Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 783 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatashettigere...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Sevilla
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Har forsøgt mig med en rygtebørs i sidste update. Er det noget der skal fortsættes?
Helt sikkert
10 (90,9%)
Nej for fanden
1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Sevilla (Læst 1783 gange)
MeeLo
Gæst
Sevilla
«
:
23 Apr 2006, 14:04 »
Sevilla F.C., S.A.D.
Forord:
Mit spil i Serbien gik desværre i ged, da jeg ved et uheld kom til at slette gamet i min færd på at rydde op i de andre gemte spil. Derfor er jeg nu begyndt på Sevilla, som jeg længe har haft lyst til at spille med. Sevilla er en spansk midterklub, med masser af potentiale, og det er lige en klub for mig.
Sevilla chokerer:
Sevilla F.C chokerede den 30. juni 2005 hele Spanien. Efter en række sæsoner i midten af tabellen, har ledelsen valgt at ophæve samarbejdet med den tidligere manager Juande Ramos. Som erstatning har de tegnet kontrakt med en ukendt dansk manager med navn Nicolas Knoblauch. - Længden på kontrakten er fastsat til 1 år, men vil selvfølgelig blive forlænget hvis resultaterne er acceptable.
Truppen ved overtagelsen:
Målmænd:
Antonio Notario
Andrés Palop
Forsvar:
Aitor Ocio
Javi Navarro
Pablo José Gallardo
Pablo Ruiz
Julien Escudé
David
Adriano
Dani Alvés
Midtbane:
Enzo Maresca
Josep Lluis Marti
Renato
Fernando Sales
Jesús Navas
Jesuli
Antonio Puerta
Angreb:
Javier Saviola
Aranda
Kepa
Luis Fabiano
Ariza Makukula
Fakta:
Nicolas Knoblauch har meddelt hele truppen at ingen kan være sikker på deres plads på holdet. Folk bliver nødt til at starte om og bevise sit værd for at blive på holdet. Derudover har han ikke afvist at der kunne være nye ansigter på vej til klubben.
Om Knoblauchs spillesystem har han meddelt pressen at han vil spille med fem offensive spillere i form af to deciderede angribere, et par fløjspillere og en offensiv midtbanespiller. - I den anden ende vil der også være fem spillere i form af fire forsvarsspillere og en defensiv midtbanespiller.
«
Seneste Redigering: 25 Apr 2006, 18:04 af MeeLo
»
cube
Manager
Sv: Sevilla
«
Svar #1:
23 Apr 2006, 16:02 »
Dani Alves og Jesus Navas - så blir det ikke meget bedre
Held og lykke.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
MeeLo
Gæst
«
Svar #2:
23 Apr 2006, 16:04 »
Citat af: cube 23 Apr 2006, 16:02
Dani Alves og Jesus Navas - så blir det ikke meget bedre
Held og lykke.
Jo tak!
De to spillere er nok også mine største spillere, hvis man ser bort fra Saviola som kun er på lån.
MeeLo
Gæst
«
Svar #3:
23 Apr 2006, 16:12 »
Sevilla præsenterer kantspiller
27. juli 2005
Nicolas Knoblauch og Sevilla kunne onsdag den 27. juli præsentere et nyt ansigt. Det drejer sig om kantspilleren Nicolae Mitea, som bedst spiller i venstre side. Han er 20 år, og kommer fra Rumænien. Denne spiller blev hentet i Ajax for omkring £7mio. og kontrakten strækker sig til år 2009. Mitea er en hurtig driblestærk spiller, som samtidigt har styrke rent mentalt.
Nicolae Mitea, vil nu tørne ud for Knoblauchs mandskab i Sevilla.
Øvrige indkøb
Alexander Lashvili, 27 årig venstre kantspiller fra Georgien: £350k.
Ivanildo, 19 årig venstre kantspiller fra Portugal: £110k.
Eddie Gaven, 18 årig højrekant og offensiv midtbane fra USA: £1.7mio.
Så skulle La Priméra Division skydes igang, og vi skulle møde nedrykningskandidat
erne Racing Santander.
