home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1111 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Kanonen på brystet!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Kanonen på brystet!  (Læst 54046 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #90: 20 Nov 2008, 16:47 »

Man må sku sige det var ren barnemad for dig, mod Dinamo ja Smiley
Bliver spændende med grupperne! Thumbs Up
K*** nogle updates. Elsker det hele! Teksten, Opsætningen, Grafikken. Simpelthen det hele!
KIU Cesc!
Kanon fedt skrevet, med Fabregas. Er enig med dig. Peace
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #91: 20 Nov 2008, 17:03 »

Fantastisk arbejde Cesc!
Din måde at arbejde med teksten og det grafiske er bare perfekt.
Informationen omkring Fabregas og samtidig velskrevet er rigtig dejlig læsestof!

Jeg glæder mig meget til at høre mere, og jeg skal nok skrive et mere dybde gående mening når jeg kommer hjem fra ferie.
KIU!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #92: 20 Nov 2008, 17:04 »

Fantastisk blog, men jeg ville måske gerne have updaten fra Champions League før updaten fra transfervinduet så det passer tidsmæssigt
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #93: 20 Nov 2008, 17:11 »

rigtigt gode updates som altid. Resultaterne er også rigtigt flotte. Portrætet du laver om Fabregas er helt vildt fedt.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #94: 20 Nov 2008, 18:48 »

Okay, Cesc.
Indtil videre har jeg været silent-reader, men nu kan jeg simpelthen ikke holde mig fra tasterne længere.
Det du - allerede nu - har opnået i denne blog er fantastisk!

Sproget:
Du skriver - som mange allerede har påpeget - helt fantastisk. Du farver dine verber og dit sprog er let at forstå, så alle kan være med. Man overvejer ikke engang at holde op med at læse, når man læser dine updates, fordi det simpelthen flyder ind. Desuden er det rigtig fedt, at du smider et interview med Fàbregas ind, da det giver et lidt anderledes blik på bloggen istedet for, at man får en masse resultater banket ind i hovedet. Det er en fornøjelse at følge med!

Grafisk:
Her er du jo en sand mester. Dine små grafiske perler i højre side er stilede - ikke for meget, ikke for lidt. Det løfter bloggen. Der er ikke så meget mere at sige her, du skal simpelthen bare blive ved.

Resultater og indkøbspolitik:
Ja, tag et kig på tabellen. Mesterskabet ser ud til at ende på Emirates, hvis I ikke går helt ned. Du har jo længe været en FM-mester, og det beviser du endnu en gang i denne blog. Det ser jo fremragende ud!
Din indkøbspolitik synes jeg også om. Du køber meget realistisk. De spillere du har hentet, kunne man jo sagtens se i Arsenal i virkeligheden. Det synes jeg iøvrigt er noget af det fedeste ved dine blogs. Du holder det så realistisk. Det er helt klart en af de vigtigste ting ved en blog, efter min mening. Hvis det endelig er, skal man køre den helt ud til det urealistiske, som foreksempel, da Zone (ret mig hvis jeg er forkert på den) lavede en blog om Humlebierne, der havde fået en økonomisk indsprøjtning.

Så alt i alt: Fantastisk arbejde, Cesc. Det er alt for tidligt at sige, men jeg håber virkelig, du kan nå op Kings of-bloggens længde, for det er rigtig, rigtig godt, det du har gang i. Det virker også som om, at det er Arsenal-blogs, der virkelig kan holde dig til tasterne. Jeg synes, man kan fornemme, at du virkelig elsker den klub, du skriver om. Til sidst vil jeg lige sige, at du har inspireret mig til at starte en blog, som nok vil blive smidt på siden snart!
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 18:50 af Pepe » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #95: 20 Nov 2008, 19:56 »

Fantastisk!! Det er hvad denne blog er! Jeg kan simpelthen ikke få nok af den! Men sådan er det bare med dine blogs for du skriver simpelthen så godt!! De sidste tre updates var bare WOW!!! Det er simpelthen en fornøjelse at læse med her! For du fortæller så godt om alt fra klubben! Dine indkøb er jo helt vildt gode, især de to kæmpe talenter, Simon Kjær og Davide Santon! Det du skrev om Fábregas er det bedste jeg nogensinde har læst!! Det er så fedt at høre om hans baggrund og om hans forhold til både Rijkaard og Wenger. Og så hvordan han kom til London og hvordan han havde det i starten var også helt vildt lækkert at høre om!! Og så når resultaterne også er der, så er det også en stor fornøjelse at læse om!
Og man kan virkelig høre på dine updates at du virkelig gerne vil skrive alle dine updates, for det lyder bare helt som dig!! Virkelig godt! Der er jo ikke så meget at sige end, Fantastisk!!!
KIU!! Godt arbejde Cesc!
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #96: 20 Nov 2008, 20:00 »

