home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Glædestråden (FM09)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 142 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM09)  (Læst 270975 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden (FM09)
« Svar #150: 11 Dec 2008, 21:13 »

Behøves jeg næsten at sige mere?  Hævet Øjenbryn

Spillede en god kamp på Camp Nou, men fik et noget skuffende resultat med derfa. Spillede nemlig uafgjort 1-1, og var derfor nødt til minimum at score på Guiseppe Meazza. Jeg opdagede så hurtigt, at dette ikke ville blive noget problem. En meget sikker 4-1 sejr, og er nu videre til kvartfinalen i Champions league Smiley

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #151: 11 Dec 2008, 21:16 »

har lige kommet i semifinalen i Uefa cuppen med FCK i anden sæson efter en god sejr over Chealsea.
Fck - Chelsea 2 - 0
Chelsea - Fck 3 - 1

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #152: 11 Dec 2008, 23:08 »

Så er jeg blevet færdig med første sæson med Athens stolthed Panahinaikos og det blev til både mesterskab og pokaltitel, plus en 1/8 finale i Champions League, så alt i alt en kanon sæson! Nu skal der bygges på mesterholdet, så vi kan gentage triumferne og muligvis komme endnu længere i europa!

andersfa123
Gæst

« Svar #153: 17 Dec 2008, 09:29 »

FUCKING HVOR ER DET SYGT

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 17 Dec 2008, 16:16 »

Godt nok en venskabskamp, men det ser lovende ud  Wink

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #155: 17 Dec 2008, 16:38 »

Syg kamp mod barcelona selvom jeg ikke vandt

Rigtig god kamp mod leverkusen tabte dog 1-0 i den efterfølgende kamp

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 18 Dec 2008, 17:16 »

Første sæson med United.. Vandt ALT!

Charity Sheild
FA-Cup
Vm for klubhold
Carling cup
Premier League
Euro Super Cup
Champions League

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #157: 18 Dec 2008, 19:26 »

Jeg overtog i 10/11 Betis med 5 spillerunder tilbage af Liga Adelante (Spaniens 1.division), hvor de lå 4er. Jeg rykkede dem så op pga lidt held med at ramme den rigtige taktik.

Sæsonen efter var jeg af alle så dømt til at rykke ud, men med købet af den brasilianske angriber Walter endte jeg helt oppe på en 11.plads.

Så røg Walter dog til Real, og jeg troede min offensiv var fucked. Men jeg fandt et brasiliansk stjernefrø til kun 5,5 mill, som allerede i første sæson skulle vise sig at være klar på opgaven. Faktisk så meget, at jeg endte på 6.pladsen, og jeg er derfor i Europæisk bold. Havde sgu ikke regnet med at stå der lidt over 2 år senere da jeg overtog dem i 1.divi Smiley

Sådan!  Smiley

Long Live Spurs!

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #158: 18 Dec 2008, 19:35 »

virkelig nice Urlacher Opstemt, SS af holdet, og hvoir stor er din Økonomi ?

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #159: 18 Dec 2008, 20:31 »

virkelig nice Urlacher Opstemt, SS af holdet, og hvoir stor er din Økonomi ?

Det kan du tro Jacob!  Smiley

http://img442.imageshack.us/my.php?image=betisholdfg9.jpg

Jeg vil også lige komme med et par SS's af nogle af mine unge stjerner, som jeg håber på at holde på. Men det er nok ikke så realistisk for en spiller af min nuværende størrelse  Skuffet

Målmanden: http://img183.imageshack.us/my.php?image=baptistahe9.jpg
Det blev tidligt planen at starte Baptista i en tidlig alder, og han har da heller ikke skuffet som erstatningen for den portugisiske landsholdsmålmand Ricardo. Dog har klubber som Chelsea vist interesse.

Midterforsvareren: http://img89.imageshack.us/my.php?image=eizmendizl2.jpg
Eizmendi blev hurtig starter, og han har egentlig gjort det fint nok. Det var forventet at han ikke ville excellere imod hold som Real og Barca som 18- og 19-årig, men det kommer nok. Han har iøvrigt lige scoret i sin debutkamp for Spanien  Smiley

Midtbane-dirigenten: http://img525.imageshack.us/my.php?image=graciajs7.jpg
Ham her har jeg forestiillet mig skulle spille den rolle som Xavi fx har i Barca. Det gør han også ganske fint, selvom han dog har en tendens til at blive småskadet hele tiden.

