home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 110368 gange)
NHL19
Ynglingespiller

Sv: Ishockey
« Svar #345: 04 Maj 2013, 19:58 »

Synes det var et godt resutat mod Canada. Tror ikke spillerne er glade det lød ikke sådan. Synes ikke der er noget at være sur over. Det var et godkendt resutat. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #346: 04 Maj 2013, 20:19 »

Hvornår og hvor skal vi spille imorgen? - altså kanal.

Og er der nogle, der har set det hit Lars Eller modtog her forleden? Av, av av av!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #347: 04 Maj 2013, 20:21 »

Hvornår og hvor skal vi spille imorgen? - altså kanal.

Og er der nogle, der har set det hit Lars Eller modtog her forleden? Av, av av av!

Optakt fra kl. 19:45 på 3Sport1

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #348: 04 Maj 2013, 20:44 »

Optakt fra kl. 19:45 på 3Sport1
Tak, helt sikkert noget, som man skal se. Det virker jo til, at vores landshold er helt godt.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #349: 04 Maj 2013, 20:52 »

Ja det hit L. Eller tager er fuldstændigt vanvittigt. Han skulle dog være i bedring og regner med at genoptage cyklingen imorgen.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Anfield Road
Manager

« Svar #350: 04 Maj 2013, 21:18 »

Eller var fuldkommen forsvarsløs, idet han kommer bagfra, så selvfølgelig er det ikke en køn tackling. Dog vil jeg sige at at den ser noget værre ud på normal hastighed end i slow, men må sige at jeg synes 5 minutter er på sin plads for den. Bestemt ikke køn tackling.

Dog har Gryba ikke rigtigt historik for den slags tacklinger, så jeg er faktisk lidt overrasket over at han laver sådan en...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #351: 05 Maj 2013, 23:17 »

Amen for filan, hvor er det sur røv. Synes vi spiller godt i aften og har flest chancer, men det er altså de bittesmå ting der gør at vi ikke vinder denne kamp, eller i det mindste får point. Vi må erkende at vi skal blive bedre til at udnytte spilovertag og til at score på vores chancer. Vores målnæse har i hvert fald været gemt godt af vejen indtil videre, i går med Morten Madsen, men også i dag hvor vi skaber fint med chancer. At vi så smider den til sidst, det er så forudsigeligt efter en kamp som jeg synes vi dominerede langt hen ad vejen.

Norges spil, må jeg så også sige er ganske rædsomt at se på. Den første halvdel af kampen spillede de med utroligt hårde og beskidte tacklinger, bedst symboliseret ved Tollefsen der smadrer både Mikkel Bødker og Daniel Nielsen direkte ned i banden. Han er på en gang en svinsk og usympatisk spiller, hvilket er en uhyggeligt dårlig cocktail. Selvom jeg ikke ønsker nogen skadet eller lemlæstet, så kunne jeg altså ikke lade være med at fryde mig over at se ham på isen til sidst. Så kan han måske lære at spille efter bogen!

Ærgeligt med Daniel Nielsen, som er en vigtig og rutineret brik for landsholdet må vi sige. Det så ikke sjovt ud. Men så er det jo godt at vi har 8 backer med....

Derudover må vi konstatere at Schweiz mener det seriøst med sejren over Canada i dag.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #352: 05 Maj 2013, 23:54 »

Vi var bedst i dag, men desværre er vi for ufarlige. Vores nøglespillere træder ikke i karakter, og vi mangler i den grad spillere, som kan og LYKKES på egen hånd. Vi har Mikkel Bødker, som trods dårligt spil, leverer assister på begge kasser. Mere af det, tak! Spillere som Hardt, Mads C., Morten Madsen osv. er alt for usynlige. Derudover har Galbraith ikke sin bedste kamp. Mange af hans returpucke ryger direkte op i slottet, det er farligt og det gav også Norge det første mål... Jeg har svært ved at se, hvor målene skal komme fra. Det mønster som tegnede sig ved OL-kvalen går igen nu her. Nu har vi Slovenien på tirsdag - Jeg er sikker på, at vi nok skal hive den sejr. De er MEGET ringere end de to hold, som vi har mødt indtil videre! Så hvis vi bevarer vores puckbessidende spil, så skal vi nok få kørt dem over - Puckene skal bare i kassen, og powerplayet SKAL i gang!

