|
korzika
Gæst
|
|
Tjaa, ved ikke så. Det er ikke mit stærkeste område det med grafik. Tror nogle grafik "freaks" kunne give dig mere hjælp. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Det fungere nu. Lavede bare en mappe der hed skins, og smed dem derind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Cool. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Så kvalificerede jeg mig videre fra UEFA cup gruppen med Brøndby i 1. sæson  Det gjorde FCM og FCK også i deres grupper  Jeg møder Zenit i 1. Knockout runde og hvis jeg vinder den kamp kan jeg møde FCM eller Wolfsburg i 2. runde  Jeg er lige gået til vinterpause i ligaen, hvor jeg ligger nr. 1 8 point foran FCM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Har lige vundet the triple i første sæson med United.. Jeg tog alle tre titler for næsen af Arsenal! Premier League vinder jeg med to points ned til Arsenal.. Fa-Cuppen vinder jeg 2-0 efter forlænget spilletid, mod Arsenal.. Champions League vinder jeg 3-1 efter forlænget spilletid, mod Arsenal.. Tror Wenger er pænt sur!  - Vandt også Charity Shield og Super-cuppen, men missede Carling!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Vandt 3-2 over United med Arsenal. Er bagud 2-0 med ti minutter igen også laver jeg min specielle satsetaktik og får vendt det til 3-2. Djourou scorede i det 95. min. Fører ligaen med seks point ned til Chelsea og har spillet en kamp mindre. Er gået klart videre i CL gruppen og skal bare møde Galatesay i 8. delsfinalen.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg har lige hentet den nye Allan Simonsen og den nye Michael Laudrup til BIF helt gratis  Der er mange vilde regens i år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
er foran 3-0 efter 15 min mod brøndby med fcm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Glæder mig over at jeg snart kan bruge Martín Demichelis på mit Chelsea hold og så at jeg kan spille kampe igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jeg har lige hentet den nye Allan Simonsen og den nye Michael Laudrup til BIF helt gratis  Der er mange vilde regens i år  hvad hedder de  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Nakkede IFK Gøteborg 6-2 UDE!  - Med Brøndby. Er på vej til CHL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jelle123
|
|
det vel lige meget hvad de hedder Yoggi, de jo regen
|
|
|
|
|
|
Førhen var mit liv tomt og værdiløst.. MEN, Så prøvede jeg Football Manager..
Nu har jeg det meget bedre.. Tak Football Manager.
|
|
|
|
|
culaz
|
|
Jeg kan da glæde mig over, at jeg allerede i første sæson har sikret mig Fulham og Brøndby som rugekasseklub  Hvilken klub er du ?
|
|
|
|
|
|
Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Hei hvordan får jeg die gamle skons over i 09'ere.??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|