home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!  (Læst 5636 gange)
kinderaegget
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« : 09 Nov 2008, 14:22 »

Jeg kan ikke forstå at FM2009 er lavet så anderledes fra de foregående års spil, dermed mener jeg ikke gameplay men kravene til PC'en. Jeg syntes at det fremgår klart af div. fora at der er stor utilfredshed med den måde dette års udgave af fm er  lavet på! Så jeg tror at jeg vil takke af for denne gang selvom jeg har været trofast spiller siden 92.

Øv øv
Kinderaegget
Logged

Franskmanden
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #1: 09 Nov 2008, 14:23 »

OK. Det er da trist.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #2: 09 Nov 2008, 14:24 »

Jamen hvis spillet skal udvikles så skal kravene til computeren vel også øges, det er vel en meget naturlig ting  Peace
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #3: 09 Nov 2008, 14:25 »

Jeg kan ikke forstå at FM2009 er lavet så anderledes fra de foregående års spil, dermed mener jeg ikke gameplay men kravene til PC'en. Jeg syntes at det fremgår klart af div. fora at der er stor utilfredshed med den måde dette års udgave af fm er  lavet på! Så jeg tror at jeg vil takke af for denne gang selvom jeg har været trofast spiller siden 92.

Øv øv
Kinderaegget


Trist at høre... Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Viro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #4: 09 Nov 2008, 14:26 »

Hvad er formålet med tråden ? Smiley
Logged

Forza FCK !

kinderaegget
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #5: 09 Nov 2008, 14:53 »

Hvad er formålet med tråden ? Smiley

Bare et frustreret surt opstød! jeg er ked af at der er så mange der skal ud og investere i nye PC'er for at kunne kører dette spil! den skal vel skiftes igen til FM2010!!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #6: 09 Nov 2008, 15:00 »

Vi har faktisk en Arhhh tråd til formålet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #7: 09 Nov 2008, 15:09 »

Bare et frustreret surt opstød! jeg er ked af at der er så mange der skal ud og investere i nye PC'er for at kunne kører dette spil! den skal vel skiftes igen til FM2010!!

Mange hvor mange er det lige vi taler om når det kommer til stykke, dem der skal ud og skifte er folk der sidder med 4-5-6 år gamle pc'ere, eller har købt den alt for billigt for nogle år siden.

De hardware krav der stilles er noget 4-6 år gammelt hardware opfylder.
Logged

kinderaegget
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #8: 09 Nov 2008, 15:11 »

Mange hvor mange er det lige vi taler om når det kommer til stykke, dem der skal ud og skifte er folk der sidder med 4-5-6 år gamle pc'ere, eller har købt den alt for billigt for nogle år siden.

De hardware krav der stilles er noget 4-6 år gammelt hardware opfylder.

Bare sjovt at der er mange med nyer PC'er eller bærbar der ikke kan kører spillet!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #9: 09 Nov 2008, 15:14 »

Nu kommer der jo en patch der retter nogle pc'ere, men ja bærbare pc'er er et stort problem fordi de er udstyret med håbløse grafikkort der ikke er istand til at kører noget som helst 3d... disse vil dog efter patchen kunne spille 2d.

Det samme gør sig nok også gældende for en lang række stationære pc'er som er købt alt for billigt og derfor ikke er i stand til at kunne kører 3d heller.

Folk ved desværre ikke ret meget om computere og køber derfor noget juks, som intet kan.
Logged

kinderaegget
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #10: 09 Nov 2008, 15:23 »

Nu kommer der jo en patch der retter nogle pc'ere, men ja bærbare pc'er er et stort problem fordi de er udstyret med håbløse grafikkort der ikke er istand til at kører noget som helst 3d... disse vil dog efter patchen kunne spille 2d.

Det samme gør sig nok også gældende for en lang række stationære pc'er som er købt alt for billigt og derfor ikke er i stand til at kunne kører 3d heller.

Folk ved desværre ikke ret meget om computere og køber derfor noget juks, som intet kan.
Enig, men det er sku surt at skulle ud og investrer i en pc'er der for mit vedkommende først og fremmest er en arbejdsmaskine og dernæst en der altid har kunne kører manager fordi det ikke gik op i grafik men gameplay! jeg ved godt at der også skal være mulighed for udvikling! og jeg må jo følge med hvis jeg vil spille! men jeg er ikke sikker på at jeg vil købe en ny pc hvert år eller hvert andet år for at kunne følge med i FM udviklingen.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #11: 09 Nov 2008, 15:29 »

Well du burde vel også kunne kører det uden 3d ? elllers gør patchen nok at du kan, men de krav der stilled 512 mb ram og 128 grafikkort det er jo noget du kan få brugt på lodsepladsen så kravene er jo på ingen måde høje.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #12: 09 Nov 2008, 16:04 »

Som Sune siger, så kan du nok få det nødvendige udstyr ved at rippe en tilfældig computer på lossepladsen. Selv mine computere kan køre FM09! Det siger en del (spillede CM4 på en af dem, da det var et nyt spil)...
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #13: 09 Nov 2008, 16:12 »

Well du burde vel også kunne kører det uden 3d ? elllers gør patchen nok at du kan, men de krav der stilled 512 mb ram og 128 grafikkort det er jo noget du kan få brugt på lodsepladsen så kravene er jo på ingen måde høje.

Det holder på ingen måde det de siger.

Jeg har lige købt ny bærbar pc...

Min gamle havde 1GB DDR2 Ram og et Radeon X200 128mb grafik.. Det kunne ikke kører demoen AT ALL!

De nyeste drivers etc. var hentet..

Smiley
Logged

paf25
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hold kæft hvor det stinker!!!!!!!
« Svar #14: 09 Nov 2008, 22:05 »

udentvivl lidt overraskende, at spillet pludslig stiller krav til ens grafik kort, da det jo tidligere ikke har været sådan!

håber IKKE at SI har brugt for meget tid på 3d delen, og måske derfor selve manager delen ikke er så ny igen...

ps. har ikke prøvet demoen da mit pc ikke kan køre det... men nu har jeg bestilt ny pc så jeg er klar til fredag Smiley
Logged

FANTASTISK DET ENDELIG KØRER FOR DE HVIDE!!!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010