Vi kom som forventet hurtigt foran 1-0, og senere 2-0 ved scoringer af Jesús Navas og Luis Fabiano. I anden halvleg kørte spillet videre ligesom i første halvleg, det eneste der manglede var bare målene, og de er jo ret vigtige. Fem minutter før tid reducerer Racing Santander, og derefter skifter jeg Jesús Navas fra den offensive midtbane ud, og sætter Renato ind på en mere defensiv rolle for at forsvare vores føring. Dette virkede uden problemer og slutresultatet blev 2-1 i vores favør.
Sevilla - Racing Santander 2-1
MisterFCK
Gæst
«
Svar #4:
23 Apr 2006, 16:21 »
God start. Det bliver spændende at følge
MeeLo
Gæst
«
Svar #5:
23 Apr 2006, 16:46 »
Jo tak MisterFCK
Kunne godt tænke mig lidt respons på evt. forbedringer, mangler osv.
MeeLo
Gæst
«
Svar #6:
23 Apr 2006, 19:30 »
September 2005
Der skulle trækkes lod om, hvem vi skulle spille mod i Uefa Cuppens første runde, og det blev ungarnske Debrecen som vi på hjemmebane tager imod den 15. september. Dette burde være en overkommelig opgave, og jeg forventer intet mindre end en samlet sejr.
Modstanderen i sæsonens anden kamp hed Villarreal, og mine forventninger til kampen var at den ville blive svær. Jeg tog fejl. Vi lagde aggressivt ud med masser af chancer og muligheder, vi kunne dog ikke finde målet før 25 minutter inde i kampen. Det var Luis Fabiano der scorede. Samme mand forøgede føringen kort efter, og senere scorede Dani Alvés på et flot frispark direkte frispark. Nu var jeg rolig i mit sind, men spillerne ville have mere, og et godt samarbejde angriberne imellem resulterede i to yderligere scoringer af Luis Fabiano oplagt af Saviola. I anden halvleg kørte vi stille og roligt sejren hjem.
Villarreal - Sevilla 0-5
I Uefa Cuppen tog vi hjemme imod ungarnske Debrecen, og efter 38 minuttter var Aranda manden der kunne bringe os foran til 1-0. Resten af kampen var utrolig kedelig, men i det 74. minut er halvdelen af kampens spillere pludseligt inde i vores felt, og blandt al det kaos er Javi Navarro uheldig at sparke bolden i eget mål. Det blev et utroligt skuffende resultat på 1-1.
Sevilla - Debrecen 1-1
Vi var en tur til Osasuna, og skulle gerne levere en bedre indsats end vi gjorde i den sidste kamp mod Debrecen. Det må man også sige at vi gjorde, efter 26 minutter scorede Jesús Navas på et flot direkte frispark og kort efter lagde selvsamme person et hjørnespark ind til Saviola som headede bolden i mål. Kort før pause scorede Jesús Navas igen, og det skulle også blive ham der lukkede kampen med et mål kort før slutfløjt.
Osasuna - Sevilla 0-4
Hjemme foran 45.000 tilskuere tog vi imod Cádiz, og vi ville selvfølgelig gerne prøve at skabe et resultat ligesom mod Osasuna og Villarreal, men det gik langt fra sådan.
Saviola scorede efter 26 minutter, og derefter kørte vi første halvleg hjem med en 1-0 sejr. I pausen så Jesús Navas ret slidt ud, og eftersom vi førte røg han ud til fordel for Enzo Maresca som jeg smed ned på den defensive midtbane sammen med Renato. Efter 68 minutter ødelagde Lobos mine planer om at køre kampen hjem med en scoring til 1-1. Til sidst reddede Renato holdet fra min vrede i omklædningsrummet da han på et flot langskud langt udenfor feltet sparkede bolden op i krydset.
Sevilla - Cádiz 2-1
Næste modstander var Celta Vigo som vi skulle gæste i det der blev en svær kamp. Vi lagde ud med to hurtige mål, først af Jesús Navas og derefter et af Fernando Sales. Kort før pausen reducerede Roberto så til 1-2 og det blev resultatet i pausen. Efter 82 minutter fik Celta Vigo Contreras udvist, men på trods af det udlignede Acuña lige før slutfløjt. Skuffende resultat.
