home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 470 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan skal jeg stille op?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg stille op?  (Læst 7883 gange)
andersvilster
Gæst

Hvordan skal jeg stille op?
« : 11 Okt 2008, 09:57 »

Jeg tror vi alle har haft problemer med at stille op og i denne tråd kan man høre andres meninger Peace

Jeg kan godt starte:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iNx12428.jpg

Ved ikke om det står der men det er en venskabskamp mod Real Madrid Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Okt 2008, 10:07 af andersvilster » Logged

BenMusalho
Gæst

Sv: Hvordan skal jeg stille op?
« Svar #1: 11 Okt 2008, 10:08 »

Er rate mit hold-tråden ikke også til det?

andersvilster
Gæst

« Svar #2: 11 Okt 2008, 10:09 »

Er rate mit hold-tråden ikke også til det?

Det ved jeg ikke, troede bare at den skulle bruges til at få folk til at kommentere deres hold

andersvilster
Gæst

« Svar #3: 11 Okt 2008, 10:10 »

Jeg har lagt den derind nu Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #4: 11 Okt 2008, 10:11 »

Det ved jeg ikke, troede bare at den skulle bruges til at få folk til at kommentere deres hold
Synes bare tit, der bliver henvist til den, når der er blevet oprettet sådan en tråd her.
Men ved det ikke prøv, at spørg en fra crewet..

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #5: 11 Okt 2008, 10:11 »

Låner da i hvert fald lige den her tråd! Hvad taktik skal jeg bruge til AC Milan? Jeg har lige startet et helt nyt save op med Roolands Update Smiley!

andersvilster
Gæst

« Svar #6: 11 Okt 2008, 10:19 »

Låner da i hvert fald lige den her tråd! Hvad taktik skal jeg bruge til AC Milan? Jeg har lige startet et helt nyt save op med Roolands Update Smiley!

Jeg bruger ikke Roolands update, så for mig er det lidt svært at sige. men en 4-4-1-1, plejer aldrig at slå helt fejl for mig, med den offensive midt men fri rolle Cool og du skal da være så hjertens velkommen til at låne denne tråd Peace

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 11 Okt 2008, 10:45 »

andersvilster en 4-4-2

andersvilster
Gæst

« Svar #8: 11 Okt 2008, 10:48 »

andersvilster en 4-4-2

Den vil jeg prøve og se om det går godt med Cool men har du nogle forslag til hvilke spillere der skal starte inde?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 11 Okt 2008, 11:24 »

Leo Franco

Seitaridis  Pablo   Perea    A. Lopez

Motta
Maxi                              Simao
                   Aguero

Reyes         Forlan

Cesc
Gæst

« Svar #10: 11 Okt 2008, 11:29 »

Jeg ville starte sådan:

MM
LEO FRANCO
Leo er en af mine yndlingsmålmænd i Football Manager, da han ofte står fantastiske kampe - så ham vil jeg klart råde dig til at start med. Han er meget sikker, hvilket jo er det vigtigste for en målmand.

FC
PABLO
Mine erfaringer med Pablo er også rigtig gode! Han plejer at være uhyre sikker i defensiven og tackle helt perfekt, så derfor vil jeg vælge ham.

FC
LUIS PEREA
Pablo's makker skal selvfølgelig være den stærke Perea! Han er klart den bedste i forsvaret hos Atletico, jeg elsker han nærmest - for han er iskold og sikker som bare fanden.

FH
JUAN VARELA
Mine erfaringer med Juan Varela er bedre end de er med grækeren, derfor vil jeg vælge Juan som højreback. Han har rigtig gode stats - og han kan godt lave et par mål pr. sæson.

FV
ANTONIO LOPEZ
Lopez er fantastisk, der er ikke så meget mere at sige. Lopez er meget god og han kan både defensivt og offensivt, så ham vil jeg klart råde dig til fremfor Pernia.

MC
NY INDKØB
Der kunne godt bruges en defensivspiller på denne position, hent en spiller a la Derek Boateng eller sådan noget. En fighter som kan sætte sig igennem på denne position, ellers vil taktikken 4-2-3-1 blive for offensiv.

MC
THIAGO MOTTA
Motta har jeg aldrig set som andet end en meget overvurderet spiller. Men på dette hold ser han du til at være den mest kompetente til denne position.

OMV
SIMÃO
Simão skal selvfølgelig bruges her. Jeg er meget vild med Simão, så han skal selvfølgelig bruges. Han er utrolig driblestærk og når derfor ofte til baglinjen.

OMH
MAXÍ RODRIGUEZ
Maxi er suveræn og skynd dig at underskrive en ny kontrakt med ham, hvor han har en større frikøbsklausul! Han skal klart bruges, da han er en af de allerbedste fremme på banen.

OMC
RAUL GARCIA
Raul Garcia har altid været en spiller lige i min bog. Han er virkelig fænomenal og jeg håber du vil tage ham i brug på denne position. Jo mere spilletid han får, desto mere udvikler han sig - og han kan blive meget god!

AC
SERGIO AGÜERO
'El Kun' er din allerbedste angriber - og han er bedst i angrebet, så selvfølgelig skal han bruges på denne position, ingen tvivl om det.

Zulue
Manager

« Svar #11: 11 Okt 2008, 11:47 »

Tråden skal ikke låses, der er da en verden til forskel på at 'rate' et hold og så spørge til råds, hvordan man skal stille op, med sit hold, hvis man lige er løbet ind i nogle problemer. Smiley

alek9000
Manager

« Svar #12: 11 Okt 2008, 11:57 »

Cesc siger meget rigtigt. Dog mener jeg at Raul Garcia er bedst på den centrale midtbane sammen med Motta. Så jeg syntes du burde hente en offensiv midtbane, og en central midtbane hvis pengene passer. Og så skynd dig at forny med Maxi for ellers forsvinder han hurtigt for 180 mio!

-LFC-
Manager

« Svar #13: 13 Okt 2008, 15:39 »

Hey Guys, jeg er lidt inde i et problem som min ellers taktisk velfungerende hjerne ikke kan løse, da min offensiv simpelthen er fantastisk. Min midtbane har Pirlo, Gattuso, Ambrosini og Flamini. Min offensiv har Kaká og VdV centralt. Dinho og Luca Antonini til venstre. Quaresma og Seedorf til højre, mens jeg har Pato i front og leder efter en mere da Borrielo er for ustabil. Inzaghi er for gammel, mens Shevchenko røg retur, da jeg følte, at han var gammel.

Tænker lidt på denne midtbane
Gattuso - Flamini
Quaresma - Kaká - Dinho
Pato

Men problemet er, at jeg ikke kan få plads til Pirlo. De fleste tænker sikkert, at jeg bare skal fjerne Flamini, men problemet er, at han gjorde det fantastisk og fik bl.a. debut for Frankrig, hvor han nu er fast mand. Help me? Peace

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 13 Okt 2008, 15:58 »

Lidt af en luksus problem du står med. Opstemt Synes du skal hente Aguero eller Adebayor.

Gattuso  Flamini
          Pirlo
Kaka         Dinho

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010