|
Shaft
|
|
Første præmien er 270 dollars og en plads ved finale bordet om en uge. Har 3.330 efter de første 3 hænder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
er faktisk også kommet ganske udemærket i gang. Har 2600 lige nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMads
|
|
det skulle vel aldrig være dig der er wiene66?
mig? edit: nope
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 20:29 af MrMads »
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Hehe ja det var dig han mente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Kom rigtig godt fra start, 3300 efter få hænder.. Men er nu ude efter en all in, gik all in på 2 par, 10-K , så sidder tarden med flush...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Er der overhovedet nogle turneringer hvor det ikke koster noget overhovedet at deltage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Er der overhovedet nogle turneringer hvor det ikke koster noget overhovedet at deltage?
Freeroll..  Det som vi allesammen snakker om herinde lige for tiden, de er gratis at deltage i ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Freeroll..  Det som vi allesammen snakker om herinde lige for tiden, de er gratis at deltage i .. Ja, men jeg kan ikke finde nogen? Link til en der starter senere idag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Følg dette.
Åbn pokerstars software og log ind på din konto. Vælg turnering. Vælg regional. Meld dig til turnering Nordic Bahamas Expedition.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
når du er logget ind. så følg den her:
Turneringer -> Regional
Find så en af dem der starter snart. kan fortælle der er en om 35 min der hedder Nordic Bahamas Freeroll
EDIT: Too Slow :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
ahh pis så røg jeg squ ud af EB. Tabte på 2 par. Havde 7+Q, men han havde så også lige 2 par Q+K
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Tak drenge.
Så er jeg klar til den omtalte turnering.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nogle herinde der spiller PKR? Vil gerne høre om det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Jaa jeg har spillet på PKR .. Gør det ikke mere Men det var super nice synes jeg da jeg gamede derinde .. Generelt spiller jeg ikke poker mere fordi de optog al min tid.. Vandt bare en del penge på det.. Faktisk rimeligt mange iforhold til man er amatør men følte ikke det var det værd i længden .. !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|