home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110594 gange)
Cactus
Førsteholdsspiller

Sv: NHL
« Svar #195: 09 Jan 2011, 19:21 »

Nu har altid rigtig godt kunne lide Icehockey, og har altid set landsholdet når der bliver set kampe med dem. Jeg tilgengæld aldrig rigtig set det på klubplan, og ved ærligt talt ikke rigtig noget om NHL. Nu har jeg dog besluttet mig for at sætte mig ind i det, og vil til at følge med i noget icehockey  Smiley

Nu er det jo svært bare og vælge et hold, men det kommer nok hen afvejen  Tunge Jeg har dog et par indlednings spørgsmål som jeg håber og kunne få svar på  Smiley

Hvordan er liga strukturen helt præcis, det er vel delt op i nogle geografiske grupper, og så mødes de bedste i et slutspil?

Hvordan ser en NHL sæson ud, går det fra sommer til sommer, eller fra vinter til vinter?

Og endelig, hvilke tidspunkter spiller de på, og bliver de vist på eurosport eller anden kanal? eller skal man se det på en "alternativ" måde?

Håber på en behjælplig sjæl  Smiley
Giver faktisk svar på dine spørgsmål og lidt til.
http://da.wikipedia.org/wiki/National_Hockey_League

Hvilket hold du vil følge, er jo op til dig selv. Jeg startede selv med Canucks for 4 år siden da jeg begyndte at se NHL og fandt ud af at de havde danske Jannik Hansen. Efter lidt research fandt jeg ud af at det ikke var noget "winning hold" og faktisk først i år ser det rigtig lovende ud, hvor holdet har en reel chance for at spille om Stanley cuppen.

Bare noget lort at Canucks tabte til Red Wings igår i en betydningsfuld kamp hvor Canucks var klart bedst Ubeslutsom Wink

Thore
Manager

« Svar #196: 09 Jan 2011, 19:56 »

Så kan det passe at kampene bliver spillet søndage, mandage og tirsdage?  Smiley

Jeg tror ikk jeg vil vælge et bestemt hold, men bare se en masse kampe, også se om der lige er et hold der fanger mig  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #197: 09 Jan 2011, 20:00 »

Så kan det passe at kampene bliver spillet søndage, mandage og tirsdage?  Smiley

Jeg tror ikk jeg vil vælge et bestemt hold, men bare se en masse kampe, også se om der lige er et hold der fanger mig  Smiley
Har aldrig lagt mærke til hvilke dage de spiller på. Ved det faktisk ikke, følger det kun i ny og næ. 82 kampe kan godt blive lidt trætende at følge hver eneste kamp. Smiley

Thore
Manager

« Svar #198: 09 Jan 2011, 20:02 »

Har aldrig lagt mærke til hvilke dage de spiller på. Ved det faktisk ikke, følger det kun i ny og næ. 82 kampe kan godt blive lidt trætende at følge hver eneste kamp. Smiley

Hehe ja det er klart, med så mange kampe må de også spille ret ofte  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #199: 09 Jan 2011, 20:04 »

Hehe ja det er klart, med så mange kampe må de også spille ret ofte  Smiley
Jep fungerer på samme måde som NBA med serie kampe. Canucks fx. tager 3 ude kampe nu i den kommende uge.

Må egentlig være ret hårdt som spiller at rejse så meget tidszone mæssigt og mentalt.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #200: 09 Jan 2011, 20:12 »

Men Thore, du bør følge Canucks Cool Fantastisk hal (GM Place) gode spillere i Sedins brødrene og Kessler.
Roberto Luongo er en verdensklasse goalie, dog svingende til tider.

Også har de fedeste trøjer samt logo, kan næsten ikke se at det kan være lettere end at starte med at følge dem Wink Cool

Går nemlig udfra at de fleste holder med Penguins, Senators, eller Red Wings.

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #201: 09 Jan 2011, 20:29 »

@Thore ( og til dels Cactus )
Jeg synes bestemt ikke du skal holde med Canucks ;-)
Bevares, de har da gode spillere, men jeg bryder mig på ingen måde om Sedin brødrene. Jeg kan ikke rigtig sætte fingeren på hvad det er, som gør det, men jeg er i hvert fald ingen fan. Jeg har aldrig været i GM Place, men The Pond i Anaheim og Saddledome i Calgary er også to fede arenaer. Hvis man tænker på Anaheim er der altså noget specielt ved at vide at det er 30 grader udenfor mens man sidder og ser hockey...