Ærgerligt med Daniel Nielsen i øvrigt. Jeg har ikke den store fidus til ham, må jeg indrømme, men det er aldrig rart, når spillerne løber ind i sådanne skader.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #353: 06 Maj 2013, 01:32 »

Jeg ser nu ingen grund til at mene at vi nok bare skal vinde over Slovenien - vi tabte klart til dem i OL kval og mener også at have hørt at de spillede lige op med Norge også, så forvent en lige kamp!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #354: 06 Maj 2013, 02:44 »

Jeg ser nu ingen grund til at mene at vi nok bare skal vinde over Slovenien - vi tabte klart til dem i OL kval og mener også at have hørt at de spillede lige op med Norge også, så forvent en lige kamp!

Jeg så deres kamp i dag mod Hviderusland... Det var ikke et VM værdigt. Hviderusserne spillede også ad helveds til, og alligevel endte de med sejren. Hvis vi ikke slår Slovenien har intet at gøre i A-gruppen... Jeg tror på en sikker sejr - Deres keeper sejlede i dag, og det gør han også på tirsdag  Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #355: 06 Maj 2013, 22:37 »

Schweiz for hylan hvor er det godt  Grin Det er jeg altså MEGET overrasket over skal det lige siges. At de lår både Sverige, Canada og Tjekkiet er jo helt sindssygt. Flor gået af dem. De kommer til Kvartfinale.
Jeg går allerede og ryster i bukserne. Er du gal vores kamp i morgen bliver afgørende  Ubeslutsom Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 23:08 af Anfield Road » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #356: 07 Maj 2013, 20:29 »

Fantastisk sejr af os i dag i en yderst nervepirrende kamp men det redder højst sandsynligt os da jeg umiddelbart ikke kan se hvor Slovenien skulle få flere point fra. Derudover så tror jeg heller ikke at alle hold i den anden pulje får over 2 point - ligner umiddelbart en dyst mellem Letland og Tyskland som har hhv 0 og 1. Dog kan worst case scenarioet være at tyskerne måske sniger en sejr hjem mod franskmændene og letterne vinder over Tyskland i regulær spilletid. Vi har selvfølgelig også Hviderusland og forhåbentligt kan vi få point der også! Især når kampen først er på mandag og man kan vel håbe på at Vancouver ryger ud af playoffs inden da så vi får 2 forstærkninger (ved dog ikke om man vil hente spillere for kun et par kampe?)

Forøvrigt, meget fedt at se at Julian Jakobsen er den spiller med best faceoff-statistik sammen med almægtige Stastny. Der er 3 spillere foran de to men de har alle været i langt færre faceoffs.

Anfield Road
Manager

« Svar #357: 07 Maj 2013, 22:50 »

Vi spiller altid tætte kampe mod Slovenien og i dag var ingen undtagelse. HVORFOR skal de altid gøre det så spændende?  ticked off Jeg sad virkelig og var ved gå ud af mit gode skin i både 2. 3. og 4. periode, for nuui det var nervepirrende  Opstemt Det må være den sejr der sikrer os overlevelse og deltagelse i A-gruppen for 11. gang i træk. Jeg kan, ligesom dig Saviola, simpelthen ikek se hvor Slovenien skal kunne få deres point fra. De har mødt Hviderusland og tabte.

Derudover så kan det for os være fløjtende ligegyldigt hvad Tyskland, Frankrig, Letland og Østrig gør for det er bare de to 8'ere der rykker ud modsat hvad mange mere useriøse danske medier skriver.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #358: 08 Maj 2013, 00:57 »

Vi spiller altid tætte kampe mod Slovenien og i dag var ingen undtagelse. HVORFOR skal de altid gøre det så spændende?  ticked off Jeg sad virkelig og var ved gå ud af mit gode skin i både 2. 3. og 4. periode, for nuui det var nervepirrende  Opstemt Det må være den sejr der sikrer os overlevelse og deltagelse i A-gruppen for 11. gang i træk. Jeg kan, ligesom dig Saviola, simpelthen ikek se hvor Slovenien skal kunne få deres point fra. De har mødt Hviderusland og tabte.

Derudover så kan det for os være fløjtende ligegyldigt hvad Tyskland, Frankrig, Letland og Østrig gør for det er bare de to 8'ere der rykker ud modsat hvad mange mere useriøse danske medier skriver.
Yeah, fik også nærstuderet reglerne omkring nedrykning og du har fuldstændig ret og det var kun i den givne situation at Hviderusland sluttede sidst i vores gruppe at 2 hold fra gruppe A kunne rykke ud.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #359: 10 Maj 2013, 07:51 »

1-1 mod Tjekkiet og tabe i straffeslag, stærk gået af det danske hold Wink

Sad og så Pittsburgh Penguins mod New York Islanders i nat. Gal for et mål af verdens med afstand bedste spiller.

<a href="http://www.youtube.com/v/uGti3yGvrLo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/uGti3yGvrLo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010