home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 277991 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #780: 06 Apr 2014, 22:19 »

Hvorfor er det lige man ikke får gevinsten for AaB sejr hvis man spillede på den inden den startede? Er vel ikke vores/min skyld at i lavede en fejl? Trods alt næsten 200.000 jeg skulle have haft.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #781: 06 Apr 2014, 22:39 »

Hvorfor er det lige man ikke får gevinsten for AaB sejr hvis man spillede på den inden den startede? Er vel ikke vores/min skyld at i lavede en fejl? Trods alt næsten 200.000 jeg skulle have haft.
Loggen er desværre indrettet sådan at man ikke kan se hvornår indskuddet er sat. Det gør det umuligt at vurdere hvorvidt et indskud er sat før eller efter kampstart, i fald der er fejl i kamptidspunktet. Derfor er det selvfølgelig mest fair at aflyse kampen og give indskuddet tilbage.

Derudover har man vel selv ansvar for den kamp man spiller, ligesåvel som du selv har ansvar for, at det odds du spiller ikke er en tydelig fejlindtastning.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2014, 22:44 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #782: 06 Apr 2014, 22:56 »

Loggen er desværre indrettet sådan at man ikke kan se hvornår indskuddet er sat. Det gør det umuligt at vurdere hvorvidt et indskud er sat før eller efter kampstart, i fald der er fejl i kamptidspunktet. Derfor er det selvfølgelig mest fair at aflyse kampen og give indskuddet tilbage.

Derudover har man vel selv ansvar for den kamp man spiller, ligesåvel som du selv har ansvar for, at det odds du spiller ikke er en tydelig fejlindtastning.

Kan man sende et screenshot til den ansvarlige hvor spilletidspunktet står på, og så få beløbet udbetalt?

Må ærligt indrømme at jeg ikke havde set det forkerte spilletidspunkt, så bare alle de danske kampe var sammen, så tænkte ikke yderligere over det Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #783: 06 Apr 2014, 23:02 »

Kan man sende et screenshot til den ansvarlige hvor spilletidspunktet står på, og så få beløbet udbetalt?

Må ærligt indrømme at jeg ikke havde set det forkerte spilletidspunkt, så bare alle de danske kampe var sammen, så tænkte ikke yderligere over det Smiley
Det ved jeg ikke, men du kan da prøve, hvis du kan dokumentere, at du har spillet inden kampstart.

Og ja, det er super ærgerligt, men det er hvad der sker  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #784: 07 Apr 2014, 08:22 »

Hvorfor er det lige man ikke får gevinsten for AaB sejr hvis man spillede på den inden den startede? Er vel ikke vores/min skyld at i lavede en fejl? Trods alt næsten 200.000 jeg skulle have haft.

Du kunne jo have informeret om at kamptidspunktet var forkert. Så kunne de have nået at rette det.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #785: 07 Apr 2014, 21:06 »

Du kunne jo have informeret om at kamptidspunktet var forkert. Så kunne de have nået at rette det.

Nu er det vel ikke sikkert at han overhovedet aner det, hvis han spiller tidligere på ugen. Jeg kan heller ikke fortælle dig, hvem som spiller lørdags kamp i superligaen i weekenden.

Jeg er dog ret sikker på, at der blev sagt sidste gang dette problem opstod. At man fra det tidspunkt fremover ville kunne tjekke spil tidspunktet.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #786: 07 Apr 2014, 21:39 »

Desværre har vi ikke nogen måde at tjekke spiltidspunktet, hvorfor vi ikke udbetaler gevinster fra kampen.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #787: 07 Apr 2014, 23:07 »

Fornuftigt. Vi kan jo ikke bare dele penge ud, så der er ingen ny bil i denne omgang, Madsen.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #788: 08 Apr 2014, 06:48 »

Du kunne jo have informeret om at kamptidspunktet var forkert. Så kunne de have nået at rette det.
Havde ikke lige lagt mærke til at kamptidspunktet var forkert. Så bare alle de danske kampe stod sammen, og så spillede jeg på AaB sejr. Men ikke noget at gøre ved, heldigvis er det ikke rigtige penge Wink
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #789: 24 Apr 2014, 17:53 »

Vi kan meddele, at Brazilmark er hentet ind som oddshjælper.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #790: 24 Apr 2014, 18:36 »

hvem
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #791: 24 Apr 2014, 18:37 »

Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #792: 13 Maj 2014, 17:15 »

Jeg kunne meget godt tænke mig nogle kampe i oddssektionen.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #793: 31 Maj 2014, 16:42 »

Oddsektionen må gerne opdateres en gang i mellem.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #794: 02 Jun 2014, 09:30 »

Oddsektionen må gerne opdateres en gang i mellem.
Logged


Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 61 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010