Jeg holder selv med Calgary, men jeg må indrømme at jeg har stor sympati for NY Rangers. Jeg vil naturligvis anbefale dig at holde med Calgary selvom vores sæson nok ikke bliver mindeværdig. Men realistisk set så bør du nok bare se en masse hockey og så skal der nok være et hold der tiltaler dig.  (Bare IKKE Edmonton, for dem kan man på ingen måde holde med)

Det vi i hvert fald alle kan være enige om er vel at NHL er fedt?

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #202: 09 Jan 2011, 20:39 »

@Thore ( og til dels Cactus )
Jeg synes bestemt ikke du skal holde med Canucks ;-)
Bevares, de har da gode spillere, men jeg bryder mig på ingen måde om Sedin brødrene. Jeg kan ikke rigtig sætte fingeren på hvad det er, som gør det, men jeg er i hvert fald ingen fan. Jeg har aldrig været i GM Place, men The Pond i Anaheim og Saddledome i Calgary er også to fede arenaer. Hvis man tænker på Anaheim er der altså noget specielt ved at vide at det er 30 grader udenfor mens man sidder og ser hockey...

Jeg holder selv med Calgary, men jeg må indrømme at jeg har stor sympati for NY Rangers. Jeg vil naturligvis anbefale dig at holde med Calgary selvom vores sæson nok ikke bliver mindeværdig. Men realistisk set så bør du nok bare se en masse hockey og så skal der nok være et hold der tiltaler dig.  (Bare IKKE Edmonton, for dem kan man på ingen måde holde med)

Det vi i hvert fald alle kan være enige om er vel at NHL er fedt?
Hehe, var i Vancouver her for 2 år siden og det er virkelig en fed og smuk by. Jeg så dog desværre kun GM Place udefra men har hørt masser af godt om hallen. At du ikke kan lide Sedins brødrene skyldes nok at de er fantastiske Cool spørg til side. Ja fælles er vi godt kan lide at se NHL, det er dejligt afslappende Thumbs Up

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #203: 09 Jan 2011, 20:46 »

Topfed sport. Jeg er ikke så meget til dansk ishockey da jeg simpelthen synes at niveauet er alt for lavt...
Jeg har hørt rigtig gode ting om Vancouver fra min familie ( har familie i Canada ), men har selv kun været i Calgary og Edmonton.
HAHA, det kan umuligt være fordi at de er fantastiske at jeg ikke bryder mig om dem ;-)

Gungner
Gæst

« Svar #204: 17 Feb 2011, 00:46 »

For mig er det the mighty Ducks der er favorit holdet... Dog var det meget federe da de hed Might Ducks of Anaheim istedet for det nuværende Anaheim Ducks, ligeså deres tidligere logo var så meget federe. Men at se dem live en dag i Anaheim er drømmen.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #205: 20 Feb 2011, 18:47 »

Jeg vil anbefale ALLE ishockey-fans til at se TV2 Sport klokken tolv i nat! Calgary Flames og Montreol Canadians møder hinanden på en udendørsbane i Calgary, hvor der skulle være plads til over 40.000 tilskuere. Derudover er det den kun sjette kamp i NHL historien som bliver spillet udendørs. Og husk nu at danske Lars Eller er med for Canadians, så det skal nok blive yderst interessant.

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #206: 25 Apr 2011, 09:47 »

er der nogen der ved hvor man kan se playoff

jeg lever for fck

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #207: 25 Apr 2011, 10:03 »

ESPN

De sender storset alle kampe.

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #208: 25 Apr 2011, 10:42 »

ok tak synes at tv2sport sender for lidt nhl

jeg lever for fck

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #209: 26 Maj 2011, 01:20 »

Vil nødig prale, men er rigtig glad for at være fan af Vancouver Canucks i denne tid. Holdet har spillet sig til Stanley Cup finalen for kun tredje gang i holdets historie.
Opstemt Go Canucks!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010