter tilbage. Endnu tre point var blevet sikret.

Vores sidste modstander i denne omgang var også en svær en af slagsen. Den hed nemlig Atletico Madrid og det har indtil videre spillet rigtig god fodbold. De kom faktisk til kampen med en 2-1 sejr på rivalernes storslåede stadion, Santiago Bernabeu. Det var dog en anden kulisse der ventede Atletico, nemlig El Madrigal. Måske er det ikke verdens største stadion, men de fanatiske fans kan virkelig skabe en stemning, der sjældent ses på Bernabeu. Selve kampen blev et drama fra start til slut, og igen resulterede det hele i en udvisning til os. Kampens første store aktion blev lavet af Rossi. Italieneren fintede et skud der snød hele forsvaret, og derefter chippede han elegant bolden over i det fjerneste målhjørne. Hvilken perle det var, men man kunne faktisk ikke få meget tid til at nyde det, da Simao allerede syv minutter senere udlignede på en kæmpe forsvarsbrøler. Med den uafgjorte pausestilling skulle der ændres offensivt på opstillingen, og derfor satte man Axel Witsel på banen. Det skulle hjemmeholdet ikke fortryde, for på blot fem minutter i anden halvleg scorede Witsel to gange, og begge gange var det den nye midtbanespiller Andrea Pirlo der satte spillet op. Med atten minutter igen sendte hollandske Johnny Heitinga spændingen tilbage i opgøret, og der blev pustet yderligere til ilden de Rodriguez for anden gang i denne måned blev udvist. Men det blev ikke til mere, og dermed kunne man endnu en gang nyde at man havde sikret sig alle point.

- Rivalerne slået ud af pokalen!
To kampe skulle vi spille i pokalturneringen. I femte runde af turneringen trak vi lokalrivalerne fra Valencia, og der var lagt op til et par store brag. Først var det hjemme på El Madrigal og her kan du høre hvordan det gik.

Den første af kampene bød på stor dominans til os. Valencia ville tydeligvis hellere, spille ligakampe og derfor var det et handicappet hold der gæstede Villarreal. Og at udeholdets spillere ikke havde mange kampe i benene kunne tydeligt ses. Efter en halv time var de delvist møre, og derfor kunne Capdevila scorer sit første mål i år, og generalt et af sine meget sjældne mål for klubben. Udgangspunktet så længe ud til at blive 1-0, men to minutter inde i anden halvlegs overtid dukkede Rossi op, og så stod det 2-0. Et rigtig godt udgangspunkt var dermed sikret, inden returopgøret på Mestella.

Returkampen blev igen præget af reserverne. I hvert fald fra Valencia. Igen var det de unge der fik chancen, og denne gang gik det da også bedre for dem. De så faktisk længe ud til at have gode muligheder da Mata efter 17 minutter scorede til 1-0, og Pablo Hernandez samlet udlignede efter 23 minutter, med sin kasse til 2-0. Dermed var de helt med igen, og stillingen holdte til halvleg. I pausen fik udeholdet uden tvivl en skider, for den meget dårlige indsats. Indstillingen blev dog også fuldstændig ændret i anden halvleg, og den store arrogance forsvandt hurtigt ud af gæsternes spil. Ti minutter inde i anden halvleg reducerede først Rossi, og med ca. 15 minutter igen udlignede Llorente efter et flot indlæg fra Pirlo. Netop Pirlo blev for første gang i sin spanske karriere kåret, som kampens spiller og derudover kunne man også glæde sig over pladsen i kvartfinalen. Den blev næsten ikke bedre da Almeria kom op af hatten. Første kamp spilles i Almeria.

- Månedens resultater
Januar-resultaterne forløb således:
0-0v - Real Madrid
2-0v - Valencia (Capdevila, Rossi)
1-0v - Numancia (Llorente)
2-2v - Valencia (Rossi, Llorente)
2-0v - Osasuna (Godin, Fernandez)
3-2v - Atletico Madrid (Witsel(2), Rossi)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested


Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #91: 19 Nov 2008, 21:58 »

Det er jo bare dejligt, at Rossi er ligeså vild som i 08! Havde fantastiske erfaringer med ham og Villarreal i 08! Thumbs Up

Det havde jeg bestemt også.  Smiley

Rigtig godt køb af Pirlo! Havde dog hellere set en lidt mere langsigtet løsning for de penge, men på den anden side, så kan Pirlo være med til at sikre dig succes i CL Smiley

