home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mestre 2008-2009 Superligaen ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver mestre denne sæson?
FC København
FC Midtjylland
Brøndby IF
OB
Randers
AGF
FC Nordsjælland
Vejle
Aab
AC Horsens
SønderjyskE
Esbjerg fB

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Mestre 2008-2009 Superligaen ?  (Læst 8091 gange)
Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #15: 13 Nov 2008, 09:41 »

Nu valgte OB så at forære BIF semifinalen for andet år i træk - og ligeså unødvendigt som sidste år. Men det må betyde, fokus er komplet rettet mod ligaen. Det blir fedt. Første gang siden '89.  Peace
Logged


Maudii
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #16: 13 Nov 2008, 10:05 »

Jeg tror OB tager titel iår hvis de ikke sælger Fall i vinter transfer.
men håber da Midtjylland kommer op Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #17: 13 Nov 2008, 10:05 »

Jeg har selvfølgelig også stemt på Brøndby! Jeg var godt sur på Tom Køhlert, men han gør det jo godt igen, og derfor bliver det spændende at se hvordan han klarer det - mon ikke de bliver positivt?

FCM vinder ikke, det er helt sikkert. De kan ikke spille på udebane, og ja, det er en vigtig faktor hvis man skal blive mestre. Synes heller ikke de helt har spillerne til det.

OB, hmm.. jeg tror på en 3. plads til dem. De har spillet godt, men jo tror sgu ikke de holder i længden, og hvis Djiby og Djemba x2 smutter, så kommer de velkendte 0-0 kampe igen.

FCK ender nok på en andenplads, men jeg er bange for at det bliver tæt i toppen mellem os og FCK. Jeg tror dog vi trækker det længste strå om mesterskabet!

Forza Brøndby! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #18: 13 Nov 2008, 10:09 »

Denne tråd er faktisk lidt for latterlig, for alle ved jo at der er størstetal af Brøndby og FC København fans her inde på FmF. Måske får klubber som SE overhovedet ikke nogen stemmer.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #19: 13 Nov 2008, 10:15 »

Som du kan se har SønderjyskE faktisk fået en stemme - men det burde de jo naturligvis ikke have fået, da de ikke har en jordisk chance for at blive mestre. Hvis folk nu stemte med hjernen i stedet for hjertet ville størstedelen af stemmerne nu nok havne på FCK og Brøndby alligevel.
Logged



Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #20: 13 Nov 2008, 10:17 »

Ja, enig. Og nok med FCM og OB som hold der lige er et skridt efter.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #21: 13 Nov 2008, 10:26 »

Kan OB holde på Djemba og Fall?
Der er ca. 25% chance for at Fall bliver solgt og tror næppe at Djemba-Djemba bliver solgt!? Han har kun været her knap en halv sæson.
Odense Boldklub mod mesterskabet!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #22: 13 Nov 2008, 10:38 »

Som du kan se har SønderjyskE faktisk fået en stemme - men det burde de jo naturligvis ikke have fået, da de ikke har en jordisk chance for at blive mestre. Hvis folk nu stemte med hjernen i stedet for hjertet ville størstedelen af stemmerne nu nok havne på FCK og Brøndby alligevel.

Stemte på FCK, hjertet havde jo sagt AaB meeeen chancen for det sker er vist næsten ikke tilstede...
Men det kan godt gå hen og blive småting der afgør hvem der løber med mesterskabet...
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #23: 13 Nov 2008, 11:19 »

Denne tråd er faktisk lidt for latterlig, for alle ved jo at der er størstetal af Brøndby og FC København fans her inde på FmF. Måske får klubber som SE overhovedet ikke nogen stemmer.

Synes da slet ikke denne tråd er for latterlig, jeg er AaB fan men har da ikke stemt på dem. Og Sønderjyske burde da heller ikke få en stemme de vil da ikke blive mestre. Men jeg tror på de overlever i SAS ligaen.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

kriller87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #24: 13 Nov 2008, 11:30 »

Det bliver Fck... Uden tvivl. De har hvad der skal til, og tror BIF sælger et par stykker.. Men BIF har samtiddigt også haft heldet i nogen kampe, hvilket de ikke har haft de sidste par sæsoner.. Mht OB tror jeg de får gummi ben i foråret.. Og et salg af Djiby er næsten 99 % sikkert.. Pengene blir for store til at de kan sige nej. Og han betyder så meget for det hold.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #25: 13 Nov 2008, 11:33 »

Hvem skulle BIF sælge, og hvorfor bliver det uden tvivl FCK?
Logged


Arsenal Football Club


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #26: 13 Nov 2008, 11:35 »

Ja hvem skulle brøndby sælge, en spiller som krohn dehli har lige forlænget sin kontrakt i 5 år ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #27: 13 Nov 2008, 13:30 »

Jeg har stemt FC København. Sad og tænkte lidt på Brøndby også, men har altså udelukket OB. Jeg har valgt at udelukke OB, fordi jeg føler, at OB kun kan spille godt mod de svage hold, og som et tophold, skal man kunne slå de andre hold, istedet for at tabe til FCK og de andre tophold. Jeg føler også, at OB, kun er afhængige af Djiby Fall. Jeg så f.eks igår, at de KUN brugte ham, som targetman. Hvorfor skal det lige være Fall? OB har mange andre gode targetmænd. Runstrøm, HHA osv.
Men tilgængæld tror jeg at Fall rejser i næste transfervindue. Så tror jeg OB går helt ned. Medmindre Utaka, eller de andre kan overtage.
Nå, men nu til grunden hvorfor jeg har valgt FCK.
Det kan godt være FCK ikke har spillet prængende, men jeg syntes altså stadig de er dem der spiller bedst her i ligaen. Brøndby har haft diverse nedture, men med tilgangen af Krohn-Dehli osv, kan man slet ikke udelukke dem fra topstriden. Overhovedet ikke. Det har jeg nu gjort alligevel.
Til sidst er der bare at sige, at FCK stadig vil holde niveauet her tror jeg, og at de nok skal slå Brøndby og OB.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #28: 13 Nov 2008, 13:35 »

Siden hvornår er HHA blevet targetman?
Logged


Arsenal Football Club


Dasmessi
Gæst
 
Sv: Mestre 2008-2009 Superligaen ?
« Svar #29: 13 Nov 2008, 14:48 »

Siden hvornår er HHA blevet targetman?
Syntes da han var det lidt igår.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010