Celta Vigo - Sevilla 2-2
Det skulle blive til endnu en røvkedelig kamp da vi gæstede Debrece. Vi scorer først lige inden pausefløjt, og det kan vi takke Gaven for. I starten af anden halvleg scorer Debrece og udligner men kort efter er Aranda manden for at skabe føring. Flere mål kom der ikke i denne kamp, og vi er videre til Uefa Cup gruppespillet.
Debrece - Sevilla 1-2
MeeLo
Gæst
«
Svar #7:
24 Apr 2006, 18:26 »
Oktober 2005
Efter sejren mod Debrece kvalificerede vi os til gruppespillet og mine europæiske modstandere er:
CSKA Moskva
Galatasaray
Middlesbrough
Rennes
Jeg forventer at vi går videre til knock out runderne, og gerne i top 2. Moskva vil blive en stor mundfuld, men ikke større end vi kan besejre dem vil jeg mene. Resten af holdene vil også blive svære, men jeg vil mene at jeg kan sejre mod dem alle.
I den første oktoberkamp skulle vi tage imod Espanyol, som har fået en skuffende start på sæsonen. På seks kampe har de indtil nu kun vundet 1 kamp, fået to uafgjorte og to nederlag. Kampen startede meget lige, der var chancer i begge ender men efter 33 minutter ser Saviola chancen til at loppe bolden over Kameni og gøre det til 1-0. Til min store skuffelse bliver der udlignet kort efter pausen og derefter kæmper vi en brav kamp om at få sejrsmålet indkasseret. 4 minutter inden slutfløjt kommer den store forløsning da Mitea slår et indlæg ind i boksen hvor Daniel Jarque kommer til at heade bolden i eget mål istedet for ud til hjørne.
Sevilla - Espanyol 2-1
Vi spillede en utrolig skuffende kamp da vi gæstede Athletic Club de Bilbao på San Mamés. Athletic lagde hårdt ud, med en scoring to minutter inde i kampen. Joseba Etxeberria stod for målet. Resten af kampen trak de sig tilbage på banen, og vi fik masser af chancer, men til min store ærgrelse var vi ikke skarpe nok. Kort før pausen fik vi tilmed et straffespark som Saviola ikke var i stand til at score på. Så utrolig skuffende kamp fra vores side.
Athletic Club de Bilbao - Sevilla 1-0
I vores første kamp i Uefa Cup gruppespillet tog vi imod Galatasaray, og heldigvis var Saviola og co. skarpere end i kampen mod Athletic Club de Bilbao. Saviola scorede forholdsvist tidligt i kampen og det åbnede op for spillet, så både Luis Fabiano og Jesús Navas kom på måltavlen.
Sevilla - Galatasaray 4-0
Efter en storsejr mod tyrkerne var det Alavés tur til at blive straffet. - Sådan ville de bare ikke. Denne gang var Saviola dog skarp nok, med sine to mål, desværre scorede Alavés bare også to mål, så endnu engang måtte vi nøjes med det ene point.
Sevilla - Alavés 2-2
Endnu engang skuffer vi fælt i La Priméra Division. Denne gang går vi ned til et hårdtarbejdende Mallorca mandskab, og det er simpelthen ikke godt nok eftersom jeg havde forventet en klar sejr. Nu når vi havde fået denne overraskende start på sæsonen regnede jeg da også med at vi kunne holde formen lidt længere, men jeg kan da godt se at der skal ændringer til.
Mallorca - Sevilla 2-0
Jeg kan lige give lidt information omkring, hvordan bestyrelsen og supporterne har det med mig.
På trods af de seneste dårlige resultater er både bestyrelsen og supporterne glade for min tilstedeværelse i klubben, og de mener sagtens at jeg kan overkomme denne lille formkrise. Klubben har en svingende økonomi efter mine indkøb, og balancen ligger konstant mellem £-500k og £500k, men på trods af det virker bestyrelsen også tilfreds med økonomien. De må næsten regne med at jeg opnår en god placering i ligaen så der kommer penge ind dér. Til sidst er både supporterne og bestyrelsen glad for at holdet har spillet over forventning eftersom at der kun er forventet at vi kvalificerer os til en hvilken som helst europæisk turnering(SS af tabellen kommer senere).