Simpelthen fantastisk! Der er ikke en finger at sætte. Kan rigtig godt lide din "artikel" om Fabregas, dejligt anerledes. Smiley

- Havde du ikke solgt Van Persie? :b
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #97: 20 Nov 2008, 20:05 »

Simpelthen fantastisk! Der er ikke en finger at sætte. Kan rigtig godt lide din "artikel" om Fabregas, dejligt anerledes. Smiley

- Havde du ikke solgt Van Persie? :b
Jo men det var efter de kampe hvor han scorede. Det er jeg ihf meget sikker på!
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #98: 20 Nov 2008, 20:10 »

Tak, tak tak! Jeg er meget beæret over alt den ros I kan give mig! Det er så lækkert at få sådanne ting at vide - TAK! Det er virkelig skønt at I vil bruge jeres tid på, at kommentere min blog. Det er som om, jeg giver en frivillig ting til jer - men I er bare så flinke, at I giver noget igen! Mange mange tak til jer alle sammen.

Som I nok kan se elsker jeg at skrive om Arsenal. Derfor kommer der nok endnu en update i dag, som jeg håber I vil tage lige så godt imod.

Robin van Persie er solgt Barca-boy, men mig bekendt spiller man Champions League gruppespil før januar. Jeg er stolt over I er så vilde med mit Fàbregas portræt! Det er sådanne ting jeg vil lave når jeg bliver ældre, men at folk allerede kan lide det er bare dejligt!

Der vil helt sikkert komme flere af sådanne portrætter, men det vigtigste er at bloggen holdes i live omkring spillet.

Endnu engang mange tusinde tak dejlige mennesker!
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #99: 20 Nov 2008, 20:30 »

Okay, cesc. Nu har jeg bare læst med, og nu vil altså give en fuld mening om denne blog.

Lad os starte med teksten:
Du formår, at fange mange læsere. Dit sprog er så forståeligt, og velskrevent, at det er en vigtig ting, at holde ved. Du holder på mange læsere, og især mig, bliver fanget af teksten. Der er intet ved en update, med lidt tekst. Hellere med masser af tekst, og det foremår du sku også. Rigtig flot Cesc!

Så det grafiske:

Det er jo mesterheden selv, der står for det. En blogskriver, kan godt syntes det er nemmest at lave simpelte billeder, uden ramme, men du har valgt rammer, og en perfekt størrelse. Du mestrer jo bare den plads der. Grafikken har altid været din stærkeste side, eller i hvert fald en af dem. Blogskriveriet har du jo også store evner til. Det er rigtig godt, Cesc, og jeg håber det varer ved, at du vil lave blogs. Håber der kommer flere fra din side af også.

Opsætningen:

Det er den simpelste og nok mest populærer opsætning. Det er bare rigtig godt at se, at du som blogskriver, har styr på det. Rigtig godt, Cesc! KIU!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #100: 20 Nov 2008, 20:41 »

Young Guns finaleklar
22:01:09 µ Carling Cup

Arsenal er blevet kritiseret meget for deres politik i ’lillebror-turneringen’, Carling Cup. Arsenal har nemlig de seneste 10 år stillet med unge spillere fra reserve- og ungdomsholdet. Dette er gjort for at fremme deres udvikling, og hvile førsteholdspillerne, så de er klar til nye opgaver. I år er denne politik ændret en smule, kun de bedste unge får lov at være med, ellers er det spillerne lige uden for startopstillingen der er på holdkortet.

Det første opgør i turneringen mod Middlesbrough, var dog en undtagelse, for der blev udelukkende valgt unge spillere. Det var meget hårdt for de unge drenge at spille mod fysisk stærke Middlesbrough, hvor Arsenal var meget heldige med at smage sejrens sødme. Middlesbrough havde styr på de unge knægte gennem alle 90 minutter, men i det 14. minut dummede Shawky sig og sparkede bolden i eget net. Arsenal gik videre på Middlesbrough’s bekostning, men det var en heldig sejr som egentlig ikke burde være der.

