Hey FrEaKs!

Jeg har et problem som meget ofte opstår i mine spil om det så er i Danmark, England, Spanien, Italien, Frankrig eller Tyskland.
Hver gang jeg har samlet et godt hold med masser af talent og det går som det skal, så bliver mine spillere naturligvis eftertragtede. Det er fair nok... Man plejer så at kunne sikre dem med en ny kontrakt her og der og nogen rosende ord, så de bliver glade for mig og klubben.
MEN i mit nuværende spil har jeg nu 29 spillere i min 1.- og 2.-holdstrup og de 19 er WANTED. 5 af de resterende er nyindkøb til anden sæson og de andre 5
har været WANTED, men som jeg fik sikret mig med ovennævnte metode.
Af de 19, som er WANTED, er 10 af mine startere. Jeg nævner i flæng Robinho, Elano, Micah Richards og Rafinha.
Da jeg naturligvis ikke vil af med dem, har jeg forsøgt at sikre dem, igen med ovennævnte metoder, og de fleste har Man City som favorit-klub og flere undetegnede som favorit-person. Det afholder dem dog ikke fra at blive sure over afviste bud. Jeg afviser derfor ikke længere bud, men forhandler dem op til rekord-summer, som Robinho 1 mia., Elano og Micah Richards 750 mio. og 500 mio. for Rafinha. Det er der naturligvis ingen der vil betale. I stedet reagerer spillerne som om jeg har afvist buddet.
Tilbage står jeg så med pt. 8 spillere som er utilfredse med ikke at få lov at skifte klub.
Hjælp mig!!! 
Er der nogen der har tips og tricks til at holde på dem, for jeg har ikke lyst til at skifte måske 6 spillere ud hvert eller hvert andet år?
På forhånd tak