home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ishockey
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Ishockey  (Læst 103476 gange)
eucalyptus
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #75: 16 Okt 2008, 08:44 »

Her er lidt fra nattens opgør hvor specielt et stærkt Sabres hold slog et ubesejret hold fra NY Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Buffalo slog de hidtil ubesejrede NY Rangers med 3-1!
Blackhawks blev en alt for stor mundfuld for Mikkel Bødker og co. Et nederlag på 4-1 her.
The Ducks forsøgte forgæves at indkasserer sæsonens første sejr over Edmonton Oilers.
Mike Modano og Dallas Stars slog i et målrivende opgør Nashville 6-4!

Mine djævle spillede desværre ikke.

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #76: 16 Okt 2008, 10:13 »

Jeg ser sjældent slåskamp, når jeg har mulighed for at se NHL. Men det er ikke aftalt første gang, men jeg vil sige at anden gang er det sådan lidt "payback" og de opildner selv til slåskamp.
Logged


Arsenal Football Club


andersvilster
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #77: 16 Okt 2008, 12:02 »

Her er lidt fra nattens opgør hvor specielt et stærkt Sabres hold slog et ubesejret hold fra NY Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Buffalo slog de hidtil ubesejrede NY Rangers med 3-1!
Blackhawks blev en alt for stor mundfuld for Mikkel Bødker og co. Et nederlag på 4-1 her.
The Ducks forsøgte forgæves at indkasserer sæsonens første sejr over Edmonton Oilers.
Mike Modano og Dallas Stars slog i et målrivende opgør Nashville 6-4!

Mine djævle spillede desværre ikke.




Tabte Ducks? No Græder Sur Shockeret
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #78: 16 Okt 2008, 12:10 »


Tabte Ducks? No Græder Sur Shockeret
Det kan du se at der står jo!

Vidste sgu ikke at Mikkel Bødker blev draftet som nummer 8 overall! Shockeret
Logged


Arsenal Football Club


eucalyptus
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #79: 16 Okt 2008, 16:26 »

Det kan du se at der står jo!

Vidste sgu ikke at Mikkel Bødker blev draftet som nummer 8 overall! Shockeret
Det lyder meget fornemt, og det er uden tvivl en flot præstation. Men man skal også huske på at disse spillere der ofte bliver draftet tidligt og ligeledes dem i de sene runder, kommer før eller senere et smut forbi de forskellige holds farmer hold. Nogen enkelte af dem klarer at gå hele vejen ind på A-truppens roster andre ender med smutte op og ned i hirakiet.

Stort set alle amerikanske sports grene fungerer sådan. Det er en meget anerkendt metode at anvende i baseball efter hvad jeg har hørt.

Nu må vi så håbe at Mikkel har bidt sig helt fast, hvilket jo noget kunne tyde på eftersom Wayne G er helt vild med ham.  Thumbs Up Tunge
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #80: 16 Okt 2008, 16:36 »

Mikkel har ikke vist det store udover hans ene mål. Det må jeg ærligt erkende...
Han skal stadig bevise en masse, ellers vil faren for at blive sendt ned i AHL stadig stor.

Jeg tror ikke, at han får sit gennembrud allerede i år, men jeg tror ikke, at der går mange sæsoner før han kommer i en first eller second line.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NHL
« Svar #81: 16 Okt 2008, 16:49 »

Jeg følger NHL tæt og har gjort dert i flere år. Jeg får dog sjældent set kampene, men ser tit hightligts osv.

Mit favorithold er helt klart Dallas Stars. Jeg ved ikke hvorfor, men det er bare dem jeg følger, og jeg planlægger også at tage derover i nær fremtid.
Ellers synes godt om f.eks. Montreal Canadiens og Ottawa Senators.
Mine yndlingsspillere er Mike Modano og til dels Sidney Crosby. Derudover var Wayne Gretzky jo en fantastisk spiller, men han spillede før min tid.

Da jeg i sommers var i USA og Canada skulle vi selvfølgelig ind og se et hockey stadion og det blev så Canadiens. Det var så fedt at gå rundt derinde, at sidde flere steder derinde. Der er plads til 22.500 vist nok
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

eucalyptus
Gæst
 
Sv: NHL
« Svar #82: 16 Okt 2008, 16:54 »

Mikkel har ikke vist det store udover hans ene mål. Det må jeg ærligt erkende...
Han skal stadig bevise en masse, ellers vil faren for at blive sendt ned i AHL stadig stor.

Jeg tror ikke, at han får sit gennembrud allerede i år, men jeg tror ikke, at der går mange sæsoner før han kommer i en first eller second line.
Jeg er faktisk enig. Det har lykkes mig at få fat på den kamp hvor han scorer og selv i den kamp er der langt imellem de helt store spil. Han er ung og meget uerfaren så det skal nok komme hen af vejen. Men det er samtidig meget tidligt på sæsonen og meget kan nå at ske endnu. Så vidt jeg ved er der 82 kampe? Husker ikke helt præcist, men vi er jo kun i begyndelsen. Han kan nå at få et par gode "game streaks" eller falde helt igennem. Jeg ønsker ham det bedste, men hans succes kommer nok til at stå hvor meget Cayotes bliver succesfulde eller ej i år. Jeg kender ikke en pind til dem, men kunne godt forestille mig det skulle være sådan.

 Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #83: 16 Okt 2008, 23:42 »

Er du blevet Canucks fan, euca? Peace

Hvem skal se Colombus - Nashville kl. 1? Wink
Logged


Arsenal Football Club


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #84: 17 Okt 2008, 00:00 »

Columbus - Nashville!?
Den kamp skal man da ikke bruge tid på, når Penguins - Capitals og Canucks - Red Wings spiller!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #85: 17 Okt 2008, 00:32 »

Oh my god! Hvilken kanal viser de to kampe! Shockeret
Logged


Arsenal Football Club


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #86: 17 Okt 2008, 00:41 »

Man kan købe ESPN? Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #87: 17 Okt 2008, 00:44 »

Det er dyrt, er det ikke? :-/
Logged


Arsenal Football Club


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #88: 17 Okt 2008, 01:00 »

Man må jo ofre sig for holdet :-) Jeg skal også sidde og se Ovechkin-Crosby i aften - det kan man jo ikke sige nej til
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NHL
« Svar #89: 17 Okt 2008, 01:04 »

Hvor meget koster det så? Tunge
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010