Den ringe præstation, men heldige resultat, fik Rijkaard til at slå i bordet og lave ændringer på holdet. Han mestrede åbenbart ikke det samme som Wenger i dette tilfælde. Der blev hentet spillere til fra førsteholdet og endelig kom der andre boller på suppen. Modstanderen hed nu Derby og de blev smasket med 0-3. Efter en halvtimes spil var kampen allerede afgjort, da Nicklas Bendtner og Emmanuel Eboué havde nettet engang hver. Det sidste mål blev scoret i det 76. minut, da Big Ben (Nicklas Bendtner red.) steg til vejrs og headede Vela’s indlæg i kassen.

Endelig blev spændingen rigtig stor, da Arsenal skulle møde Sunderland. Sunderland er det eneste hold som har slået Arsenal i den hjemlige turnering, og det var tæt på at ske endnu engang. Arsenal kom dog godt fra start, da den tårnhøje Adebayor smækkede bolden i målet efter kort tid af kampen. Sunderland mærkede dog intet pres i løbet af hele første halvleg, så Tainio kunne let bringe balance i regnskabet. Heldigvis for Arsenal var der en sulten Johan Djourou på holdet, der iskoldt i slutningen af kampen fik snittet et hjørnespark i mål til stillingen 2-1.

Arsenal havde trukket alt andet end ønskemodstanderen da semifinalerne skulle spilles. Manchester United skulle sættes op mod de unge kanoner, og heldigvis for Arsenal havde de ære af en hjemmekamp til sidst. Den første kamp, der foregik på Old Trafford, bliver dog husket meget bedre, da en togoleser i form af Adebayor var over alt. Efter 10 minutter var stillingen 1-1, for både Adebayor og Carlos Tevez havde scoret i hver sin ende. Det tætte spil mellem de to mandskaber fortsatte, men i det 23. minut fik Adebayor endnu engang sparket bolden bag Edwin van der Sar. Uniteds angrebspar, Rooney og Tevez, svarede dog hurtigt igen med en scoring hver, der virkelig satte pres på Arsenals spillere. I anden halvleg viste Adebayor dog at han er en klassespiller, ene og alene lavede han to mål, som sikrede Arsenal en livsvigtig sejr på 3-4.

The Gunners lå til at komme i finalen efter den første kamp mod Manchester United, men der manglede et opgør på Emirates, hvor United intet havde at tabe. De stormede hektisk frem fra start af, og lige som i sidste kamp var de foran med to mål. Det så sort ud for Arsenal, de var slet ikke kommet i gang med deres sædvanlige spil. Men de to klasseangribere, Bendtner og Adebayor, var noget for sig. De lavede hver en scoring i de døende minutter af kampen, hvilket endnu engang redede Arsenal og sendte dem videre til finalen.

Liverpool venter! Det bliver spændende…
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #101: 20 Nov 2008, 20:42 »

Nice blog, men ærligt talt er det lidt mærkeligt, at du først kommer med et update om indkøb.Derefter kommer du med et update, om hvordan du har klaret dig i CHL. Du burde først og komme med et update om CHL, for vi ved jo alle at gruppespillet i CHL, er før januar måned. Ellers er det meget godt, at CHL og Ligaen har hver sin update.  Smiley
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 20:44 af ZiDaNe5 » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #102: 20 Nov 2008, 20:45 »

Det vil jeg forsøge at forbedre til næste år. Jeg er enig med jer i at det er en lille bummert jeg har lavet, men I kan heldigvis godt finde ud af at holde styr på det.

Det bliver ændret næste år, det lover jeg.

Tak.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #103: 20 Nov 2008, 20:52 »

Uhh.. Rigtig god update igen! Rigtig gode resultater og glæder mig meget til at se dit unge Gunners hold i finalen mod Liverpool! Endnu engang rigtig godt! KIU
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: Kanonen på brystet!
« Svar #104: 20 Nov 2008, 20:53 »

Endnu en flot update. Held og lykke med finalen, mon ikke du nok skal vinde Thumbs Up.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010