Mange tak, jeg ved godt han ikke har alderen med sig, men som sagt er han virkelig klasse, uanset alderen!  Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #92: 19 Nov 2008, 22:07 »

Dine resultater taler jo for sig selv, det er rigtig flot hvad du har fået ud af dette hold. Du bliver mester, det er jeg sikker på. Du skriver som altid godt, og den lille ændring i opstillingen, klæder updaten. KUTGW!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #93: 19 Nov 2008, 22:23 »

Selvom du ikke har ændret ved dine angribere ville jeg nu gerne se spillerinstruktione rne til dem. Det kan ofte variere lidt hvordan de er sat.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #94: 20 Nov 2008, 15:08 »

Dine resultater taler jo for sig selv, det er rigtig flot hvad du har fået ud af dette hold. Du bliver mester, det er jeg sikker på. Du skriver som altid godt, og den lille ændring i opstillingen, klæder updaten. KUTGW!

Mange tak, jeg håber virkelig også på at jeg kan tage mesterskabet.
Er glad for at du kan lide ændringen.  Smiley

Selvom du ikke har ændret ved dine angribere ville jeg nu gerne se spillerinstruktione rne til dem. Det kan ofte variere lidt hvordan de er sat.


Okay, er det hos hver enkelt angriber eller?

Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #95: 20 Nov 2008, 15:53 »

Der bliver nok desværre ikke flere updates, inden på lørdag.
I dag gør der i hvert fald ikke, for jeg skal nemlig i byen om et par timer, og gider ikke stresse med det.
Skal holde rund fødselsdag i morgen, så der skal i nok heller ikke forvente noget. Jeg kan dog ikke helt udelukke en update imorgen. Vi får at se.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #96: 22 Nov 2008, 10:46 »

Hej, alle sammen.

Jeg går i gang med en update snart, og vil lige vide om i vil have denne måned i en lang update, eller i to knap så lange?

Er nemlig i lidt af et dilemma?
Logged

Pante
Gæst
 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #97: 22 Nov 2008, 11:00 »

Super nice blog om holdet , jeg har dog altid godt kunne lide de 2 eneste rigtige "real hold" Real Betis og Real Zaragoza af hold i spanien :-)
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #98: 22 Nov 2008, 12:20 »

Super nice blog om holdet , jeg har dog altid godt kunne lide de 2 eneste rigtige "real hold" Real Betis og Real Zaragoza af hold i spanien :-)

Mange tak  Smiley
Logged

Pante
Gæst
 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #99: 22 Nov 2008, 12:21 »

Opholder du dig forresten på bold.dk?

Syntes jeg har set dit navn derinde nemlig..
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #100: 22 Nov 2008, 12:24 »

Opholder du dig forresten på bold.dk?

Syntes jeg har set dit navn derinde nemlig..

Det vel nok muligt at der findes en "NH" derinde.
Jeg bruger siden ja, men har ikke nogen bruger; jeg bruger den udelukkende til at læse nyheder.  Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #101: 22 Nov 2008, 15:15 »

Hej, alle sammen.

Jeg går i gang med en update snart, og vil lige vide om i vil have denne måned i en lang update, eller i to knap så lange?

Er nemlig i lidt af et dilemma?
Vil gerne have den i en dejligt lang update! Thumbs Up
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #102: 22 Nov 2008, 15:18 »

Dejligt banner!
Hvem har lavet det?
Og en rigtig velskreven update, Newton. Du fanger mig i denne blog. Du skriver godt. Flot placering i ligaen!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' El Submarino Amarillo
« Svar #103: 22 Nov 2008, 15:28 »

Vil gerne have den i en dejligt lang update! Thumbs Up

Det bliver det også, jeg regner med den kommer ved spisetid.  Smiley

Dejligt banner!
Hvem har lavet det?
Og en rigtig velskreven update, Newton. Du fanger mig i denne blog. Du skriver godt. Flot placering i ligaen!

