home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 102662 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ishockey
« : 12 Okt 2008, 05:06 »

Nu er vi efterhånden ved at få et par danskere til verdens bedste ishockeyliga: NHL.

Først debuterede Frans Nielsen. Derefter var det Jannik Hansens tur, og i nat var det altså Mikkel Bødker, der fik debut, og kan prale med at være dansker nummer tre i NHL.

Er der nogle herinde fra, der har bestemte hold, som de følger og holder med?
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 23:18 af Jharn » Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #1: 12 Okt 2008, 06:46 »

Jeg synes virkelig det er flot at Danmark har hele 3 spillere repræsenteret i verdens bedste hockey liga. Dog følger jeg ikke selv med i NHL, tror desværre heller ikke umiddelbart at jeg kommer til at gøre det. Når jeg alene synes AL Bank ligaen er "røvkedelig" at kigge på, tror jeg ikke at NHL ville trække min opmærksomhed.

Men hvem ved? Godt med en NHL tråd som (måske) kan få andre til at følge lidt med i den hårdeste liga:)
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #2: 12 Okt 2008, 07:12 »

Jannik Hansen fik i nat lavet sæsonens første danske NHL point, da hans hold Vancouver Canucks slog Calgary Flames med 5-4!
Stærkt Jannik!
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #3: 12 Okt 2008, 11:20 »

Man må sige at Frans Nielsen virkelig er begyndt at gøre det godt derovre. Peace mht hvem jeg følger/godt kan lide. kan jeg virkelig godt Anaheim Might Ducks og New York. og lidt med Phoenix.  (de sidste 2 er mest fordi vi har danskere derovre)Wink
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #4: 12 Okt 2008, 22:37 »

Mikkel Bødkers Coyotes møder om tre timers tid Anaheim Ducks!
Har Coyotes en chance her på Ducks hjemmebane?

Jeg har ikke set Ducks spille i år, men Coyotes var rimelig overlegne i går! jeg tipper på en tæt kamp!

Andre end mig, der skal se opgøret? Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #5: 12 Okt 2008, 22:45 »

Var selv tæt på at lave en NHL-tråd forleden, men det blev ikke til noget. Dejligt at den nu er blevet en realitet! Jeg fulgte med sidste år, har ikke rigtig haft muligheden for det i år. Men jeg holder med Pittsburgh Penguins, og det er pga. Sidney Crosby, som allerede er blevet anfører i sådan en ung alder, det kan man kun beundre og så kan jeg også godt lide Evgeni Malkin. Alex Ovechkin er dog også en helt sublim ishockeyspiller! :-)
Logged


Arsenal Football Club


stimo92
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #6: 12 Okt 2008, 22:54 »

Mikkel Bødkers Coyotes møder om tre timers tid Anaheim Ducks!
Har Coyotes en chance her på Ducks hjemmebane?

Jeg har ikke set Ducks spille i år, men Coyotes var rimelig overlegne i går! jeg tipper på en tæt kamp!

Andre end mig, der skal se opgøret? Smiley
hvor kan man se kampen henne?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #7: 12 Okt 2008, 22:56 »

hvor kan man se kampen henne?
Canal+ Sport 1 eller 2, er jeg 99,9% sikker på.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


eucalyptus
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #8: 12 Okt 2008, 22:57 »

Var selv tæt på at lave en NHL-tråd forleden, men det blev ikke til noget. Dejligt at den nu er blevet en realitet! Jeg fulgte med sidste år, har ikke rigtig haft muligheden for det i år. Men jeg holder med Pittsburgh Penguins, og det er pga. Sidney Crosby, som allerede er blevet anfører i sådan en ung alder, det kan man kun beundre og så kan jeg også godt lide Evgeni Malkin. Alex Ovechkin er dog også en helt sublim ishockeyspiller! :-)
Nå jeg skriver med fans af Pittsburgh Steelers (NFL) bliver de ved med at nævne Penguins gentagende gange. Bør jeg følge med? Kan du lidt information om dem som kan være med til at vække appetiten?! Tunge
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #9: 12 Okt 2008, 23:01 »

Som NicolasFelipe, holder jeg også med Pittsburgh Penguins - grunden til det var at jeg faldt over deres logo i NHL 98 og har kunnet lide dem lige siden Smiley Lidt fesen grund, men wtf Wink
Det er også derfor at mine yndlingsspillere er Jaromir Jagr, Darius Kasparaitis, Mario Lemieux og Tom Barrasso Smiley

Følger ikke meget med i det, men hvis der blev sendt ligeså meget NHL som der bliver sendt NFL, ville jeg højest sandsynligt følge med Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #10: 12 Okt 2008, 23:48 »

Jeg er stor fan af ligaen. Jeg støtter New York Rangers og har det gjort det i godt 4-5 år efterhånden. Jeg har været over og se en enkel kamp i Madison Square Garden her tidligere på året, nærmere betegnet februar. Det var en mega fed oplevelse :-) Mine favoritter igennemtiderne er overraskende nok Wayne Gretzky, men også Brian Leetch og Mark Messier. Smiley

Angående Penguins, så er det et godt sted at starte hvis man ikke har fulgt så meget med i ligaen, da de har nogle helt fantastiske unge spillere i form af primært Sidney Crosby og Evgeni Malkin. Ellers hvis man har lidt sympati til overs for Sverige, så kan Detroit Red Wings anbefales, da de har en hel svenskerhær. Smiley

Hvis man er fan af NHL og af et bestemt hold kan jeg anbefale at man bruger 700 kr på et abb på ESPN 360 Europe Live Streaming kanaler - du kan se hvilken som helst kamp det skulle være live og hvis man vil se kampen bagefter igen, har man også mulighed for det.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #11: 12 Okt 2008, 23:52 »

Hvor god kvalitet er det, Saviola?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #12: 13 Okt 2008, 00:04 »

rigtig god! Ingen buffering overhovedet og jeg kan se det i fuld skærm på min 20".
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #13: 13 Okt 2008, 00:29 »

Nå jeg skriver med fans af Pittsburgh Steelers (NFL) bliver de ved med at nævne Penguins gentagende gange. Bør jeg følge med? Kan du lidt information om dem som kan være med til at vække appetiten?! Tunge
Den mest indlysende grund til at holde med dem er Sidney Crosby og Evgeni Malkin. Specielt Sidney Crosby er noget for sig selv! Captains i NFL er normalt minimum 30 år, ikke fordi der er en grænse, men de er rutinerede og derfor er det de bedste anførere. Men Sidney Crosby aka. The Next One, er blot 21 år og er anfører for Penguins. Meget imponerende! Han kan finde på de vildeste ting i kampene, og har en blændende teknik. Evgeni Malkin er også en fornøjelse at se på. Der er intet bedre end at se en Penguins kamp live fra Mellon Arena kl. lort om natten!
Cool Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #14: 13 Okt 2008, 00:41 »

Jeg har altid haft et eller andet ved ishockey, specialt med NHL pga nogen PS spil xD .. Desværre vises det ikke på dansk tv, ihf ikke de kanaler jeg kan tage, så jeg følger ikke rigtig med, hvilket jeg af og til ærger mig over. Holdet er Montreal. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010