home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Oddssektionens infotråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Oddssektionens infotråd  (Læst 278165 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #60: 13 Okt 2008, 20:33 »

Vi har én til at lægge oddsene ind og så skrive resultater ind.. Pengene bliver udbetalt automatiskt, men da ElGuapo lige er stoppet, vikariede Zulue for ham indtil BlaZZo var inde i sagerne - Og da han ikke helt var inde i systemet, skete fejlen. Vi kan desværre ikke selv se hvem der har oddset hvad når kampen først er lukket, så derfor skulle vi have fat i Acido for at få listen, og derefter rykke de forkerte penge ud manuelt, samtidig med at vi udbetalte de rigtige Smiley Det sidste kunne dog ske automatiskt..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #61: 13 Okt 2008, 20:39 »

Jeg er begyndt på at ligge en masse kampe ind nu. Men desværre havde expekt lavet en fejl, der var 2 polske kampe, jeg havde sat den ene på, men de havde kommet til at have kampstart på kampen kl 20:30, men kampen var igang kl 18 allerede, Så havde sat kampen til odds 1,00 på alle 3 tegn da jeg opdagede det. Heldigvis var der kun 2 der havde spillet på kampen og de havde spillet korrekt, men hvis der var nogen der havde været opmærksom, så kunne de have tjent lidt freaks money Opstemt

Håber ikke expekt laver flere af de fejl! og håber i kan acceptere lidt begynder fejl fra min side.

Jeg satser på at opdatere alle de sene kampe om morgen, altså dagen efter de er spillet. For sover som regel inden de er færdig spillet. Så lidt tålmodighed må i gerne have nogen gange.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JKJ
Gæst
 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #62: 13 Okt 2008, 20:41 »

Vi har én til at lægge oddsene ind og så skrive resultater ind.. Pengene bliver udbetalt automatiskt, men da ElGuapo lige er stoppet, vikariede Zulue for ham indtil BlaZZo var inde i sagerne - Og da han ikke helt var inde i systemet, skete fejlen. Vi kan desværre ikke selv se hvem der har oddset hvad når kampen først er lukket, så derfor skulle vi have fat i Acido for at få listen, og derefter rykke de forkerte penge ud manuelt, samtidig med at vi udbetalte de rigtige Smiley Det sidste kunne dog ske automatiskt..

Var nu heller ikke for at kritisere nogen som helst, fejl sker nu engang ind i mellem, var bare lidt nysgerrig over hvordan det kørte Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #63: 13 Okt 2008, 20:48 »

Var nu heller ikke for at kritisere nogen som helst, fejl sker nu engang ind i mellem, var bare lidt nysgerrig over hvordan det kørte Wink

Bare rolig, Zulue har fået en meget hård spanking omgang, så han har vist lært det - Ellers så faker han!

Det lyder godt BlaZZo - det er sgu godt at se en masse kampe i oddssektionen, nu hvor vi lige har tjent på La Liga konkurrencen! Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #64: 13 Okt 2008, 21:19 »

Nu, hvor BlaZZo har lagt NHL-kampe op, kunne du så ikke også lægge NFL-kampe op? Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #65: 13 Okt 2008, 22:12 »

Kan kun se en NFL kamp. Og den er lagt op nu.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #66: 13 Okt 2008, 22:16 »

Kan kun se en NFL kamp. Og den er lagt op nu.
Jep. Næste runde starter først på søndag. Sidste kamp i denne runde startes i nat. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #67: 13 Okt 2008, 22:19 »

Vil dog lige påminde at en NFL kamp godt kan slutte med 9 points forskel. Så et meget dumt handicap at sætte Smiley

EDIT: Dog med mindre man sætter x på et muligt odds også.
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #68: 13 Okt 2008, 22:21 »

haha okey, tog bare efter Expekts odds. Så må jeg håbe på den ikke ender med en sejr til Kansas med 9 Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #69: 13 Okt 2008, 22:22 »

haha okey, tog bare efter Expekts odds. Så må jeg håbe på den ikke ender med en sejr til Kansas med 9 Opstemt

Det gør det ikke  crazy For det er Cleveland Browns der møder New York Giants Wink
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #70: 13 Okt 2008, 22:25 »

Også det jeg mente.

Men så må i jo spille på X til dejlige Odds 1.00 hvis i tror de kun vinder med 9 point Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #71: 15 Okt 2008, 20:00 »

Det er lidt til grin dette.
Kampen mellem Luxemborg og Moldavien har odds således hos jer: 2,00  2,00  1,85

Teoretisk tilbagebetaling på 64,91% svarer det til. Med ElGuapo lå det altid på 100 %. En normal bookmaker som fx Expect har en Teoretisk tilbagebetaling på ca. 91 %. Stram op, tak. Tunge
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #72: 15 Okt 2008, 20:12 »

ej for satan. Dum fejl fra min side. Jeg vælger at aflyse denne kamp. Jeg undskylder for dem der har spillet. Har sgu glemt at skrive alle odds! Sorry!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #73: 15 Okt 2008, 20:47 »

Hej allesammen!

Jeg er jo den nye Odds-Master efter ElGuapo nu har valgt at stoppe. Det bliver meget svært at overtage hans flotte stykke arbejde som han har gjort, men jeg vil gøre mit bedst.

Jeg prøver så vidt muligt at have en masse kampe på programmet, så i har flere muligheder for at spille over flere dage.

Jeg tager som regel mine odds fra Expekt, ved godt alle ikke lige er tilfredse med dette, men det er den side jeg bruger, den er nem og overskulig. Der bliver snakket noget om 100% tilbagebetaling. Jeg tager somsagt odds fra Expekt, så det må i leve med.

Jeg prøver også at have en masse blandet op, NHL, NFL, Håndbold også selvfølgelig fodbold.
NFL: Der er kun 1 og 2 tal der vi ikke bruger uafgjort her.
NHL: Her tager vi kampen ved ordinær spilletid, så hvis kampen ender 4-4, så er det altså et X. Så X er med her.

Jeg prøver lidt at lege med tanken om noget H2H, omkring hvilken spiller / hvilket hold der scorer flest mål. Men vil godt have 3 spillere/hold, så jeg må lige finde ud af hvad jeg gør ved dette, da jeg kun kan skrive et hjemmehold og udehold.

Jeg smider som regel kun H2H kampe op. Det sædvanlige 1X2. Ikke så meget med over/under 2,5 mål og så meget Handicap spil.

Så håber i er tilfredse som tingene kører lige nu, massere af kampe hvor det primært er H2H kampe.

Nogen ønsker om speciel spil er i meget velkommen til at skrive.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Oddssektionens infotråd
« Svar #74: 15 Okt 2008, 21:01 »

Uhørt så fornuftigt som du pludselig er blevet BlaZZo! GJ!  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 61 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010