home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter rundt omkring
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Rygter rundt omkring  (Læst 12278 gange)
AH
Gæst
 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #15: 13 Okt 2005, 14:20 »

Hvor det fedt! Jonathan Woodgate som var skadet hele sidste sæson for Real Madrid er blevet klar igen, han har spillet 3 kampe og scoret 2 mål.. dog er begge mål selvmål, meget uheldigt for Woodgate! Så indtil videre har hans tid i kongeklubben ikke været særlig godt.. Sidst sæson var han skadet hele tiden, og i denne sæson har han scoret 2 selvmål i hans 3 første kampe.. det bliver spænende at følge ham Smiley  funny funny funny funny funny


Hvad er rygtet i det? Smiley
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #16: 13 Okt 2005, 14:34 »

Hvad er rygtet i det? Smiley

Nej ved godt at det ikke er et rygte, men ville bare lige dele det med jer andre.. synes selv det var meget sjovt Smiley
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #17: 13 Okt 2005, 14:35 »

Nej ved godt at det ikke er et rygte, men ville bare lige dele det med jer andre.. synes selv det var meget sjovt Smiley

Opret dog en anden tråd til det i stedet så Wink Eller skriv det i La Primera tråden Thumbs Up

Men det er da meget sjovt Wink
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #18: 13 Okt 2005, 14:36 »

Opret dog en anden tråd til det i stedet så Wink Eller skriv det i La Primera tråden Thumbs Up

Men det er da meget sjovt Wink

Vil jeg gøre næste gang, takker Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #19: 03 Nov 2005, 09:13 »

Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #20: 07 Nov 2005, 11:38 »

Elrio van Heerden på vej til Premier League

Ifølge engelske medier er FCK’s Elrio van Heerden et varmt emne hos Premier Leagues nummer to, Wigan, det skriver sportenkort.dk.

Wigan skulle efter sigende have i sinde at hente sydafrikanske til klubben, når transfervinduet til januar åbner igen.

Wigan der i årets Premier League har overrasket alt og alle, og altså pt. indtager rækkens 2.plads, mangler ikke penge, hvilket selvfølgelig giver rygterne et vis hold.
Logged

Audere-Est-Facere

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #21: 07 Nov 2005, 11:40 »

Barcelona lun på Lampard

Cataloniernes sportsdirektør fortæller i dag til avisen Sunday People, at man i Barcelona ville byde Chelsea-spilleren Frank Lampard velkommen i klubben.

”Lampard har i de seneste år været den bedste spiller i engelsk fodbold. Vi ville skrive kontrakt med ham uden at blinke – på samme vis som alle andre storklubber i Europa”, sagde Txiki Beguiristain til avisen.

Man har dog ikke fra FC Barcelonas side kommet med noget bud på midtbanespilleren.

”Vi tror, at det vil være umuligt for ham at forlade Chelsea lige i øjeblikket. Men i fremtiden, hvis han gerne vil til Spanien, så vil vores dør altid være åben for ham. Han er en fantastisk spiller – en matchvinder – og vi ville byde ham velkommen.”
Logged

Audere-Est-Facere

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #22: 07 Nov 2005, 18:00 »

Barcelona lun på Lampard

Cataloniernes sportsdirektør fortæller i dag til avisen Sunday People, at man i Barcelona ville byde Chelsea-spilleren Frank Lampard velkommen i klubben.

”Lampard har i de seneste år været den bedste spiller i engelsk fodbold. Vi ville skrive kontrakt med ham uden at blinke – på samme vis som alle andre storklubber i Europa”, sagde Txiki Beguiristain til avisen.

Man har dog ikke fra FC Barcelonas side kommet med noget bud på midtbanespilleren.

”Vi tror, at det vil være umuligt for ham at forlade Chelsea lige i øjeblikket. Men i fremtiden, hvis han gerne vil til Spanien, så vil vores dør altid være åben for ham. Han er en fantastisk spiller – en matchvinder – og vi ville byde ham velkommen.”


Det kunne være nice, hele Chelsea hænger sammen omkring den mand... Lad os få splittet dem ad!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #23: 07 Nov 2005, 22:33 »

Barca har da ellers nok offensive spillere!!!
så køber chelsea da bare ronaldinho, hvis de får lampard..
Logged

Audere-Est-Facere

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #24: 08 Nov 2005, 11:42 »

Michael Ballack måske til Inter

Den tyske superstjerne Michael Ballack har hidtil nægtet at underskrive en ny kontrakt med hans klub Bayern München, da han ønsker nye udfordringer efter næste års VM i Tyskland.

Manchester United er blevet nævnt som en af mange mulige aftagere af den 29-årige tysker, da Roy Keane sandsynligvis forlader United til sommer.

Nu har italienske Inter imidlertid også meldt sig ind i kampen om Ballacks underskrift, og ifølge det italienske fodboldprogram, Controcampo, har Inter overordentlig gode muligheder for at få Ballacks underskrift.

Ifølge Controcampo indtog Oriali, der er ansvarlig for spillerhandler i Inter, frokost sammen med Rummenigge og Michael Becker før sidste onsdags Champions League-opgør imellem Juventus og Bayern München. Rummenigge, der har en fortid som spiller i Inter, er i dag præsident for Bayern München. Michael Becker er Ballacks agent, og det er netop det faktum, der har givet næring til rygtet om en mulig transfer til Inter.

Inter har ifølge Controcampos kilder tilbudt Ballack en 4-årig kontrakt, der vil indbringe den målfarlige midtbanespiller en årsløn i omegnen af 4,8 mio euro.