Venstrefløjen: http://img134.imageshack.us/my.php?image=ruttenjt6.jpg
Ham her er alle storhold stort set interesseret i. Jeg købte ham for 25 mill i Feyenoord før sæsonen (kendte til ham fordi jeg har været Feyenoord i et halvt år tidligere i spillet), og han har spillet fantastisk, især senere i sæsonen, hvor ingen højreback har kunne holde styr på ham.

Højrefløjen: http://img187.imageshack.us/my.php?image=bazanra6.jpg
Han er ikke min øjeblikkelige starter, men hvis hans udvikling for alvor sætter igang og jeg får et tilbud på min nuværende starter som jeg ikke kan afslå, kan han muligvis blive det. Man skulle tro at han tog frispark for mig, men nej, det gør næste spiller.

Den offensive kreatør: http://img512.imageshack.us/my.php?image=revelezwy4.jpg
Revelez var en spiller jeg virkelig sad måbende overfor da Barca før sæsonen købte ham for hele 187,5 mio, men han fik aldrig chancen for dem. Derfor købte jeg ham i vinterpausen for 55 mio, og han har gjort det godt for mig. Hvis bare jeg kan udvikle hans fysik, kan han blive en verdensklasse-spiller!

Angriber 1: http://img394.imageshack.us/my.php?image=brunolt8.jpg
Her er den brasilianske angriber jeg betalte blot 5,5 mio for før sæsonen. Han er både hurtig og stærk, og ganske træfsikker. Egentlig havde jeg ikke lagt mærke til at han måske også kunne bruges i luften før jeg købte ham, men det var bare en ekstra bonus  Grin Ham er jeg meget glad for.

Angriber 2: http://img212.imageshack.us/my.php?image=vidalyw1.jpg
Vidal har jeg svært ved at finde ud af. Han kan score 2 mål den ene kamp, og så holde scoringspause i 5 kampe. Han er bare ikke stabil, og netop derfor har han ikke sat sig igennem som starter. Men det bliver han nok, eftersom Saivet simpelthen ikke fungerer på toppen.

Long Live Spurs!

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #160: 22 Dec 2008, 19:21 »

Wuhuw!

Jeg endte 4er med Betis i La Liga, og kommer derfor i CL  Cool Jeg endte a point med nr 5, så det var meget heldigt.

Det frembragte en vis glæde vil jeg sige  Smiley

Long Live Spurs!

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #161: 22 Dec 2008, 19:22 »

Jeg fatter ikk en skid men real har været så venlige og tilbyde huntelaar helt gratis  Shockeret jeg siger jo bare ja tak også har jeg afløseren for robbie keane som jeg har solgt Smiley er forresten liverpool i 2. sæson  Thumbs Up

Rooland
Manager

« Svar #162: 22 Dec 2008, 19:41 »

Efter et par stille kampe med Genoa går holdet helt amok og vinder 7-0 over Cagliari  Thumbs Up Diego Milito scorede 4 mål og lavede 1 assist.

Jeppe Curth lavede såmænd også en kasse og er nu oppe på det 3. mål på de i alt 4 kampe og så har han endda lagt op til 2 mål.

Bedre bliver det bare ikke Wink
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 19:43 af Rooland » Logged

Yoggidk
Gæst

« Svar #163: 22 Dec 2008, 19:42 »

Efter et par stille kampe med Genoa går holdet helt amok og vinder 7-0 over Cagliari  Thumbs Up Diego Milito scorede 4 mål og lavede 1 assist.

Jeppe Curth lavede såmænd også en kasse og er nu oppe på det 4. mål på de i alt 5 kampe og så har han endda lagt op til 2 mål.

Bedre bliver det bare ikke Wink

Send da lige et ss af dit hold, og transfers Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #164: 22 Dec 2008, 19:47 »

Send da lige et ss af dit hold, og transfers Opstemt

Truppen
Transfers

Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 142 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010