DavidMadsen
|
|
Men købet af Howedes er mit forsvar nu næsten helt tysk, så mangler midtbanen bare Toni Kroos ftw! Han spiller næppe venstre back ligeså godt Mit center forsvar fejler intet.. Fazio og Letort (en opfunden motherfuckingmegarø vklamsygostodder syg dansker).. Jeg havde bare regnet med at han skulle spille midterforsvar.. Ellers kunne du også sagtens have fået Gareth Bale for mindre, tror jeg da .
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Toni Kroos ftw! Jeg havde bare regnet med at han skulle spille midterforsvar.. Ellers kunne du også sagtens have fået Gareth Bale for mindre, tror jeg da . Gareth bale har bare ikke 18 i hovedspil, 20 i markering og 19 i tackling
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Toni Kroos ftw! JA! Han er klasse for mit hold! Sammen med Marin!
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
JA! Han er klasse for mit hold! Sammen med Marin! Toni Kroos og Marko Marin er geniale. Kunne det tænkes at du kunne poste et SS af dit Wolfsburg hold? Gareth bale har bare ikke 18 i hovedspil, 20 i markering og 19 i tackling Nej, sikkert ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Caspper kan man ikke få et screenshot af telort... øhh mener letort.
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Jeg takker. Det er et sygt tysk hold du har bygget op! Krydret med udenlandske talenter
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Jeg takker. Det er et sygt tysk hold du har bygget op! Krydret med udenlandske talenter Ja det er meget godt! Ja, ham Darius er ret så vild!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Klub: Napoli Sæson: 1, sommer transfer
Solgt: Marek Hamsik - 300 mio
Købt: Luciano Galletti - 39 mio Joäo Moutinho - 92,5 mio Fabrizio Miccolli - 39 mio Stepi Pletikosa - 70 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
xaagaard; Det ser sgu meget godt ud! Kig på nogle billige talenter som Santon, Zuculini og sådan også
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Er jeg virkelig den eneste herinde fra med FM09 der ikke har købt Santon nogensinde i nogle af mine spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Er jeg virkelig den eneste herinde fra med FM09 der ikke har købt Santon nogensinde i nogle af mine spil? Det tror jeg sgu at du er
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Hehe okay Men det er fordi jeg starter med nogle lidt mindre hold og så tror jeg ikke jeg kan få ham, har dog heller ikke prøvet. Men så når jeg er kommet op i den bedste række er han ikke blevet særlig god og så har jeg fundet nogle andre meget bedre. Hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Er jeg virkelig den eneste herinde fra med FM09 der ikke har købt Santon nogensinde i nogle af mine spil? Jeg tror heller aldrig jeg har rørt ham. Synes bare det er mere interessant at købe spillere, der ikke er så vildt hypede.
|
|
|
|
|
|
|
|