home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  ENDELIG REGISTRET men
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: ENDELIG REGISTRET men  (Læst 8972 gange)
niclas
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #15: 14 Nov 2008, 20:34 »

helt vildt nedern kan ikke få spillet aktiveret den siger hele tiden at den ikke kan få adgang til internettet Sur
Logged

johnmøller
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #16: 14 Nov 2008, 20:36 »

Tror helt ærlig ikke vi skal regne med noget i dag. Selvom de måske siger de ved hvad problemet er, er det ikke sikkert det kan fikses!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #17: 14 Nov 2008, 20:50 »

Uanset hvad problemet er, så er jeg sikker på det bliver fikset. Man udgiver ikke et spil uden at have et sikkerhedsnet, hvis sådanne ting som disse skulle ske. Selvfølgelig vil de have dette til at virke, for at undgå piratkopiering. Hvis SI indser, at dette ikke kommer til at virke, så er jeg helt sikker på, at de på anden måde får spillet til at virke, om det så bliver med en ekstra patch eller hvad det gør. Jeg er sikker på, at I ikke skal frygte for, at jeres spil ikke kommer til at virke.
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #18: 14 Nov 2008, 20:51 »

Jeg har et andet problem, jeg har downloadet spillet (over steam) så jeg kan kun spille over nettet, spillet kommer ikke frem på skrivebordet? nogen der kan hjælpe, eller har samme problem
Logged

johnmøller
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #19: 14 Nov 2008, 21:01 »

Du kan bare køre STEAM offline, så skulkle spillet stadig virke, når altså det er registreret!
Logged

Robsteren
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #20: 14 Nov 2008, 21:09 »

Det her er da det sørgeligste jeg har været ude for i mine mange år som trofast fan af først CM og nu FM. Det er simpelthen ringe ude over alle grænser.
Man kan købe et spil, men man kan ikke få lov til at spille det. For søren hvor er jeg dog skuffet....
Det er jo heller ikke en dag man har set frem til... Men kan da slet ikke se hvordan det kan komme som et chok for SI at der er en del brugere, som vil registrere sig idag.... Hvem gider dog det når man har fået spillet idag. Så venter man da et par dage før man går igang.... Utroligt ringe!!!
Logged

fritz_strobl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #21: 14 Nov 2008, 22:06 »

Jeg havde problem med at åbne spillet igen efter at det var installeret en gang, så stod der at registreringskoden allerede var blevet brugt. Fandt følgende på SI's forum (da det var oppe), og det virker i hvert fald ved mig:
Can you then delete the following:


C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate on XP and/or

C:\Program Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate on Vista

Then try to activate again - that should clear it up.



Remember - make sure the directory ends in "Certificate"

Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #22: 14 Nov 2008, 22:55 »

Jeg kan stadig ikke registrerer mit spil!


Der står den ikke kan forbinde til internettet!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #23: 14 Nov 2008, 23:02 »

For mig gik registreringen helt fint i eftermiddags?
Hvordan kan det være, at nogle klarer frisag, og kan vi frygte for, at vores spil skal "genstartes", hvis SI fucker det endnu mere op?
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #24: 14 Nov 2008, 23:04 »

Nogen der kan hjælpe mig!!
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #25: 14 Nov 2008, 23:04 »

Der står også at min prøvepriode erudløbet.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #26: 15 Nov 2008, 00:24 »

Vuson. Selvom du gerne vil have spillet til at fungere, så hjælper det hverken at skrive med caps lock eller blive ved med at skrive i tråden.
Prøv at forklare problemet noget bedre, så er jeg sikker på, at der er nogle venlige mennesker herinde, der vil hjælpe dig.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #27: 15 Nov 2008, 00:28 »

Nu har jeg ikke købt FM 09 endnu, men regner med at gøre det imorgen. Så faldt jeg over dette emne. Hvad er det for noget med registrering?
Er der en venlig sjæl som kan forklare?
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #28: 15 Nov 2008, 00:32 »

Npr man skal skrive sin produktnølge for anden gang, en denne gang på linket fra SoftAnchor, så siger den allerrede inden at jeg har taste noget ind at "Din prøveperiode er UDLØBET! Besøg venligst www.sigames.com"
Når jeg så har tastet min produknøgle ind og trykket næste popper følgende op:"Vi beklager, men denne instalation af Football Manger 2009 Certificate kunne ikke aktiveres af følgende årsager: Programmet kunne ikke få adgang til internettet. Kontrollér veligst din forbindelse. Hvis du har brug for hjælp, bedes du besøge
www.sigames.com"

Har I nogen forslag til hva jeg skal gøre?
Jeg har allerrede prøvet at afinstallerer det!

På forhånd tak!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: ENDELIG REGISTRET men
« Svar #29: 15 Nov 2008, 00:35 »

Nu har jeg ikke købt FM 09 endnu, men regner med at gøre det imorgen. Så faldt jeg over dette emne. Hvad er det for noget med registrering?
Er der en venlig sjæl som kan forklare?
For at undgå piratkopiering, har SI valgt at lave en cd-key, ligesom ved diverse EA spil. Så man ved installation skal indtaste en kode, som man får med ved spillet.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010