home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 277939 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #15: 16 Jun 2008, 21:51 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=oddsindex

Hvorfor har jeg ikke fået mine 900point på Sverige-Spanien kampen?. Spanien vandt 2-1!!!

Jep, Spanien vandt 1-2, men da det var en handicapkamp, hvor Sverige førte 1-0 fra kampstart af, blev kampens resultat et X (1-0 + 1-2 = 2-2 = X). Havde Spanien vundet med 2 mål f.eks. 3-1, så havde du vundet. Læs evt. første indlæg i denne tråd for mee info Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #16: 18 Jun 2008, 09:34 »

Kunne der Evt. Komme Head To Head odds eller Første Målscorer?

Sådan som Oddssektionen er opbygget er det meget svært at gøre det overskueligt med h2h og første målscorer, sidste målscorer og any time målscorer. Derudover er det et stort og tidskrævende arbejde, at sætte disse kampe op. Det kan dog godt lade sig gøre, men det vil i så fald kun blive med et begrænset udvalg. Vi få se Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #17: 12 Jul 2008, 14:59 »

Som alle ved, er det kun muligt, at spille almindelige 1 X 2 spil i Oddssektionen. Men der findes et væld af andre væddemålstyper hos bookierne, som er mere spillervenlige. Den mest anvendte form for væddemål overhovedet er "Asien Handicap". I denne spilform findes X ikke, og det gør det unægtelig nemmere at ramme plet med kun to valgmuligheder Smiley

Uden at gå i detaljer med alle former for Asien Handicapspil, vil jeg vise hvordan man selv nemt kan lave sit eget Asien Handicapspil i Oddssektionen:

I Asien Handicap får et af holdene et forspring(ligesom i alm. handicapspil), men der er også en variant, hvor man får indsatsen tilbage ved uafgjort. Spillet hedder Asien Handicap (0,0) eller draw no bet.

Hvis vi ser på kampen mellem Djurgården og IFK Gøteborg,  er oddsene for 1 X 2: 2,45 - 3,30 - 3,20.

Vi vores favorit er Gøteborg til odds 3,20, og vi vil spille for 1000 FMF£. Derfor skal vi nu fordele indsatsen mellem X og 2, så vi får indsatsen tilbage ved uafgjort:

1000/3,30 = 303 FMF£ sættes på X til odds 3,30.

Resten, 697 FMF£, sættes på 2 til odds 3,20.

Det faktiske odds for Gøteborgsejr er nu 2,23, da vi får indsatsen tilbage ved uafgjort.

Man vinder ikke så meget, som ved det rene 2-tal til odds 3,30, men man har heller ikke noget tab, hvis kampen skulle ende uafgjort. I det lange løb vil dette spil for de flestes vedkommende give en meget bedre økonomi end hvis man blot spillede 1 X 2 spil Smiley

Man kan også lave sine egne halvgarderinger(1X, X2 og 12) ved at fordele indsatsen på to muligheder, og har man ingen lommeregner, kan det gøres nemt her:

http://www.betxpert.com/tools/doublechance.asp

Spørgsmål besvares gerne Smiley

God fornøjelse Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #18: 13 Jul 2008, 00:25 »

Så også gerne en ugens kamp, men så endnu hellere en head-to-head med f.eks. Valverde og Evans i morgen, ikke noget krævende, men bare noget, så der er lidt spænding til Tour de France.. Så kunne Valverde vel være 1, Evans 2 og ingenting X?

Ja, og en anden vil gerne have duer eller skiskydning eller albansk mudderkastning på Cool

Fakta er, at en forsvindende lille del af brugerne har spillet på de hidtidige H2H-spil under EM. Oddssektionens nuværende udformning kan være en medvirkende årsag, men planen er en ændring til flere sektioner med deraf følgende større fleksibilitet Smiley

« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 00:27 af ElGuapo » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #19: 18 Jul 2008, 17:05 »

Well... Jeg vil ikke udelukke, at jeg kan begå fejl Cool men jeg vil opfordre jer til at læse reglerne i første indlæg i denne tråd før en evt. klage indgives Smiley

Superligaen starter i denne weekend *HurraLyde*, og som lovet er der en "Ugens kamp", som jeg har valgt. Når de store ligaer starter, vil der komme en brugerafstemning om "Ugens kamp", men indtil da ud vælger jeg kampen Smiley Ugens kamp vil typisk have 3-5 forskellige spilmuligheder. I perioder med Eruopa Cup kampe kan der forekomme flere "Ugens kampe".

