BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Vicenza Vs Torino bliver først spillet på Mandag. Til dem som har spillet på kampen og tænker hvorfor den ikke er opdateret. Da jeg satte kampen op stod der den blev spillet Lørdag kl 15.
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Kommer Monday Night kampene op i dag? Og vil man i fremtiden kunne spille på NFL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Nu er de i alt fald tilføjet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Tak for det forresten.
Og igen: Moaaaar NFL.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kefiren
|
|
Kommer der ikke håndbold odds?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Hej. Er det ikke muligt at der kan komme nogle NFL kampe man kan spille på? At spillet på U21 fodbold er sku for kedeligt.
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Som den nye hjælper til odds sektionen kunne jeg godt høre jer bruger om der er nogen spil i kunne tænke jer at der kommer op i odds sektionen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Som den nye hjælper til odds sektionen kunne jeg godt høre jer bruger om der er nogen spil i kunne tænke jer at der kommer op i odds sektionen !
NBA, når sæsonen begynder. Og siden du ved noget om NHL, må du også gerne smide et par kampe op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
NBA, når sæsonen begynder. Og siden du ved noget om NHL, må du også gerne smide et par kampe op.
NBA vil jeg kigge på når den starter  Nattens kampe i NHL er lagt op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Der er en fejl på odds markedet. Der står at kampen mellem Real Madrid - Malaga er imorgen, men den spilles nu i aften kl 22 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
Ikke at det er en stor fejl, men der står Wolvers, i stedet for Wolves  .
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Kefiren
|
|
Savner nogle håndbold odds....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
FC Nürnberg vs Dortmund spilles først fredag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Det er rigtig, og rettet.
En blunder fra undertegnede ved indtastningen.
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Haha, det her odds holder vidst ikke helt? Eller er i bare gavmilde?  04 Feb - 20:00 (Lør) Getafe Vs Real Madrid (0:2) 1.75 4.25 3.25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|