home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Cannon of England!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Cannon of England!  (Læst 8820 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Cannon of England!
« Svar #30: 13 Okt 2008, 01:39 »

Mange tak skal du have. Ja Cesc er en dygtig grafiker. Endnu engang tak. Opstillingen ryger med i næste update. Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #31: 13 Okt 2008, 01:55 »

Dejligt at hører.
Ved du ca. hvornår der kommer en ny update? Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #32: 13 Okt 2008, 01:57 »

Vil skyde på engang imorgen kl 14-15 stykker, for sover længe Wink.

Dasmessi
Gæst

« Svar #33: 13 Okt 2008, 17:52 »

Hvad siger folk til en update om 15-30 min? Tunge Tunge

Chakana
Manager

« Svar #34: 13 Okt 2008, 17:54 »

Ikk' spørg, bare kom med skidtet! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Dasmessi
Gæst

« Svar #35: 13 Okt 2008, 19:58 »

Opstarten
15/8/08

Arsenal 2-0 Bolton

Arsenals første kamp i sæsonen, var hjemme på Emirates Stadium. Banen var fin og i god stand, så faciliteterne var helt i top. Arsene havde lagt sin plan og taktik, og han havde sendt 11 spillere på banen, som han mente var den bedste egnede opstilling til. De første par min foreløb med få chancer og småt spil på kanterne, men efter 26 min fik Arsenal hul på bylden. Vidunderbarnet Cesc Fabregas, vinder hovedstødsduellen med Taylor, og snitter den ind over hvor Adebayor står helt fri, og placerer den uden om Jaaskelainen. Arsenal havde fået deres første mål i sæsonen. Spillerne kunne gå til pause.

Efter pausen sendte Wenger Abou Diaby på banen. Fænomenet Theo Walcott der idag var angriber kunne drible med bolden ned af højre side, og lægge bolden ind over som Adebayor tager ned, og lobber elegant over Jaaskelainen. Han var blevet passeret 2 gange, og det blev også det sidste der skete. Selvom Nolan ramte stolperne en efter en, skete der ikke mere. Arsenal vandt 2-0.

Arsenals Emannuel Adebayor har været forrygende i Arsenals første kamp. 2 mål i bagagen i 1 kamp, er en god start for en angriber. Måske er det for tidligt at bedømme en angriber der blot har scoret 2 mål i 1 kamp, men The sun har valgt at tage et interview med Adebayor. Adebayor har udtalt han selv erkender at hans start er god, men også at der er flere kampe endnu, og at hvis man vil være på toppen, skal man også holde sig på toppen. Han sagde således:

''Det er en god start jeg hår fået, men som sagt. Der er flere kampe endnu, og jeg vil ikke udtale mig om de næste kampe, for de skal nok komme og så må vi se om målene kommer der også. Folk snakker om, at med mit talent kan jeg udvikle gode angribere som også er her i klubben. Bla. Carlos Vela måske. Wenger har sagt jeg er det sikreste navn på holdkortet så længe han bestemmer, men jeg ved der bliver hård kamp om det, og jeg vil forsøge at holde min form så længe jeg kan'', lød det fra Adebayor.

Dasmessi
Gæst

« Svar #36: 13 Okt 2008, 20:01 »

Ved godt det er en lidt kort update, men er lige kommet hjem fra min campingplads. Pillede telt ned.
Enjoy it as well!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #37: 13 Okt 2008, 20:02 »

Du jokker lidt rundt i tiderne. Først skrive du i nutid, så i datid. Du skal vælge en enkelt tid, og skriv i den, her er et eksempel på, hvor du blander tiderne:
"Efter pausen sendte Wenger Abou Diaby på banen. Fænomenet Theo Walcott der idag var angriber kunne drible med bolden ned af højre side, og lægge bolden ind over som Adebayor tager ned, og lobber elegant over Jaaskelainen. Han var blevet passeret 2 gange, og det blev også det sidste der skete."