Denne uges kamp er AaB vs. FC Midtjylland, og der er foreløbigt 3 forskellige spil muligt på kampen Smiley

Good luck
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 19:53 af ElGuapo » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #20: 20 Jul 2008, 08:22 »

Spillereglerne for Oddssektionen er opdateret. Det er nu muligt, at spille på "lige mange mål" i H2H Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #21: 20 Jul 2008, 09:12 »

Nu er der minsandten blevet tid til et helt nyt spil i Oddssektionen Smiley

"Antal mål i kampen" går ikke ud på at finde et bestemt resultat, men går i sin enkelhed ud på at forudsige en kamps samlede målscore indenfor et bestemt interval.

Læs reglerne grundigt, da det ikke er muligt, at give den umiddelbare information i Oddssektionen.
Reglerne står også i første indlæg i denne tråd.

Antal mål i kampen

Antal mål i kampen(Antal mål) er et spil, hvor man skal gætte en given kamps samlede antal mål indenfor ordinær spilletid.

1 står for under 2 mål i kampen.
X står for 2-3 mål i kampen.
2 står for over 3 mål i kampen.

Eksempel:
Antal mål AaB-FCM, spil 1 for under 2 mål i kampen til odds 4,00.
Antal mål AaB-FCM, spil X for 2-3 mål i kampen til odds 1,95.
Antal mål AaB-FCM, spil 2 for over 3 mål i kampen til odds 3,10.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 20:41 af ElGuapo » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #22: 04 Aug 2008, 20:18 »

Kampen mellem Santos og Pumas bliver aflyst, da kampen er blevet rykket frem.

Synd for dem, der har spillet på kampen EFTER at den er færdigspillet Cool
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #23: 04 Aug 2008, 23:46 »

Kampen mellem Santos og Pumas bliver aflyst, da kampen er blevet rykket frem.

Synd for dem, der har spillet på kampen EFTER at den er færdigspillet Cool

Hvilket gør det fremragende at jeg havde spillet 15k på 1, når kampen endte på X. Bemærkelsesværdigt at Olling satsede 700k på X efter at kampen var færdig i grunden Peace Rullende Øjne
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #24: 04 Aug 2008, 23:55 »

Jeg havde et ettal i kampen mellem SE og FCK i antal mål (under to mål). Jeg ser så nu, at jeg ikke har fået mit indskud tilbage, selvom det plejer at være asian, når det hedder under et helt antal mål. Er det ikke asian her, ElG? Håber og tror, du forstår.

Det er ikke et "asien-spil". Beklager. Regler står i første indlæg i denne tråd, samt i et indlæg på side 2.

I et asien spil eksisterer X ikke, hvilket det gør i antal mål i kampen Smiley

Du kan godt spille nogle asienspil ved at fordele indsatsen på to udfald. Det kræver blot en lommeregner. Jeg har tidligere i denne tråd beskrevet hvordan man spiller "asien 0,0 = draw, no bet" Smiley

Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #25: 08 Aug 2008, 08:30 »

(H) står for Herrehåndbold Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #26: 09 Aug 2008, 17:49 »

Nej folk har sgu ikke megen samvittighed. Jeg snakkede lidt med ElGuapo om man skulle give folk en slags "bøde" hvis de forsøgte at snyde sig til freak$, ved at spille på kampe som allerede var afgjort (vel at mærke hvis man spillede på det rigtige resultat). Olling spillede 700k på en afgjort kamp den anden dag, og nu har RapAndenRasmus spillet 500k på den nævnte kamp. Lidt sørgeligt hvis I spørger mig...  Cool

Men vi arbejder selvfølgelig på at finde ud af hvordan pokker man aflyser kampe i vores oddssektion.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #27: 19 Aug 2008, 09:29 »

(K) står for Kvindehåndbold *surprise*

Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #28: 19 Aug 2008, 22:31 »

Jeg har tilføje over-/underspil på onsdagens fire kvartfinaler ved OL Smiley

Bemærk, at spilstop er kl. 06:00 i morgen tidlig på første kamp.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #29: 19 Aug 2008, 22:41 »

Nej folk har sgu ikke megen samvittighed. Jeg snakkede lidt med ElGuapo om man skulle give folk en slags "bøde" hvis de forsøgte at snyde sig til freak$, ved at spille på kampe som allerede var afgjort (vel at mærke hvis man spillede på det rigtige resultat). Olling spillede 700k på en afgjort kamp den anden dag, og nu har RapAndenRasmus spillet 500k på den nævnte kamp. Lidt sørgeligt hvis I spørger mig...  Cool

Men vi arbejder selvfølgelig på at finde ud af hvordan pokker man aflyser kampe i vores oddssektion.

Man kunne lade være med at sætte pengene tilbage på deres konto lige med det samme, hvis det kan lade sig gøre Smiley

Så kan de ikke bruge dem i et par uger f.eks., men så er spørgsmålet bare om man så glemmer det Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 61 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010