Om Ballack kommer til at gå i fodsporerne på sine landsmænd
Brehme,Klinsmann, Matthäus og Rummenigge, kan kun tiden vise; men der
hersker vist ingen tvivl om, at Inters tilhængere nok gerne ser deres klub tilbage som den dominerende magtfaktor i italiensk og europæisk fodbold, de senest var tilbage i starten af 90´erne.
Logged

Audere-Est-Facere

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #25: 08 Nov 2005, 13:11 »

Det bliver spændende om Ballack ryger - jeg tror det ville være et stort tab for Bayern, men tror de klare, og finder en ny "Ballack, det plejer de jo !

Men ved ikke om han vil til Man Utd, de er trods alt ikke et storhold mere, men lad os se til sommer Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #26: 08 Nov 2005, 16:49 »

Kuijt til Arsenal?
*Sakset fra www.pldk.dk

Arsenal skulle angiveligt være meget interesseret i at lokke Dirk Kuijt over til England.


Feyenoord's stjerne angriber, Dirk Kuijt, har indrømmet at Arsenal skulle være interesseret i ham.

Den 25 årige, hollandske angriber, er blevet meget hot i europa, efter at have scoret 53 mål på kun to sæsoner.

'The Gunners' bossen Arsene Wenger, var blandt publikum på De Kuip stadion, for weekendes uafgjorte kamp i mod Vitesse. Og Dirk Kuijt bekræfter at Wenger var der.

"Jeg finder det meget specielt, at en toptræner, er ude for at kigge på mig. Specielt når han kommer helt fra England, og hedder Arsene Wenger," siger Dirk Kuijt, til Teamtalk.com.

"Vores tekniske direktør (Marc Wott) sagdet til mig før kampen, at der var vigtige folk til stede på stadionet."

"At det var Arsene Wenger, vidste jeg ikke p ådet tidspunkt. Nu venter jeg bare og ser hvad der sker. Arsenal er en fantastisk klub at blive kontaktet af. Men jeg er ikke den type der flipper helt ud."


Liverpool, Everton, og Tottenham som var kædet sammen med angriberen i sommeren.


Hvad skal de med ham?  Rullende Øjne Ubeslutsom
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #27: 08 Nov 2005, 17:03 »

Hvor ender Gravesen?
*Taget fra www.pldk.dk

En af de hotteste navne på transfermarkedet er Gravesen. Men hvor ender han?

Real Madrid's danske midtbane spiller, Thomas Gravesen, afslår både Everton og Manchester United, og vælger at fortsætte karrieren i tyske HSV, til januar. Eller det siger tribalfootball.com i hvert fald.

Thomas Gravesen er blevet skubbet af holdet, nede i Spanien, og Evertons manager, David Moyes, er interesseret i at hente danskeren tilbage til Liverpool byen.

Men Gravesen skulel angiveligt være mest interesseret i et skifte til Tyskland, og allerhelst til Hamburger SV, som han tidligere har spillet i.


Gerrard som manager?
*Taget fra www.pldk.dk

Liverpool's Steven Gerrard, har indrømmet at han ville være meget interesseret i et managerjob, om nogle år.

Steven Gerrard, har meldt ud at han meget godt kunne tænke sig at blive træner for Liverpool, efter han stopper som spiller.

Den 25-årige engelske midtbane spillere, lavede en U-vending i sommers, da han valgte at blive i klubben fra Meyerside, efter at mange havde meldt ham til Chelsea.

På det tidspunkt sagde Rafael Benitez, at Steven Gerrard kunne blive manager for klubben, en dag. Og spilleren har indrømmet at tanken er flået forbi hans hoved.

"Jeg tænker altid på hvad jeg vil lave den dag min spiller-karriere stopper. Jeg ved hvad Rafael Benitez sagde dengang i sommeren, men jeg havde tænkt på det før, jeg hørte ham sige det. Min ide er at blive i klubben så længe som jeg kan."

"Jeg har været her siden jeg var 8 år gammel, og det ville være fantastisk at kunne blive i klubben, den dag jeg stopper som spiller. Om det skulle være som træner, eller som manager ved jeg ikke."

"Jeg ved kun er 25 år, så min karriere på banen, skulle gerne vare lang tid endnu. Men min fremtid er noget jeg tænker over hele tiden. Og det ville bare være fantastisk hvis det har noget med Liverpool og gøre,"
sluttede Steven Gerrard, til teamtalk.com.


Hvad mener i til de rygter?

Personligt håber jeg ikke Gravesen vælger Tyskland, da det ville være et skridt tilbage. Så hellere Everton. Ang. Gerrard, så tror jeg ikke på det. Man tør vel ikke sætte en meget uerfaren manager ind i jobbet?
Så skal han i hvert fald først igennem nogle år som træner, og ikke manager Wink
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #28: 08 Nov 2005, 20:25 »

Hvis Ballack skifter til Manchester, så burde graver holde sig væk.. Ballack er bare bedre end ham!!

Mener både Everton og HSV er klubber med et stort potentiale og Tyskland/England er et godt sted for graver. Det
vigtigste er dog, at han for lov til at spille sit egent spil!! (ligesom i Everton)
Logged

Audere-Est-Facere

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter rundt omkring
« Svar #29: 13 Nov 2005, 19:18 »

De sidste dage have været godt fyldt med rygter om, at Milan skulle have tilbudt Espanyol, at overtage den italienske landsholdsspiller, Christian Vieri

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=148672

Avis: Ashley Cole til Real Madrid

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=148665

Det ville være et klasse køb af RM!!! Men endnu et hårdt slag for Arsenal og burde de ikke stoppe udsalget nu??
Logged

Audere-Est-Facere

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010