home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1085 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Fejl i demo´en?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i demo´en?  (Læst 22930 gange)
mfjr
Landsholdsspiller

Sv: Fejl i demo´en?
« Svar #90: 04 Nov 2008, 19:10 »

Hej ville lige høre om der er nogle der vil hjælpe mig Smiley
Det drejer sig om at når jeg starter Steam, (som jeg har downloadet det med) så går min computer i hak.. !!! Hvad skyldes det?

enged
Gæst

« Svar #91: 04 Nov 2008, 19:16 »

6-1 for arsenal over liverpool er urealistisk, men det skete jo også nogen gange i det gamle spil, altså jeg spillede en kamp fck-fcm hvor jeg var bagud med 0-3 efter 21 min også tænkte jeg fuck det og satte den bare på fuldt angreb også bølgede angrebene bare afsted og jeg scorede så 8 mål i resten af kampen så jeg vandt 8-3

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #92: 04 Nov 2008, 20:12 »

En anden fejl er at computeren aldrig forhøjer sine bud.

Nu har Arsenal budt £2.8 mil for Del Piero 3-4 gange.
Real Madrid byder £22.5 mill for De Rossi 2-3 gange.
Chelsea byder £20.5 mil for De Rossi 2-3 gange.

-KNM-
Manager

« Svar #93: 05 Nov 2008, 02:13 »

jeg er begyndt at finde flere småfejl. Har nu spillet 4 kampe i ligaen og har allerede set 6 straffespark (inkl europa). Det er alt for mange.

Derudover virker det til at være ufatteligt svært at score på straffe. Der er kun blevet scoret på 3 ud af 6 hos mig. Kan selvfølgelig vlre tilfældigt, men synes, det virker mistænkeligt.

Er det normalt at alle mine ungdomsspillere er på deltidskontrakter?

Til sidst vil jeg bemærke, at det er irriterende at mine faders ikke kan sættes på midten. De sidder altid lige til højre/venstre for.

Paco G.
Juniorspiller
**

« Svar #94: 05 Nov 2008, 16:38 »

Kommer der en patch med det samme på realese dato? Nogen der ved noget

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #95: 05 Nov 2008, 16:39 »

Ja, det har Miles Jacobsen da i hvert fald lovet Smiley!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 05 Nov 2008, 16:43 »

jeg er begyndt at finde flere småfejl. Har nu spillet 4 kampe i ligaen og har allerede set 6 straffespark (inkl europa). Det er alt for mange.

Derudover virker det til at være ufatteligt svært at score på straffe. Der er kun blevet scoret på 3 ud af 6 hos mig. Kan selvfølgelig vlre tilfældigt, men synes, det virker mistænkeligt.

Til sidst vil jeg bemærke, at det er irriterende at mine faders ikke kan sættes på midten. De sidder altid lige til højre/venstre for.

Haha, jeg har så spillet 15 kampe og har vist set 2-3 straffe hvilket er forholdsvist realistiskt, og der er blevet scoret på alle (faktisk har målmanden stået stille på alle).

Det er normalt at dine ungdomsspillere er på deltidskontrakter ja.

Faders ved jeg ikke hvad er Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gungner
Gæst

« Svar #97: 05 Nov 2008, 17:09 »

Hvorfor vil du også gå på ferie i en demo?

Jeg synes det her er lidt urealistisk.
Arsenal har to kæmpe sejre i PL indtil videre. 8-0 over et af de dårlige hold.. den lod jeg stå.. Men da de så slår Liverpool 6-1 lidt efter, synes jeg det er en lille kende urealistisk!!

I FM08 vandt United sine første to kampe i PL med 7-1 mod henholdsvis Bolton og Everton.
Så, det er vel ikke et helt ukendt fænomen. Men ja, 6-1 over Liverpool er måske lidt urealistisk, men det kunne da også ske i virkeligheden, bl.a. slog Chelsea da Man Utd 5-0 på Old Trafford for 5 år siden.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #98: 05 Nov 2008, 17:28 »

Hehe, så urealistisk er det ikke, bare held. Har da også vundet 6-0 over Werder Bremen med Manchester United :s.

asjoe
Lilleputspiller
*

« Svar #99: 05 Nov 2008, 20:18 »

Angående de straffespark? Jeg er lige startet med united. Skulle self møde Zenit i super cuppen. 0-0 efter ordinær og ekstratid. Da vi så skulle til straffe scorede alle, målmandene rykkede sig ikke en eneste gang, og det var først efter van der Sar skyd midt i målet, at stimen blev brudt, derefter scorede zenits målmand uden problemer på van der Sar der selvfølgelig blev stående midt i målet, ligsom han havde gjort på alle de foregående 10 spark.

En kende urealistisk vis du spørg mig,  Huh  Er da utroligt sjældent en målmand bliver stående helt pasiv på et straffe i den virkelige verden.     

Rooland
Manager

« Svar #100: 06 Nov 2008, 00:51 »

Det er da også en kæmpe stor fejl, at talenter der har været 0-1 sæsoner i klubben tæller med som "Spillere trænede i England", men at spillere som Hyypia, Alonso, Benayoun og Gudjohnsen som har spillet i England i massere af år ikke tæller som den slags spillere Smiley

Det kan især være et problem når der skal registreres spillere til CL Skuffet

Lotzon
Lilleputspiller
*

« Svar #101: 06 Nov 2008, 10:56 »

Det er da også en kæmpe stor fejl, at talenter der har været 0-1 sæsoner i klubben tæller med som "Spillere trænede i England", men at spillere som Hyypia, Alonso, Benayoun og Gudjohnsen som har spillet i England i massere af år ikke tæller som den slags spillere Smiley

Det kan især være et problem når der skal registreres spillere til CL Skuffet

Denne kan der være en forklaring på, da jeg mener at spillerne (i dette eksempel) skal have spillet i en Engelsk klub i tre år, mens de har været 16-21 år. Først da vil de blive regnet som "Trænede i England". Ingen af de spillere du nævner opfylder dette kriterie, selvom de har spillet i England i mange år.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 18:36 af Lotzon » Logged

Ledetvede
Juniorspiller
**

« Svar #102: 06 Nov 2008, 14:46 »

Har ligesom alle andre pænt med skader, dog ingen problemer med 3d. delen.
Går jeg ind under informationer om klubben går den kold uanset hvad jeg gør derfra, har også undret mig over hvor info om træningsfaciliteter er blevet af? Er det flyttet et andet sted hen end under informationer?

Lotzon
Lilleputspiller
*

« Svar #103: 06 Nov 2008, 18:38 »

Ved ikke om det kan karakteriseres som en fejl, men jeg synes jeg oplever uforholdsmæssigt mange langskudsmål i forhold til tidligere versioner. Og det selvom jeg spiller med Lyngby i 1. Division. Stort set alle spillere på de andre hold er i stand til at banke bolden ind fra 35 meter. Kan selvfølgelig være min taktik der ikke lukker dem ned hurtigt nok, meeeen...

enged
Gæst

« Svar #104: 06 Nov 2008, 18:40 »

Jeg har med fck oplevet Peter Larsson sætte bolden perfekt i nettet fra 35 meter, så for mig var det rart, men urealistisk

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010