home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Brug af 3D
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brug af 3D  (Læst 1276 gange)
jakobws
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Brug af 3D
« : 30 Okt 2008, 13:03 »

Hej.

Nu er tiden snart inde til det nye fm udkommer.

Jeg vil gerne høre om i vil bruge den nye 3d feature.

Personligt vil jeg ikke bruge den. Jeg synes personligt at man sælger lidt af den charme som fm havde i forhold til andre manager spil.
.
Jeg synes også det var synd da man begyndte på 2d, men tog den efter et halvt år til mig. Men tvivler stærkt på at 3d bliver en del af mit fm. Så kan man jo lige så godt spille fifa
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brug af 3D
« Svar #1: 30 Okt 2008, 13:07 »

Det man SI's side har valgt, er vel at henvende sig til dem der spiller fifa manager pga. 3D delen. Det er vel også derfor de har bevaret 2D så dem der vil spille det klassiske FM har mulighed for det.

Personligt vil jeg give 3D en chance, men jeg tvivler desværre på kvaliteten... Ubeslutsom
Logged


Knudsholt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brug af 3D
« Svar #2: 31 Okt 2008, 21:01 »

Jeg glaeder mig meget til at proeve 3D af og se om det virker godt, og hvis det goer saa vil jeg fortsaette med at bruge det, men hvis det er paa skuffende niveau, saa skifter jeg tilbage til 2D.
Logged

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brug af 3D
« Svar #3: 31 Okt 2008, 21:07 »

Jeg skal selvfølgelig prøve det og så afgør jeg om jeg vil beholde det Smiley Indtil videre ser vidoerne jo rigtig fine ud, hvor det måske kun er det manglende stadion/fans der godt kunne havde været med.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brug af 3D
« Svar #4: 31 Okt 2008, 21:25 »

vil sikkert prøve det et i et savegame og så gå tilbage til ren kommentar-stilen som nu
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brug af 3D
« Svar #5: 31 Okt 2008, 21:51 »

3D
3D delen er helt klart noget af det jeg ser mest frem til i de nye spil. Jeg har ofte været fustreret over at få stillet spørgsmål omkring tvivlsomme straffespark, offsides og frispark. Hvad skal man sige til pressen når man ikke kan se hvad der sker? Dette vil 3D-delen helt sikkert hjælpe på i mine øjne, da det gør det nemmere at bedømme situationen.
Det bliver også lækkert at kunne se nogle af de fantastiske mål der sometider bliver lavet i FM, så som langskuds, og saksemål. En feature der helt klart gør spillet sjovere.
I de videoer der er blevet offentlig gjort, virker grafikken god og stilren, og spillet ser flydende ud, hvilket bare gør 3D-delen endnu mere interresant i mine øjne.
Det eneste minus i mine øjne er, som der også er blevet nævnt før, de manglende stadions og fans. Men det kun er en demo af 3D-delen kan det værre at det kommer med i det rigtige spil. Det håber jeg i hvertfald på.
Som så mange gør, kan man jo stille spørgsmål til om spillet mister sin charme ved 3D. Jeg kan godt føle med alle jer der mener sådan, men jeg synes det er et frisk pust til spillet, og hvis man ikke kan lide det, har SI jo gjort det geniale at man stadig kan spille med 2D.
Jeg skal ihvertfald selv prøve 3D-delen af, og jeg kan sagtens forestille mig at komme til at bruge det fast. Jeg synes det er en fed feature i det nye spil, og jeg glæder mig til at prøve FM09 af, da det udfra diverse videoer og artikler lyder til at blive en af de bedste spil i flere år.
3D delen er den feature jeg glæder mig mest til at prøve af sammen med den nye medie, og transfer del.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010