home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 303570 gange)
Legenden
Manager

Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #690: 15 Maj 2013, 11:58 »

Opdater lige nattens kampe, så jeg er over Hansen igen, tak.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #691: 15 Maj 2013, 12:26 »

Opdater lige nattens kampe, så jeg er over Hansen igen, tak.

Fedtspiller.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #692: 26 Maj 2013, 14:04 »

Kunne det tænkes at Hoffenheim kampen kunne blive opdateret da jeg gerne vil have min gevinst derfra? Nu hvor i er begyndt at udbetale for Champions Leagues finalen!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #693: 26 Maj 2013, 14:26 »

Kunne det tænkes at Hoffenheim kampen kunne blive opdateret da jeg gerne vil have min gevinst derfra? Nu hvor i er begyndt at udbetale for Champions Leagues finalen!
Så skulle den være klaret. Vi beklager selvfølgelig ventetiden.

HansenLFC
Gæst

« Svar #694: 26 Maj 2013, 22:25 »

Udbetaling 35 min efter slut fløjt.

Godt arbejde, selvom det næsten er for voldsomt.

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Ariana Grande
Manager

« Svar #695: 22 Jun 2013, 10:27 »

Jeg har lige lidt forslag til oddssektionen.
Der bliver spillet fodbold i dag, hvis i ikke lige var klar over det.

plutonium
Manager

« Svar #696: 22 Jun 2013, 10:36 »

På den liste er det vist kun landskampene, der normalt ville blive lagt op som odds Peace

Jeg er enig i, at det ville være fedt, hvis de andre kampe også kunne komme op, men nu ikke gå hen og bliv forkælet Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #697: 22 Jun 2013, 10:56 »

Så er der i hvert fald kampe oppe til dagen idag Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #698: 27 Jun 2013, 08:12 »

H2H Alberto Contador VS Froome på første etape? 1.35 i Froomes favør. Contador giver 3.00 igen. Det er akkurat de samme odds for den samlede sejr.
Har i ikke lavet en fejl her?
Desuden er det en sprinteretape, så det vil være meget mærkeligt, hvis de spurter med.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #699: 27 Jun 2013, 15:56 »

H2H Alberto Contador VS Froome på første etape? 1.35 i Froomes favør. Contador giver 3.00 igen. Det er akkurat de samme odds for den samlede sejr.
Har i ikke lavet en fejl her?
Desuden er det en sprinteretape, så det vil være meget mærkeligt, hvis de spurter med.
Nej, der foreligger ingen fejl i det match-up. Sandsynligheden for at Froome sidder længere fremme i feltet ved afslutningen vurderes af bookmakerne til at være større, end hvis Contador skulle gøre det samme.

Og en H2H kan sagtens lade sig gøre, selv om de to involverede ryttere ikke har en reel chance for at vinde etapen. Det, der skal gættes på, er egentlig bare, hvem der krydser stregen først af de to ryttere, uden indvirkning fra deres overordnede placering i etapens klassement.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #700: 02 Jul 2013, 10:19 »

Bliver der snart opdateret på odds fra søndag/mandag nat?

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Anfield Road
Manager

« Svar #701: 10 Jul 2013, 23:04 »

Velkommen i den nye oddssektion

Først og fremmest skulle jeg måske lige præcisere. Når jeg skriver ”ny oddssektion”, så handler det hverken om design, oddstyper eller andre forbedringer tilgængelig for den almindelige bruger. For at gøre en lang historie kort, så er det eneste, vi har ændret, strukturen i oddssektionen. Før i tiden har det været sådan, at det var to, tre eller fire crewmedlemmer, der stod for at lægge odds op og sørge for, at sektionen kørte som den skulle. Sådan vil det ikke være for fremtiden. Som I nok har bemærket har sektionen i den seneste tid ofte været lidt tynd, da der kun har været en odds-mand i crewet. Det har vi nu taget konsekvensen af, så for fremtiden vil en ny brugergruppe stå for at smide odds op samt opdatere resultater. I alle andre henseender vil disse brugere være som alle andre: Helt almindelige. Eneste forskel er, at de har adgang til at lægge kampe op i oddssektionen.

Dog har vi stadig tilknyttet en enkelt mand i crewet, som har det overordnede ansvar for sektionen. Han har forskellige opgaver omkring oddssektionen og dens hjælpere, men vil i det store og hele mest stå for at holde øje med, at tingene går ordentligt for sig. For at søge ind på denne post kræves de samme egenskaber, som altid har været efterspurgt for at komme i crewet: Modenhed på forum, stabilitet, aktivitet og ikke mindst en god portion sund fornuft. Vi behøver dog kun en enkelt mand i denne stilling, så er den optaget, må man jo vente pænt med at ansøge. I vil opleve ham på forum under betegnelsen "Odds-master".

Den nye brugergruppe vil I se under navnet "Odds-hjælpere". Det er vigtigt at understrege, at denne brugergruppe ikke på nogen måde er hævet over alle andre brugere på anden måde end, at de får lov at lægge kampe op i oddssektionen. Denne post er langt mere uforpligtende end at sidde som fuldbyrdigt crewmedlem. Der forventes ikke i samme grad de samme ting, som forventes af et crewmedlem.  Det gælder først og fremmest onlinetiden. Så længe man får lagt sine kampe op, klager ingen. Der forventes ej heller i samme grad som før kvalitet i indlæg og modenhed på forum, selvom begge dele selvfølgelig ville hjælpe gevaldigt.

Det er svært allerede nu at sætte tal på hvor mange folk vi behøver, så det tager vi nok lidt hen ad vejen. Her i starten modtager vi ikke ansøgninger, men det er os en stor glæde allerede på førstedagen at kunne præsentere to medlemmer i brugergruppen. Det er to gutter, der begge har siddet i oddssektionen tidligere. Jeg taler her om Seller95 og Skovby. Tak til dem og lad os så få den sektion op at køre igen!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #702: 11 Jul 2013, 11:39 »

Til info, så har vi nu pinnet tråden og smidt den herind i mødelokalet. Så lad endelig være med at lede efter den i "Konkurrencer", for der finder du den ikke!

JG7
Gæst

« Svar #703: 26 Jul 2013, 15:26 »

Ikke for at presse jer, men er der en chance for at de afgjorte kampe kan blive udbetalt inden dagens Superliga-kamp? Så ville jeg være meget glad!

Ariana Grande
Manager

« Svar #704: 27 Jul 2013, 11:43 »

Kunne det tænkes at i også ligger kampe op for den danske 1 Division og ikke blot Superligaen?

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010