Ellers er det fint Wink

alek9000
Manager

« Svar #38: 13 Okt 2008, 20:03 »

God update. Men for fanden.. Det er jo Bolton, burde du ikke vinde mere? Grin
Ej, men ser frem til næste update, KIU! Peace

Dasmessi
Gæst

« Svar #39: 13 Okt 2008, 20:04 »

Gherte: Har det med at blande det i nutid, datid osv. Skal forsøge at gøre det bedre næste gang.
Alek: Jo, men brændte også mange chancer. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #40: 13 Okt 2008, 20:05 »

Gherte: Har det med at blande det i nutid, datid osv. Skal forsøge at gøre det bedre næste gang.

Ingen er perfekte, det er bare godt, at du har noget at arbejde med i løbet af bloggen. Godt at høre, at du vil prøve at forbedre dig!

Jeg ser frem til flere, og måske bedre updates Smiley

alek9000
Manager

« Svar #41: 13 Okt 2008, 20:07 »

Det går nok også  Tunge.
Hvornår kommer næste update?  Rullende Øjne

Dasmessi
Gæst

« Svar #42: 13 Okt 2008, 20:07 »

Ingen er perfekte, det er bare godt, at du har noget at arbejde med i løbet af bloggen. Godt at høre, at du vil prøve at forbedre dig!

Jeg ser frem til flere, og måske bedre updates Smiley
Skal jeg gøre. Tak for det Gherte. Den næste update handler bla. om hvordan min opstilling er og nogle kampe. :-)

Dasmessi
Gæst

« Svar #43: 13 Okt 2008, 22:48 »

Man Utd 1-1 Arsenal

Et af de største opgør i Premier League mellem Arsenal og Man Utd er en klassiker. Banen var Old Trafford og Arsenal var på besøg. Målfarlige Rooney skyder først bolden på overliggeren, og senere en ripost, Sagna måske skulle have sparket væk ordenligt.
Anden halvleg satte Wenger Carlos Vela på banen. Der skulle dog gå hele 90 min, før Arsenal fik hjørne og den sender Fabregas ind i hovedet på Vela som er tæt på at score sit første mål for Arsenal, men heldigvis lander riposten ned foran ham, og der er udligningen. Arsenal og Manchester United ender 1-1.

Arsenal 0-2 Portsmouth

Efter 1-1 på Old Trafford, var det Portsmouth der kom på besøg. Portsmouth var nok undertippede, men Jermaine Defoe bringer ''Pompey'' foran. Senere var det så Arsenals tur til en chance. Samir Nasri sender en 100% chance lige ved siden af kassen, og kort efter var der pause.
Efter pausen var Arsenal helt håbløse. Sagna kikser fuldstændigt en returnering, og Niko Kranjcar placerer bolden under Almunia, der ellers kom stormende ud imod angriberen. Kampen ender 0-2 og Arsenal havde fået deres første nederlag. Fansene var sure og buede Arsenal helt ud af banen.

Arsenal 2-0 Newcastle

Efter det rædselsfulde nederlag til Portsmouth, var det Newcastle der tog turen herover til London. Højre backen Bacary Sagna, der var blevet lidt kritiseret pga. hans fejl der har medført til 2 mål, tænker fra en afstand af ca. 30-35 meter: ''Hvorfor ikke?'' og hamrer til læderet som rammer hjørnet af trekantssammenføjni ngen, og Shay Given lå ned, og Denilson sender riposten i nettet. Senere er det Diaby der header en aflevering fra Nasri ude fra kanten af over på overliggeren, og igen er det en ripost der er i søgelyset, for Adebayor sender den i kassen inden pausen.
Efter pausen skete der ikke det store. Newcastles Damien Duff havde et langskud på Almunia, og Owen havde en friløber som Almunia sikkert reddede, så derfor vandt Arsenal 2-0.

Dasmessi
Gæst

« Svar #44: 13 Okt 2008, 22:59 »

Ved godt det blev en kort update, men det var lige de kampe jeg havde spillet.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010