home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Superligaens bedste diamant
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Superligaens bedste diamant  (Læst 13873 gange)
alek9000
Manager

Sv: Superligaens bedste diamant
« Svar #30: 11 Nov 2008, 15:52 »

Hvad forstår du ikke ved et professionelt rødt kort Rullende Øjne ?

Ja et ord man ikke kan bruge om AMC crazy.. Fatter ærlig talt ikke hvad han skal på landsholdet da det er meningen at man skal spille nogle nye spillere ind, og afprøve nogle på forskellige pladser under en venskabskamp, og AMC kommer aldrig til at være inde i billedet om at være fast mand, pga hans alder crazy...

JKJ: Bare belastende at hører abb fansnes ( ikke møntet på dig ) konstante tuderi hver gang MO ikke udtager MJ.. Hvis han virkelig var så god som i skriger ham op til, var han sku nok på landsholdet ik!!!..

At sige at MO holder med bestemmte hold er det værste nonsens funny.. Jeg har kun latter til overs for dem som siger det!!
Jeg siger ikke at han holdet med bestemte hold.

Men sidste sæson var Morten Olsen ikke til en eneste AaB livekamp, selvom det kørte suverænt for dem. Selvom AaB dominerer ligaen og det går godt for dem, vælger han alligevel at udtage nogle OB'ere. Og jeg gider ikke høre på det pis om, at AaB kun virker som et kollektiv.

BenMusalho
Gæst

« Svar #31: 11 Nov 2008, 15:53 »

Når du siger det tænker du garanteret på de to røde kort. Jeg har set ham spille live, og har hans autograf herhjemme. Min far har spillet poker med ham osv. Han er klasse! Og jeg ved ikke om i har set det program med Carsten Werge, der har diverse fodbold eksperter inde og snakke, og de mener at MJ skulle være på landsholdet. Han holder altid niveau!

Haha, dagens grin Opstemt

Men er dog enig i, at MJ skal have den plads.. Han er sikker og lader sjældent noget komme forbi.. Samtidig er han lidt som Agger - går nogen gange med frem, og lægger en god aflevering.. Synes han er rigtig god!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32: 11 Nov 2008, 15:53 »

Måske er OB fanatiker meget sagt. Men sidste sæson formåede nærmest hver førsteholdsforsvars spiller i OB en landsholdsplads.

Måske er grunden bare, at OB havde/har en masse bomstærke danske forsvarsspillere?
Når du siger det tænker du garanteret på de to røde kort. Jeg har set ham spille live, og har hans autograf herhjemme. Min far har spillet poker med ham osv. Han er klasse! Og jeg ved ikke om i har set det program med Carsten Werge, der har diverse fodbold eksperter inde og snakke, og de mener at MJ skulle være på landsholdet. Han holder altid niveau!

Det kan godt være han er god til poker, men han er altså ikke så fantastisk. Han er rimelig god, men ellers et ganske normalt dansk evighedstalent Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #33: 11 Nov 2008, 15:56 »

MM Jesper Christiansen FCK
FV Lumb AGF
FC Michael Jakobsen AAB
FC Schlebrügge
FH Z. Pospech FCK
DMC Djemba Djemba OB
MH Sionko FCK
MV Grønkjær(skadet) FCK
OMC Krohn Dehli BIF
AC Santin FCK
AC Fall OB

Det må næsten være den her.!!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #34: 11 Nov 2008, 15:57 »

Superligaen bedset diamant/hold af Fynbo Thumbs Up

B. Rumstörm              O. Jallow

K. Ilsø

A. Due                             L. Sionko

E. Djemba-Djemba

M. Lumb - A. Håland - M. Schlebrügge - E. Ruud

A. Onysko

verdenskrig
Manager

« Svar #35: 11 Nov 2008, 15:58 »

Men sidste sæson var Morten Olsen ikke til en eneste AaB livekamp, selvom det kørte suverænt for dem. Selvom AaB dominerer ligaen og det går godt for dem, vælger han alligevel at udtage nogle OB'ere. Og jeg gider ikke høre på det pis om, at AaB kun virker som et kollektiv.

Jeg er fuldstændig ligeglad hvad mo har set, for artiklen nævner sikkert intet om, om der var andre scouts fra landsholdet på plads... Jeg må sige at sidste år undrede det mig også, men når jeg hører at visse aab fans tuder os ørene fulde om at MJ er åhhh så god nu, og at MO er ob fanatikker fordi han er tager en forsvarsspiller med fra en backkæde som kører som smurt i olie, i stedet for at tage en med som intet har vist i efteråret, og som er med i en backkæde hvor han også har sin skyld i at det ikke kører, så må jeg sku spørge om i overhoved ejer bare en SMULE fornuft!.. For jeg fatter ikke  hvordan man kan hidse sig op over noget, som egentlig er ret logisk at forstå Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #36: 11 Nov 2008, 15:59 »

Jeg har da også Esben Hansens autograf, m.m. der hjemme!? Betyder det at han er fantastisk og verdens bedste?

verdenskrig
Manager

« Svar #37: 11 Nov 2008, 15:59 »

Superligaen bedset diamant/hold af Fynbo Thumbs Up

B. Rumstörm              O. Jallow

K. Ilsø

A. Due                             L. Sionko

E. Djemba-Djemba

M. Lumb - A. Håland - M. Schlebrügge - E. Ruud

A. Onysko

HVis du bytter runjstrøm og ken ilsø med  Fall, og M.K.D er jeg enig med dig.. Stephan/ arek er svær og ender ret x så det må være op til den enkelte at bedømme Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38: 11 Nov 2008, 16:00 »

I og med at du stemplede ham som OB-fanatiker, tror jeg at du mente at han var OB-fan. Fanatiker.

verdenskrig
Manager

« Svar #39: 11 Nov 2008, 16:01 »

Måske er grunden bare, at OB havde/har en masse bomstærke danske forsvarsspillere?
Det kan godt være han er god til poker, men han er altså ikke så fantastisk. Han er rimelig god, men ellers et ganske normalt dansk evighedstalent Smiley

Totalt enig her Smiley

Han har ikke vist noget som for mig gør ham til et uovertruffent talent som agger!

Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #40: 11 Nov 2008, 16:02 »

HVis du bytter runjstrøm og ken ilsø med  Fall, og M.K.D er jeg enig med dig.. Stephan/ arek er svær og ender ret x så det må være op til den enkelte at bedømme Peace

Er enig med dig, men udover det synes jeg godt nok, at Pospech skal på før Espen Ruud på højrebacken. Han laver godt nok mange assists.

Cesc
Gæst

« Svar #41: 11 Nov 2008, 16:04 »

Jochumsen

Pospech          Max          Kure          Lumb

Søgaard

Sionko                                                       Due

Hansen

Fall         Nordstrand

Jochumsen
Han er så undervurderet, og den tredje bedste målmand i Suppen. Han er stabil, god, loyal, venlig, ja, han er en rigtig fed person - og som Lauser siger, glem alt om Neuer, Adler, Lehmann osv. Horsens har Jochumsen! Det har Superligaens bedste diamant også!

Pospech
Man finder ikke en bedre højreback end ham i SAS Ligaen. Han er virkelig god, og han imponere mig gang på gang. Mod Horsens lavede han én genialitet, og det var nok til at FCK kunne tage 3 point med i rygsækken. En fantastisk fodboldspiller - blandt Suppens bedste.

Schlebrügge
Jeg er ikke sikker på navnet er stavet rigtigt, men hvad betyder det, når vi her snakker om den bedste centerforsvare i SAS Ligaen. Jeg er meget imponeret over Max' evner. Han er virkelig suveræn - og Brøndby skal være glade for at udlandet ikke har trukket i ham.

Kure
AGF er jeg meget imponeret over i denne sæson, og en af grundene er i mine øjne dirigenten i forsvaret, Kure. Han har imponeret mig rigtig meget - og så er han ung. Han bliver spændende at følge den kommende periode, og hvem ved, måske kommer der endnu et dansk talent til udlandet i form af ham. Kure er sej!

Lumb
Michael Lumb er en interessesant herre, der med sine offensive løb gør midtbanen hos modstanderen en smule usikker. Han er genial i mine øjne, og ligesom sin holdkammerat Kure er han ikke ret gammel. Han kommer til en storklub i udlandet - det er jeg så sikker på!

Søgaard
Allan blev årets spiller i SAS Ligaen, det første år Horsens var i rækken, og det med god grund. Hvis han ikke havde været så loyal som han er, kunne han godt have spillet i en topklub i Danmark uden problemer. Men heldigvis for os i Horsens har han været med altid! Han er genial, bankmand - og det er så rart at han er ved at være i gang igen oven på den skade. Søgaard er gud som vi siger i Horsens! Fighter af Guds nåde og i en diamant, tror jeg han kunne være god på den defensive midtbane.

Sionko
Libor er ligesom sin tjekkiske ven blandt SAS Ligaens bedste. Synes ikke vi har set de samme genialiteter fra ham i denne sæson, som i sidste, men han er stadig virkelig god og bedre end mange andre. Han er helt klart en fast inventar på alle allstarshold fra SAS Ligaen.

Due
Jeg synes Due er en fremragende spiller! Lige siden hans tid i FCN har jeg været fascineret af den skudstærke midtbanespiller. Han er rigtig god, hurtig, drible stærk og så har det meget flotte skud, man sidst så imod Villarreal. En spiller som også er blandt ligaens bedste, og selvfølgelig skal han være på holdet.

Hansen
Henrik Hansen. Midtbanestrategen over dem alle. Hans betydning i Horsens er først fundet nu hvor han ikke er der mere. Det kan alle se. Gil og Lawan laver ikke de samme mål, fordi sukkerboldene mangler. Han ville være så eminent at have liggende på den offensivemidtbane i en diamantformation. Han er ikke hurtig, men han er rigtig hurtig oveni - derfor er han en sand perle i denne formation.

Fall
Fall behøver vi vel ikke komme nærmere ind på. Han er Suppens allerbedste angriber, så derfor fortjener han naturligvis en placering på holdet her.

Nordstrand
Udover at ville supplere Fall rigtig godt, kan Nordstrand nogle ting med bolden som ingen af de andre angribere i SAS Ligaen kan. Han er en af mine favoritangribere hjemme i Danmark, fordi han er så kold som han er. Han mangler at vise noget i FCK, men han er ved at komme i gang. Det er irriterende at han ikke gad flytte til Jylland, da Horsens spurgte, men sådan er det jo.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 11 Nov 2008, 16:14 »

Han er så undervurderet, og den tredje bedste målmand i Suppen.

Hvorfor så have ham med, hvis han kun er den tredjebedste?

EDIT: Udover det, er det vist ret tydeligt hvilke briller du har på.

JKJ
Gæst

« Svar #43: 11 Nov 2008, 16:18 »

Hvorfor så have ham med, hvis han kun er den tredjebedste?

EDIT: Udover det, er det vist ret tydeligt hvilke briller du har på.

Det var faktisk et godt spørgsmål...

Men hvem i denne tråd har ikke haft farvede briller på?? Spørger bare lige Wink

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #44: 11 Nov 2008, 16:18 »

Det var faktisk et godt spørgsmål...

Men hvem i denne tråd har ikke haft farvede briller på?? Spørger bare lige Wink

Jeg har ikk Thumbs Up  Cool

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010