home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om det nye "3D match engine" og det grafiske layout i det?
Rigtig godt og uden mangler
Godt men med plads til forbedring
Dårligt og mangelfuldt
Unødvendigt

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?  (Læst 1910 gange)
€ M.F.R €
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« : 12 Nov 2008, 11:48 »

I kan jo evt. tilføje en kommentar om hvad i synes der burde være lagt mere vægt på  Thumbs Up
Logged

€ FC København €

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #1: 12 Nov 2008, 12:00 »

I kan jo evt. tilføje en kommentar om hvad i synes der burde være lagt mere vægt på  Thumbs Up

Et godt udgangspunkt for en debat kunne jo være, at du selv startede med at byde ind.
Logged


€ M.F.R €
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #2: 12 Nov 2008, 12:17 »

Et godt udgangspunkt for en debat kunne jo være, at du selv startede med at byde ind.

Du siger noget... Men synes helt sikkert de burde have lagt mere i design af tribuner, der er MEGA kedeligt at se på. Selvfølgelig har det ikke noget med managerdelen eller selve spillet på banen, men det er med til at skabe steming, ligesom lyden også er.

Så nogen farver, flag eller små mennesker ville ikke ha' været af vejen...  Smiley
Logged

€ FC København €

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #3: 12 Nov 2008, 13:00 »

Jeg har spillet lidt, og jeg er ikke voldsomt imponeret. Selve spillet på banen flyder ok, selvom man ofte ser spillere løbe på stedet, og spillernes bevægelser forekommer lidt unaturlige. Men da detaljeringsgraden ikke er voldsomt høj, så generer det mig ikke så meget. Til gengæld kunne jeg godt tænke mig en zoommulighed. Enten er spillerne for små til, at man kan se hvad der sker, eller også er man for tæt på, og mister overblikket over hele banen.

Jeg er enig i, at omgivelserne er særdeles kedelige. Det kunne man godt tage fat på i de kommende versioner.

Derudover er jeg skuffet over muligheden for at få vist spiller- og kampdata på kampskærmen. Ideen er god. Problemet er bare, at man så ikke kan se, hvad der sker i baggrunden. Så kan det jo være lige meget.
Logged


PedeDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #4: 12 Nov 2008, 18:01 »

Nu hvor de har valgt at lave omrids af stadions, så synes jeg godt man kunne lave omrids af Anfield, Old Trafford, Parken, SAS Arena, Brøndby Stadion, Viborg stadion osv. Jeg ved ikke om rettigheder spiller ind her, gør det sikkert, men i såfald det ikk' gør så synes jeg godt de kunne gøre det.

udover det så har jeg ikke forventet syg grafik, så synes det er fint nok. Men hvis de kan banke nogle af idéerne ind så vil det ikke gøre mig noget.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #5: 12 Nov 2008, 19:30 »

Nu hvor de har valgt at lave omrids af stadions, så synes jeg godt man kunne lave omrids af Anfield, Old Trafford, Parken, SAS Arena, Brøndby Stadion, Viborg stadion osv. Jeg ved ikke om rettigheder spiller ind her, gør det sikkert, men i såfald det ikk' gør så synes jeg godt de kunne gøre det.

udover det så har jeg ikke forventet syg grafik, så synes det er fint nok. Men hvis de kan banke nogle af idéerne ind så vil det ikke gøre mig noget.

Der kommer en stadion builder til spillet. Så folk selv skulle kunne lave stadions.
Logged

BaronE
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Grafisk layout "3D match engine" FM 2009?
« Svar #6: 12 Nov 2008, 19:41 »

Der kommer en stadion builder til spillet. Så folk selv skulle kunne lave stadions.


Fedest  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010