Her til sidst vil jeg slutte af med et screenshot af tabellen, så I kan følge med i hvordan status er. Som I kan se ligger jeg som nr. 2, dog med ligeså mange points som Barcelona. På trods af de seneste skuffende resultater har jeg fået en overraskende god start på sæsonen med store sejre mod Villarreal og Osasuna i ligaen og Galatasaray i Europa. Den gode start i ligaen gav mig et forspring, som gjorde at jeg i en stund lå i toppen, men de seneste resultater har skubbet mig ned på en andenplads med to points op til Real Madrid. Denne forskel kan dog blive forøget til 5 points hvis Real Madrid vinder den kamp de har til overs.
Herudover vil jeg også gerne efterlyse respons endnu engang! Jer der selv skriver blog ved selv at man har brug for kritik, så man kan gøre sin blog så god for læserne som muligt, og hvem andre kan hjælpe med det end læserne selv? - Så kom med noget respons og kritik, tager imod al' slags kritik, dog helst konstruktiv!
AlexSN
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
24 Apr 2006, 18:38 »
Jeg vil da gerne skrive lidt
I forhold til at Sevilla ikke er et etableret tophold (endnu
) syntes jeg du klarer rigtig flot. Lidt syndt at Saviola kun er på lån men du har måske fået klausul I kontrakten så han eventuelt kunne købes?
Svingende resultater kan godt være fordi man ik har en midtbane styrer... jeg ved ikke hvem du starter med på den defensive midtbane, bare et foreslag.
Fortsæt på samme måde, så skal det dq' nok gå godt
United-styrer
Gæst
«
Svar #9:
24 Apr 2006, 18:53 »
Rimelige resultater, men mere end blot rimelig god blog
Rigtig godt indtil videre.
MeeLo
Gæst
«
Svar #10:
24 Apr 2006, 19:22 »
Citat af: AlexSN 24 Apr 2006, 18:38
Jeg vil da gerne skrive lidt
I forhold til at Sevilla ikke er et etableret tophold (endnu
) syntes jeg du klarer rigtig flot. Lidt syndt at Saviola kun er på lån men du har måske fået klausul I kontrakten så han eventuelt kunne købes?
Svingende resultater kan godt være fordi man ik har en midtbane styrer... jeg ved ikke hvem du starter med på den defensive midtbane, bare et foreslag.
Fortsæt på samme måde, så skal det dq' nok gå godt
Ingen klausul i Saviolas kontrakt, og tror desværre han er for dyr til at jeg kan købe ham allerede i sommer
Jeg skifter mellem Enzo Maresca og Renato på den defensive midtbane og de gør det begge to upåklageligt, men det kunne godt være at jeg skulle lede efter en spiller der træder mere i karakter på den position.
Citat af: United-styrer 24 Apr 2006, 18:53
Rimelige resultater, men mere end blot rimelig god blog
Rigtig godt indtil videre.
Jo tak!
Men der må da være noget der mangler, eller kan gøres bedre?
MeeLo
Gæst
«
Svar #11:
24 Apr 2006, 23:17 »
November 2005
Så kom dagen, hvor vi skulle gæste Moskva i Uefa Cuppen. Det blev som forventet en svær kamp, og uheldigvis også for stor en mundfuld til os. Moskva scorede to mål i første halvleg og lukkede dermed kampen af. Målene blev scoret af Olic og Odiah.
CSKA Moskva - Sevilla 2-0
Nu var det tid til at tage imod Athletico Madrid. I denne kamp spillede vi utroligt sløvt i første halvleg, og kom stort set ikke til nogle chancer. Til gengæld scorede modstanderens vidunderbarn Fernando Torres. I anden halvleg havde mine angribere fået pudset støvlerne, og både Saviola og Aranda kom til mål. Sidst i kampen scorede Athletico Madrid dog igen, men heldigvis kunne vi sikkert køre resultatet hjem.
Sevilla - Athletico Madrid 3-2
Vi havde ellers fået rigeligt med hviledage, da vi skulle gæste Zaragoza i månedens anden ligakamp helt henne den 27. november. Det blev en kamp der gik op ad bakke eftersom Milito bragte dem foran meget hurtigt i kampen. En opsang i pausen hjalp ikke synderligt, men til min store lykke reddede Mitea det ene points kort før slutfløjt, og reddede holdet fra det helt store møgfald.
