home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 303644 gange)
Risom
Manager

Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #630: 11 Mar 2013, 15:20 »

Mangler 30.000, har 20.000... Men skal nok nå at få spillet dem op Tunge

Hermed overført til dig fra mig Smiley Har alligevel alt for mange  crazy

EDIT: Måske lidt dumt nu  Rullende Øjne

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #631: 11 Mar 2013, 15:24 »

Hermed overført til dig fra mig Smiley Har alligevel alt for mange  crazy

EDIT: Måske lidt dumt nu  Rullende Øjne

Skrev forkert, mente 5.000.000 Wink Men mange tak! Smiley

- Og ja, det var dumt at overføre dem, for skal nok miste dem hurtigt igen Opstemt

Risom
Manager

« Svar #632: 11 Mar 2013, 15:25 »

- Og ja, det var dumt at overføre dem, for skal nok miste dem hurtigt igen Opstemt

Nejnej, hvis de alligevel laver odds på det selv i oddssektionen  Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #633: 11 Mar 2013, 15:25 »

Et godt råd Jeppe: Lad være med at sætte hele din opsparing på Brøndby-sejr  Rullende Øjne Så skal det nok gå...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager

« Svar #634: 11 Mar 2013, 15:31 »

Kunne faktisk være sjovt med Sommerbold-odds... men så får vi vel bare anklager om aftalt spil?? Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #635: 11 Mar 2013, 15:32 »

Kunne faktisk være sjovt med Sommerbold-odds... men så får vi vel bare anklager om aftalt spil?? Skuffet

Anklager fra hvem? Det er dog træls for os der er med, da man ikke ved hvilket hold man er på, og dermed hvilket hold der vinder, før vi bliver sat på hold kort før kampstart.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Risom
Manager

« Svar #636: 11 Mar 2013, 15:34 »

Anklager fra hvem? Det er dog træls for os der er med, da man ikke ved hvilket hold man er på, og dermed hvilket hold der vinder, før vi bliver sat på hold kort før kampstart.

Du kan da bare tage en smartphone med og så gøre det hurtigt inden kick-off Tunge

plutonium
Manager

« Svar #637: 11 Mar 2013, 15:35 »

...

Jeg kunne sætte VK og Shaft stævne på Facebook før kampen, og så fordele holdene allerede der? Vi kender jo 2/3 af deltagerne fra tidligere arrangementer, så hvis vi bare får at vide hvor de enkelte spillere gerne vil være på banen, så kan vi måske godt klare det? Så kan man oddse før kampen?

Jeg tror sagtens jeg ville kunne bikse noget fornuftigt sammen!

Hvis du er med på den, og crewet kan acceptere det (mind you, det her er jo ikke et crew-arrangement), så vil jeg godt sørge for forarbejdet til nogle odds!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #638: 11 Mar 2013, 15:40 »

Jeg syntes personligt at det ville være fedt med nogle odds! Tror ikke folk går ind og scorer et par selvmål, fordi de har oddset mod det hold, de selv er på. Ellers er det jo bare virtuelle penge, og nu vi har den kære oddssektion, skal den jo også udnyttes til lidt spas! Peace

plutonium
Manager

« Svar #639: 11 Mar 2013, 15:41 »

Jeg syntes personligt at det ville være fedt med nogle odds! Tror ikke folk går ind og scorer et par selvmål, fordi de har oddset mod det hold, de selv er på. Ellers er det jo bare virtuelle penge, og nu vi har den kære oddssektion, skal den jo også udnyttes til lidt spas! Peace

Hvis vi får mistanke om at nogen åbenlyst prøver at tabe med vilje, så får de jo også bare tæv efter kampen Wink

Desuden, prestigen ved at vinde er da større end alverdens Freak$ Opstemt

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #640: 11 Mar 2013, 15:43 »

Hvis vi får mistanke om at nogen åbenlyst prøver at tabe med vilje, så får de jo også bare tæv efter kampen Wink

Desuden, prestigen ved at vinde er da større end alverdens Freak$ Opstemt

Nemlig. Og hvis folk har oddset på det hold de selv er på, har de jo bare en ekstra grund til at spille en god gang bold, hvilket jeg ikke ser noget galt i! Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #641: 16 Mar 2013, 20:43 »

Hej.

Jeg vil gerne lige fortælle en oplevelse fra odds sektionen.

Jeg havde vel 6,5 mio.

Jeg troede virkelig på Liverpool idag. Hvad gjorde de? De skuffede endnu en gang, men synes oddset var fornemt fra start. Det viste sig dog hurtigt at det ikke var tilfældet. Øv øv...

Det vil sige ; jeg mistede jo derved 1,5 mio af min opsparing herinde.

Det endte med ; jeg blev enig med mig selv om at det var alt eller intet. Altså jeg er ikke herinde for sjov, nej jeg er her for at være på hall of fucking fame. Derfor tænkte jeg, jeg skal ikke længere ned end da vi startede dagen idag. Nej det skulle vi bestemt ikke.

Jeg fandt efter Liverpool kampen så endnu en kamp. Valgte at placere de sidste 5 mio på at Bayern ville vinde på udebane.

Enten vandt jeg mine penge tilbage + flere eller vil jeg afbryde kontrakten. Som sagt ; Hall of fame eller ingenting.

Bayern store dele af kampen. Men buuuum. Så kom udligningen og jeg var inde lige og tjekke mulighederne for at slette. Man skulle skrive sin kode, javel. Så vidste jeg det.

Tilbage til kampen, efter 87 min vælger selveste P. Wollscheid at score i eget net og det er så grunden til jeg er at finde her endnu.

Far er tilbage på hall of fame når der bliver opdateret. & til dig Neymar ; Jeg henter dig før eller siden !!

GOD LØRDAG AFTEN TIL ALLE!

Ariana Grande
Manager

« Svar #642: 16 Mar 2013, 20:44 »

Du ville simpelthen forlade FmF hvis du tabte? crazy

HansenLFC
Gæst

« Svar #643: 16 Mar 2013, 20:45 »

Du ville simpelthen forlade FmF hvis du tabte? crazy

Alt eller intet kære X!

Ariana Grande
Manager

« Svar #644: 16 Mar 2013, 20:45 »

Det var da trist at Bayern vandt så.

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010