Cesc har lavet det, og mange mange tak  Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' El Submarino Amarillo
« Svar #104: 23 Nov 2008, 12:29 »



 

- Real nærmer sig!
For første gang i denne sæson blev de gule fra Villarreal slået. Bemærkelsesværdigt er det uden tvivl, at vi først nu, helt henne i Februar for første gang har tabt en kamp. Det er dog også blevet til sejre, såvel som uafgjorte kampe, og det var bare generalt en meget hektisk måned. I ligaen er vi randt ind i en mindre spillemæssig krise, men resultaterne leverer vi dog stadig til dels. Vi skulle starte med at besejre Real Betis, og endda på udebane. Betis har været en skændsel at se på i denne sæson, og deres mange røde kort viser hvor hårdt de spiller. Efter kampen mod Betis skulle vi møde netop Betis' største rivaler, nemlig Sevilla; dog på El Madrigal. De to sidste opgør var også i mod interne fjender da først Barcelona på udebane skulle mødes, inden Espanyol besøgte El Madrigal. Månedens spiller var uden tvivl Joseba Llorente. Han spillede en rigtig flot måned, og udover at score mange af vores mål var han også mand bag et meget flot oplæg.

Som sagt skulle Betis nedkæmpes i månedens første opgør. På papiret var det en nem kamp, men når dagens modstander spiller på hjemmebanen er der en ekstra tænding over dem. Det viste de dog ikke fra kampens start og efter elleve minutter havde Andrea Pirlo scoret sit første mål for klubben. Pirlo scorede nemlig direkte, på et frispark lige uden for feltet. Ni minutter senere blev vi så tilkendt et straffespark da David Rivas kom for sent ind på Rossi, som allerede havde taget et træk inde i feltet. Fernandez gik selvsikkert til bolden, og beviste at Villarreal er et hold med en enorm gejst og selvtillid da han i største Zidane-stil chippede bolden i midten af målet. Ricardo var allerede gået til venstre og dermed kunne vi konstatere en føring på 2-0. Den stilling holdte også til anden halvleg, og selvom hjemmeholdet var klart bedst i hele anden halvleg lykkedes det kun for dem at reducere, da Mariano Pavone i overtiden rettede et langskud fra Emana af.

Med sejren i Betis var selvtilliden i top inden storopgøret mod Sevilla, på El Madrigal. Et fyldt stadion kunne dog se en meget kedelig kamp hvor Sevilla havde spillet i hele kampen. Gæsterne blev dog aldrig rigtig farlig, og derfor endte kampen med de kedelige cifre 0-0. Hjemmeholdet havde deres problemer med at få spillet til at flyde, og man fik aldrig rigtig lukket op for det fantastiske spil de til tider viser. Kampens største chance tilfaldte Jesus Navas, som med bare fem minutter igen sendte en friløber på stolpen.

Intensitet var nøgleordet da Villarreal gæstede mægtige Barcelona på Camp Nou. Kampen blev ikke spillemæssigt den store fornøjelse, og dommerens pauvre præstation var faktisk overskriften for dagens kamp. Ikke engang Messi, Iniesta og Bojan kunne få hjemmeholdets spil til at fungere, og uden de tre har Barcelona virkelig svært ved at skabe noget kreativt og uventet. Gæsterne var dog ikke bedre. og det var kun Llorente der i boksen var en levende trussel hver eneste gang, bolden var i nærheden. Således formåede han selv at skabe sig en stor chance ved at stopfinte Puyol på egen hånd, men skudet blev desværre snuppet af en brændvarm Valdes. Efter 0-0 ved pausen, ville kampen dommer Ibanez sætte lidt gang i tingene; det skulle man i hvert fald tro. Om ikke andet stod han for en håbløs kendelse da Milito blev sendt ud. Ifølge Ibanez ramte Gabriel Milito fra Barca, gæsternes Gonzalo Rodriguez i hovedet med sin albue, men der var ikke den fjerneste skygge af en albue. Det var derimod en bold der ramte skævt på Rodriguez' næse, hvilket fik ham til at lægge sig ned. Heldigvis for Barcelona var det i gæsternes felt, efter et hjørnespark, og ikke i den anden ende. Dommer Ibanez var dog i modsætning til Milito ikke færdig endnu. Med ti minutter igen, blev Witsel vist ud da han blev præsenteret for sit andet gule. Det fik han for en tackling mod Messi, hvor der bagefter fakitsk det viste sig at Witsel slet ikke ramte Messi, og ikke en gang var tæt på.
Det var dog iorden at Puyol i overtiden blev smidt ud af han, da hansom bagerste mand gled ned på Rossi lige uden for feltet. Det lykkedes dog ikke for Villarreal at udnytte overtallet de sidste par, og inderst inde tror jeg at begge hold var delvist tilfredse med dagens resultat.