Zaragoza - Sevilla - 1-1
Rygtebørsen
Efter sommerens indkøb har Sevilla ikke ret mange penge at gøre godt med til nye spillerindkøb. Derfor går de fleste transferrygter på spillere, hvis kontrakt udløber til sommer. Her er nogle af rygterne:
Damien Duff
- Sevilla har brug for en venstre kantspiller, som kan konkurrere med Mitea, og Damien Duff er sat i forbindelse med spanierne efter at være degraderet til Chelseas reservehold samtidig med at hans kontrakt udløber til sommer.
Álvaro Recoba
- Er sat i forbindelse med Sevilla af samme grund som Duff. Denne spiller kan spille på alle offensive pladser og vil med sin rutine være en stor gevinst for Sevilla. Han har ikke spillet mere end 6 kampe i denne sæson, men spørgsmålet er om han vil tegne kontrakt med en klub af Sevillas kalibre.
Hernán Crespo
- Hernán Crespo er ligesom Duff også blevet degraderet til reserverne, og kunne blive en mulig erstatning for Saviola, som vender tilbage til Barcelona til sommer.
Simone Inzaghi
- Vil også være en mulig afløser til Saviola.
Ali Karimi
- Spiller offensiv midtbane og højre kantspiller, og ville uden tvivl være en gevinst for Sevilla. Spilleren har kun en etårig kontrakt med Bayern München, og det er ikke sikkert at tyskerne vil forlænge med iraneren. Derfor kunne spilleren muligvis blive et emne i Spanien.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #12:
25 Apr 2006, 17:52 »
Rigtig god blog indtil videre!
Jeg er glad for at du ikke skriver i 3. person.. ( eks: Før kampen udtalte Martin Larsen til pressen at det ville blive en svær kamp, men at han håbede på en snæver sejr ) Eller noget
Kan bedst líde når du giver dig ud for manageren ( som du jo også er ) I stedet for at udgive sig for pressen!
Håber du forstår min ros
MeeLo
Gæst
«
Svar #13:
25 Apr 2006, 18:03 »
Citat af: ZhotLog 25 Apr 2006, 17:52
Rigtig god blog indtil videre!
Jeg er glad for at du ikke skriver i 3. person.. ( eks: Før kampen udtalte Martin Larsen til pressen at det ville blive en svær kamp, men at han håbede på en snæver sejr ) Eller noget
Kan bedst líde når du giver dig ud for manageren ( som du jo også er ) I stedet for at udgive sig for pressen!
Håber du forstår min ros
Forstår den udemærket godt, og jeg er glad for at du kan lide den!
MeeLo
Gæst
«
Svar #14:
25 Apr 2006, 23:53 »
December 2005
Nu var tiden kommet til at tage udfordringen op med Middlesbrough hjemme foran de ca. 31.000 tilskuere der var mødt op for at støtte holdet. Det blev en kamp fuld af action, og en kamp, hvor Saviola var i sit es med to mål. Skader var der også mange af - desværre kun på vores side
Tre kunne der i alt tælles.
Sevilla - Middlesbrough 2-0
Nu skulle vi have besøg af Deportivo La Coruña, og det blev en spændende kamp med masser af mål. Alle angribere på mit hold, der var med i kampen kom på scoringstavlen, og det includerede blandt andet Saviola og Aranda. Vi styrede kampen helt, bortset fra den sidste halve time, hvor Deportivo også fik et mål indkasseret.
Sevilla - Deportivo La Coruña 3-1
Så var det endelig tid til at vi kunne tage imod Betis på hjemmebane til en kamp der har været udsat ikke mindre end to gange. Jeg forventede mig rigtig meget af denne kamp, men desværre gik det ikke helt som det skulle. Oliveira scorede MEGET hurtigt i kampen, og det efterfulgt af et selvmål bragte os inden der var gået 12 minutter bagud 2-0. En scoring i anden halvleg reddede ingen points så her sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden.
Sevilla - Real Betis 1-2
Efter det skuffende resultat mod Real Betis, rejste vi til Camp Nou med oprejst pande. Det ville blive en af sæsonens sværeste kampe, men da Navas et kvarter inde i kampen scorede skreg jeg op af glæde. Mine skrig blev dog hurtigt overdøvet af Barcelonas fans da den afrikanske angriber scorede hattrick derefter. Ronaldinho kunne vi selvfølgelig heller ikke holde fra at trylle, så han scorede også. Eddie Gaven reddede i anden halvleg noget af vores ære ved at score vores andet mål i denne kamp.
