home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110614 gange)
FCK88
Manager

Sv: NHL
« Svar #180: 13 Mar 2009, 17:38 »

Ghert du mangler noget i din ordbog under straf.. Fighting : To spillere er kommer op at slås, såkaldt slagsmål, får begge 5 mins. straf.. Hvis en spiller kun "rougher"(dvs. indbyder til slåskamp UDEN at dele ET eneste slag ud) får han 2 mins. straf og når så hans straf er udløbet og han kommer på banen igen, er der stadig 3 mins. tilbage af den andens straf.. mål der blir scoret i dette powerplay løslader IKKE spilleren der har fået FULD straf for slåskampen.. han skal stadig sidde de 3 mins. ude.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #181: 13 Mar 2009, 17:54 »

Mange tak Gherte. Så må Herning jo føre 1-0 over Odense. Hvornår spilles der igen?..

I playoff er kampdagene tirsdag, torsdag og lørdag Smiley Så der er kampe igen i morgen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #182: 13 Mar 2009, 17:58 »

Ghert du mangler noget i din ordbog under straf.. Fighting : To spillere er kommer op at slås, såkaldt slagsmål, får begge 5 mins. straf.. Hvis en spiller kun "rougher"(dvs. indbyder til slåskamp UDEN at dele ET eneste slag ud) får han 2 mins. straf og når så hans straf er udløbet og han kommer på banen igen, er der stadig 3 mins. tilbage af den andens straf.. mål der blir scoret i dette powerplay løslader IKKE spilleren der har fået FULD straf for slåskampen.. han skal stadig sidde de 3 mins. ude.. Wink

Jeps, den er også langt fra færdig, men tusind tak Thumbs Up

AFC
Manager

« Svar #183: 13 Mar 2009, 18:07 »

I playoff er kampdagene tirsdag, torsdag og lørdag Smiley Så der er kampe igen i morgen.
mange tak.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #184: 02 Apr 2009, 05:09 »

Det ser godt nok ud til at Frans er kommet sig godt over sin skade.. Endnu en scoring fra ham her i nattens 3-5-nederlag til Capitals.. Også Mikkel Bødker i Pheonix har nettet, og endda til 1-0 i udekampen mod Colorado... (Der står 2-0 til Pheonix nu, med 9 min igen.. Smiley) Man ku da håbe på at man ku skære lidt ned på NHL-sæsonen, så vi kan have de bedste danske spillere med på vores landshold, når vi skal spille store slutrunder.. Med spillere som Bødker, Frans, Regin og Jannick H, har vi pludselig et ret stærkt hold.. Staal blev vidst også noteret for en assist i HV 71's 4-1-sejr i den svenske Elitserie's finale.. Smiley
Go dag + nat, for dansk hockey.. Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #185: 02 Apr 2009, 08:25 »

Frans kører virkelig med klatten! Kæft det er rart at se! Smiley

lacop
Ynglingespiller

« Svar #186: 02 Apr 2009, 10:37 »

Ja Frans er for vild for tiden..
Bare ærgeligt at Bødker og Frans ikke kommer med i slutspillet Skuffet men så for DK jo tilgengæld glæde af dem til VM i maj Opstemt

lacop
Ynglingespiller

« Svar #187: 02 Apr 2009, 10:42 »

Fedt med en NHL-tråd herinde.. jeg har selv fuldt godt med i NHL i de sidste år, det kommer vel nok naturligt eftersom jeg spiller selv Opstemt
Jeg har altid holdt med Colorado Avalanches men de har været fuldstændig talentløse de sidste par år så det er der ikke meget ved desværre.. tilgengæld er det altid en fryd at følge Ovechkin og Washinton, han er jo alt for hjernedød... !

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #188: 30 Apr 2009, 00:34 »

Jeg ved godt, at det nedenstående link ikke er fra NHL, men jeg synes alligevel, at jeg vil smide det herind, da det helt klart er NHL værdigt!

Det er Nichlas Hardt, der er i dagens VM-landskamp mod Norge laver et sindsygt monsterhit!

Sådan Nichlas!

http://www.youtube.com/v/yfyf_tPWRoU

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #189: 30 Apr 2009, 00:44 »

Alt for sygt. Så kan han lære det Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #190: 12 Maj 2009, 13:07 »

Så røg Janniks Hansens hold ud af play off, så nu er der ikke flere danskere i aktion Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #191: 13 Maj 2009, 00:03 »

Mit favorit hold er helt klart Mighty Ducks of Anaheim, nu bedre kendt som Anaheim Ducks.
Keeper Jean-Sebastien Gugiere er favorit-spilleren Opstemt

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #192: 12 Jun 2009, 15:48 »

Den sidste og afgørende finale mellem Pittsburgh Penguins og Detroit Red Wings bliver spillet i nat kl. 02.00.

Hvad forventer I jer af kampen, og hvem håber i snupper Stanley Cup-trofæet?

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #193: 09 Jan 2011, 01:08 »

Skandale drenge! NHL sæsonen har været igang længe nu, og ikke et eneste indlæg i vores NHL tråd endnu.
Det er virkelig fedt at holde med Canucks i år, de spiller bedre end nogensinde før og senest smadrede de Oilers 6-1.

Hvordan går det jeres hold?

Thore
Manager

« Svar #194: 09 Jan 2011, 18:45 »

Nu har altid rigtig godt kunne lide Icehockey, og har altid set landsholdet når der bliver set kampe med dem. Jeg tilgengæld aldrig rigtig set det på klubplan, og ved ærligt talt ikke rigtig noget om NHL. Nu har jeg dog besluttet mig for at sætte mig ind i det, og vil til at følge med i noget icehockey  Smiley

Nu er det jo svært bare og vælge et hold, men det kommer nok hen afvejen  Tunge Jeg har dog et par indlednings spørgsmål som jeg håber og kunne få svar på  Smiley

Hvordan er liga strukturen helt præcis, det er vel delt op i nogle geografiske grupper, og så mødes de bedste i et slutspil?

Hvordan ser en NHL sæson ud, går det fra sommer til sommer, eller fra vinter til vinter?

Og endelig, hvilke tidspunkter spiller de på, og bliver de vist på eurosport eller anden kanal? eller skal man se det på en "alternativ" måde?

Håber på en behjælplig sjæl  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010