Ligaens sidste kamp i denne måned var imod Espanyol. Vi spillede faktisk en forfærdelig kamp, men på en eller anden måde lykkedes det os alligevel at tage de tre point. I starten var vi fuldstændig nedspillet, og Tamudo havde haft to gigantiske chancer inden Llorente bragte os foran på sin første. Witsel er efterhånden blevet en fast spiller på holdet, og han sendte et flot indlæg i panden på Llorente, som derefter kraftfuldt headede den ind til 1-0. Vi blev igen presset efter scoringen, og det var som om at man bare ventede på at gæsterne skulle udligne. Det gjorde de bare aldrig, og kynismen viste sig for alvor da Pirlo scorede på vores blot anden chance i kampen. Hans scoring faldt sekunder før pausen, og det ødelage primært gæsternes mod. I anden halvleg kørte vi uden at spille prangende sejren hjem, og kunne igen konstatere at effektiviteten kom os til gode.

- Godt udgangspunkt sikret!
Vi trak jo italienske Roma i kampen om videre deltagelse i mesterholdenes turnering. I måneden her, spillede vi den første af de to kampe, og den skal vi høre meget mere om senere. Første skal vi dog lige se lidt på de øvrige kampe i 1/8 finalerne. Rundens største opgør er uden tvivl mellem Barcelona og Inter, og i det første opgør på Camp Nou trak hjemmeholdet sig sejrrigt ud af kampen. Det er dog Inter der kan påtage sig favoritrollen inden returopgøret i Italien, da det kun lykkedes for Barca at vinde med 2-1. Derudover var der ingen overraskelser da både Real Madrid, Juventus og Chelsea vandt deres første opgør. Ingen af dem vandt dog stort, og det kan give dem problemer når de senere skal spille på udebane.

Kampen mod Roma gav nok uden tvivl de fanatiske Villarreal-fans ondt i maven; i hvert fald inden vi fik fløjtet igang. For blot anden gang i klubbens historie kunne man konstatere at man var blandt verdens 16 bedste hold, og de to kampe mod Roma kunne godt give videre deltagelse. De fik sig i hvert fald meget at glæde sig over i løbet af aftenen, og det var et hjemmehold i absolut særklasse der troppede op på El Madrigal. Fansene eksploderede for alvor efter tyve minutter da Rossi splittede forsvaret med en fiks finte. Selvom han kunne spille Llorente blank valgte han selv at afslutte, og det tror jeg ikke han fortryder. Iskoldt sendte han nemlig bolden udenom Doni, i en rigtig flot bue. Jublen sagde efterfølgende sige selv; det her er stort. Allerede otte minutter senere var det så Llorente til at vise prøver på sit store repetoir, da han med hælen spillede Rossi blank. Han udnyttede iskoldt, og i mange minutter efter blev der råbt Llorente råbt ud over hele stadionet. Glæden tog sig dog lidt af da gæsternes stjerne Totti bankede et langskud i nettet. Det holdte pausen ud, og lige pludseligt var det gæsterne der havde fordelen. Det ville hjemmeholdet dog ikke finde sig i, og Kasper Nielsen brugte pausen til at sende en af holdets store stjerne Cazorla på banen. To minutter inde i anden halvleg vste han at det var en god indskifning, da han efter sin dribletur sluttede af med at lægge et fantastisk indlæg ind i panden på en iskold Llorente. Så var der dømt målfest, og allerede fire minutter senere fuldbyrdede Rossi sit hattrick med scoringen til 4-1. Med otte minutter igen lykkedes det godt nok gæsterne at reducere ved Aquilani, men i overtiden gjorde Llorente det til 5-2, og vi har dermed sikret os et fantastisk udganspunkt inden turen går til Italien, her i Marts.

- Årets første nederlag!
Det skulle altså blive i kvartfinalen af cuppen vi blev tildelt det første nederlag i år. Vi trak nemlig Barcelona, og vi var udemærket klar over at det var enten eller. Vi kunne optræde i stærkeste opstilling, og dermed have en forholdsvis god chance, eller vi kunne stille med reserverne og dermed koncentrere os om at vinde ligaen, samt kæmpe videre i Champions League. Vi valgte det sidste, og det resulterede som forventet også i et nederlag på 2-0, selvom det var hjemme; målscorerne for gæsterne blev Henry og Bojan.

- Månedens resultater
Februar-resultaterne forløb således:
2-1v - Real Betis (Pirlo, Fernandez)
0-2v - Barcelona
0-0v - Sevilla
0-0v - Barcelona
2-0v - Espanyol (Llorente, Pirlo)
5-2v - AS Roma (Rossi(3), Llorente(2)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested


Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 12:47 af Newton Heath » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010