Barcelona - Sevilla 4-2
Så kom vi til den europæiske kamp mod Rennes. Efter nederlag i ligaen ville det lune godt med points i Uefa Cuppen selvom det ikke var absolut nødvendigt for avancement. Men den lune sejr ville franskmændene ikke give os. De scorede tidligt i kampen, og derefter ændredes resultatet ikke.
Rennes - Sevilla 1-0
Så var der sikret avancement i Uefa Cuppen, og vi endte på en 3. plads. Lidt under forventning, men jeg synes alt i alt det er ok. Der er blevet trukket lod om hvem vi skal spille mod i første og anden knock-out runde, og i første er det ingen ringere end
CSKA Moskva
som vi som bekendt tabte mod i gruppespillet, så det bliver en hård nød at knække. - Går vi videre vil vi møde en af disse hold:
Roma
Fenerbahce
Jeg har en lumsk anelse om, at det vil blive Roma. I så fald vil begge hold blive en udfordring. Men sådan en tager jeg gerne op.
Uanset hvad, lærer jeg jo bare af det.
Nu skulle vi møde Real Sociedad på hjemmebane, og jeg syntes virkeligt at det var på tide at få nogle acceptable resultater på banen. - Jeg har jo også en kontrakt der skal forlænges om nogle måneder.
Men det gik som smurt, vi scorede tre mål i form af to hovedstød og et straffespark. I den anden ende lukkede vi ingen ind, så det var en rigtig god kamp.
Sevilla - Real Sociedad 3-0
Efter sejren mod Real Sociedad, skulle vi til Getafe, og det blev en svær kamp. Unge Eddie Gaven scorede dog kort efter start, men derfra blev vi sådan set presset helt ned på banen og vi skal vist være glade for at Getafe ikke fik scoret en 2-3 mål.
Getafe - Sevilla 0-1
Så skulle vi møde Valencia i en svær udebanekamp. Til vores held blev Ayala udvist ret tidligt i kampen, så vi kunne lægge et pres på dem, og det lykkeded. De blev trukket helt tilbage på banen, men målet kom først i det 78. minut og blev scoret af Luis Fabiano. En smal sejr, men smal eller ej giver det stadig 3 points!
Valencia - Sevilla 0-1
Well, så er jeg kommet gennem første halvdel af sæsonen, og tabellen ser rimelig fornuftig ud synes jeg. Mit mål for sæsonen er at lande i top4, og ligenu har jeg dannet et lille forspring ned til nr. 4 så det er jo bare positivt. Derudover har Barcelona og Real Madrid spillet som forventet; meget stærkt. Malaga har imponeret mig meget, de har i en stor del af efteråret ligget som nr 3 lige over mig, og de har simpelthen været en pestilens indtil jeg erobrede tredjepladsen, men nu er den min, så må vi se hvad der sker!
Rygtebørsen
Vil lige slutte af med lidt rygter igen!
Mista
- Sevilla har vist interesse for Valencias spanske angriber Mista. Mista har kun været i Valencias start-11'er i fire kampe i denne sæson, og det fik Sevilla til at tro på chancen. Valencia selv siger at de sagtens tror at der kunne komme en aftale i hus, og hovedpersonen Mista vil ikke afvise et skifte til Sevilla, hvis det kan give mere spilletid.
Igor Gabilondo
- Spansk venstre kantspiller, som pt. tørner ud for Real Sociedads B-hold. Denne spillers kontrakt udløber til sommer, og der går rygter om at Sevilla har tilbudt ham en kontrakt gældende fra næste sommer. Sevilla mangler stadig en konkurrent til Mitea, og her er det at Gabilondo kommer på tale.
Alejandro Alfaro
- Alfaro som spiller for Sevillas B-hold, menes at være i snak med Celta der skulle have budt £2mio. for denne spiller. Alfaro er mere eller mindre overflødig for Sevilla, så et skifte på £2mio. ville være en rigtig god handel.
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »