home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Arrgh tråden (FM09)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Arrgh tråden (FM09)  (Læst 150348 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Arrgh tråden (FM09)
« Svar #405: 05 Apr 2009, 12:20 »

Jeg har skruet ned for energien på træningerne men de fleste skader sker i kampene

plutonium
Manager

« Svar #406: 05 Apr 2009, 12:24 »

Jeg har skruet ned for energien på træningerne men de fleste skader sker i kampene

Mega mystisk...

Jeg kører med den standard træning der er i FM, og jeg har aldrig særlig mange skader. I kampene er det kun hvis modstanderen spiller decideret hårdt (hårde tacklinger) at jeg risikerer at få mange skader. Har prøvet 3 i én kamp på et tidspunkt, men der fik modstanderen så også 3 røde kort. Det var vist mod Esbjerg, der af én eller anden grund altid spiller hårdt mod mit FCK-hold. De taber stort, og spiller hårdt mod mig Huh

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #407: 05 Apr 2009, 12:25 »

Kan du give et ss af din standard træning ? Det kan være det hjælper til mindre skader selvom det begynder at lysne nu Wink

plutonium
Manager

« Svar #408: 06 Apr 2009, 15:21 »

Jamen mit standard er det der er i spillet fra start af. Jeg har ikke ændret noget overhovedet Smiley

Så jeg kan da godt smide et ss op, men det er nemmere hvis du bare går ind i træningsdelen og vælger 'gereral' Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #409: 06 Apr 2009, 17:17 »

Spiller med det danske U21 landsholdet, og efter at jeg har fået en mand skadet under en træning. Landsholdslægen siger, at det ikke er alvorigt og derfor skal jeg ikke udtage en erstatning.. Ja, flot. Kampen er om fem dage og han er ude 9-12 dage. Skuffet

Landsholdslægen raus!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #410: 06 Apr 2009, 17:29 »

Jamen mit standard er det der er i spillet fra start af. Jeg har ikke ændret noget overhovedet Smiley

Så jeg kan da godt smide et ss op, men det er nemmere hvis du bare går ind i træningsdelen og vælger 'gereral' Wink

Så udvikler dine spillere da ikke så meget gør de?

Caspper
Manager

« Svar #411: 06 Apr 2009, 18:20 »

Argh, har fået en dræber gruppe i UEFA Cuppen i første sæson med mit FCK spil.

Everton, Ajax, A.S Saint-Etienne og Udinese!! Skuffet

plutonium
Manager

« Svar #412: 06 Apr 2009, 21:36 »

Så udvikler dine spillere da ikke så meget gør de?

De udvikler sig generelt godt. Nej, det er ikke lige så effektivt som fx Cesc's træningsprogram, der jo leverer fantastiske resultater, men det virker for mig, og spillerne er altid klar, og udvikler sig faktisk udemærket alligevel. Jeg har i al fald aldrig følt, at de udvikler sig så langsomt, at jeg følge mig tvunget til at skifte træningsprogram Wink

Men et talent der får en fin portion kampe krydret med hvile, så han ikke overbelaster de unge ben, gør faktisk at de udvikler sig fint! Kunsten i mine øjne er, at sørge for at alle spillere får den hvile de skal bruge, samtidig med at de får nok spilletid, så deres evner udvikles. Overbelastning af spillerne gør at de udvikler sig langsommere, ved jeg  Peace

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #413: 06 Apr 2009, 21:44 »

De udvikler sig generelt godt. Nej, det er ikke lige så effektivt som fx Cesc's træningsprogram, der jo leverer fantastiske resultater, men det virker for mig, og spillerne er altid klar, og udvikler sig faktisk udemærket alligevel. Jeg har i al fald aldrig følt, at de udvikler sig så langsomt, at jeg følge mig tvunget til at skifte træningsprogram Wink

Men et talent der får en fin portion kampe krydret med hvile, så han ikke overbelaster de unge ben, gør faktisk at de udvikler sig fint! Kunsten i mine øjne er, at sørge for at alle spillere får den hvile de skal bruge, samtidig med at de får nok spilletid, så deres evner udvikles. Overbelastning af spillerne gør at de udvikler sig langsommere, ved jeg  Peace

Ok mange tak for hjælpen. Har fundet på et nyt træningssystem hvor de ikke bliver så skadet Wink

plutonium
Manager

« Svar #414: 07 Apr 2009, 00:52 »

Ok mange tak for hjælpen. Har fundet på et nyt træningssystem hvor de ikke bliver så skadet Wink

Det må siges at være det vigtigste  Thumbs Up

Over and out!

(tråden skal tilbage på sporet (sorry for at være medvirkende i at afspore den oprindeligt crazy) )

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #415: 07 Apr 2009, 17:09 »

Arg lorte sæson..
Har ikke haft det bedste hold i denne sæson så har gået på ferie 2/3 af sæsonen.

Caspper
Manager

« Svar #416: 07 Apr 2009, 17:15 »

Det er let tæt ikke..

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #417: 07 Apr 2009, 17:18 »

Det er let tæt ikke..

Hold da kæft en dag imellem Randers og Sønderjyske!

Caspper
Manager

« Svar #418: 07 Apr 2009, 17:21 »

Det er godt der ikke er så langt imellem dem, så behøver vi ikke at runde parken først! Opstemt Og så til Århus 2 dage efter randers, jeg håber de er smarte dem der booker busserne! Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #419: 07 Apr 2009, 19:22 »

Er det hvad man får ud af lige at have vundet superligaen?

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010