home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 277497 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #885: 23 Apr 2017, 13:34 »

Kom så folkens, nu har jeg lige tjekket alle odds igennem til i dag. Kun 2 personer har spillet. Det mener jeg altså er for få personer, til at jeg gider og bruge 30 min om dagen på at ligge odds op, plus at opdatere med resultat.

Derfor er mit lille opråb at i skal til at bruge odds sektionen mere, ellers stopper den sektion helt.

Odds sektionen er en klasse feature, som jeg synes det ville være synd at vi ikke har mere - så jeg håber den bliver.
Men jeg er dog enig i at 30 minutter om dagen på at lægge odds op er meget - og måske kunne man skære det ned, så det blev færre kampe eller det var 1-2 gange om ugen i stedet?

Fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #886: 23 Apr 2017, 15:51 »

Odds sektionen er en klasse feature, som jeg synes det ville være synd at vi ikke har mere - så jeg håber den bliver.
Men jeg er dog enig i at 30 minutter om dagen på at lægge odds op er meget - og måske kunne man skære det ned, så det blev færre kampe eller det var 1-2 gange om ugen i stedet?

Fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up

Hvis der nu var 2-3 der ville gøre det, kunne man jo skiftes. Men det er også mest kampene til weekenden, der tager mest tid. Men så skal kampene også afsluttes, hvilket også kraver at man er på siden flere gange om dagen.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #887: 23 Apr 2017, 23:37 »

Hvis der nu var 2-3 der ville gøre det, kunne man jo skiftes. Men det er også mest kampene til weekenden, der tager mest tid. Men så skal kampene også afsluttes, hvilket også kraver at man er på siden flere gange om dagen.

Jeg kender alt det - og det kræver sin tid. Derfor vil jeg foreslå, at oddsene fremover kun er de store kampe eller primært med de store hold - og derved mindske arbejdet. For som du selv nævner, så er det langt fra alle kampe, som der bliver spillet på, hvilket også er forståeligt nok, også er det heller ikke altid at man har freak$ på kontoen......
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #888: 09 Nov 2017, 15:11 »

Hvis der er interesse for det, kan jeg godt begynde at smide nogle odds på siden igen. Det kræver dog at det vil blive brugt.

Så hvis i har nogen tanker omkring hvilke ligaer, hold, eller andet der kunne have interesse at spille på, så sig endelig til, for så vil jeg smide dem op.

Her til og starte med, har jeg planer om at smide top 5 hold fra de 5 store lande i Europa.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #889: 09 Nov 2017, 17:50 »

Hvis der er interesse for det, kan jeg godt begynde at smide nogle odds på siden igen. Det kræver dog at det vil blive brugt.

Så hvis i har nogen tanker omkring hvilke ligaer, hold, eller andet der kunne have interesse at spille på, så sig endelig til, for så vil jeg smide dem op.

Her til og starte med, har jeg planer om at smide top 5 hold fra de 5 store lande i Europa.
Altid interesse - nu tabte jeg stort sidst   funny

Ved top 5, så mener du vel Premier League, Serie A, Bundesliga, La Liga og Ligue 1 ik?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #890: 09 Nov 2017, 17:52 »

Altid interesse - nu tabte jeg stort sidst   funny

Ved top 5, så mener du vel Premier League, Serie A, Bundesliga, La Liga og Ligue 1 ik?

Jo, altså topholdene fra de ligaer. + den danske liga
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #891: 09 Nov 2017, 18:58 »

Det ku være nice! x)

Bare der er et par kampe fra Ligue 1 så jeg kan oddse x, så er jeg glad Opstemt
Logged

JaWocKa

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #892: 09 Nov 2017, 19:58 »

Så er kampene lagt op til næste runde i de store ligaer. Så håber jeg at der er nogen der spiller, så jeg ved om det skal forsættes!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #893: 09 Nov 2017, 20:10 »

Nice! Opstemt
Logged

JaWocKa

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #894: 08 Jan 2018, 19:28 »

Jeg har fået gang i odds sektionen igen! Smiley hvis der var nogle der skulle have lyst
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #895: 24 Jan 2022, 23:40 »

Har man helt opgivet odds sektionen?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #896: 25 Jan 2022, 00:16 »

Har man helt opgivet odds sektionen?
Som alt andet beror den på frivillige, så med med mindre nogen vælger at påtage sig ansvaret og stå for den så ja.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #897: 25 Jan 2022, 08:44 »

Som alt andet beror den på frivillige, så med med mindre nogen vælger at påtage sig ansvaret og stå for den så ja.

Har han ikke lige skrevet sig selv op? Grin

Hvornår slipper vi for nissehuerne Shockeret
Logged


Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #898: 26 Jan 2022, 22:30 »

Som alt andet beror den på frivillige, så med med mindre nogen vælger at påtage sig ansvaret og stå for den så ja.

Jeg tager den hvis det ikke forventes at man skal gøre det x antal gange på en uge og x antal kampe.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #899: 28 Jan 2022, 01:43 »

Jeg tager den hvis det ikke forventes at man skal gøre det x antal gange på en uge og x antal kampe.

Det er der naturligvis ingen forventning om, men det er klart nu mere forventeligt det er at der kommer odds nu flere lokkes jo med.
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010