home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Royal League tilbage i år?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Royal League tilbage i år?  (Læst 6015 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #30: 25 Sep 2008, 12:02 »

Minus grader er en dårlig undskyling for hvad ville alle hold fra england eller tyskland så gøre de har det samme vejr som vi har her i danmark... problemet ligger i Norge og sverige..
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #31: 25 Sep 2008, 12:47 »

Minus grader er en dårlig undskyling for hvad ville alle hold fra England eller Tyskland så gøre de har det samme vejr som vi har her i Danmark... problemet ligger i Norge og Sverige..

Minus graderne i Norge er bare så meget højere end feks i England plus at de ikke er så hårdt ramt af sne som feks i Norge...

Og hvem gider dog at stå og kigge på en kedelig kamp i 10 graders frost og i snevejr?? Jeg ville i hvert fal ikke og kunne da slet ikke finde på at betale for det...

Og problemmet ligger i lige så høj grad i Danamrk, der er jo ingen der gider turneringen, ud over div direktører i klubberne, hverken trænere, spillere, tilskuere, medier osv har vist nogen stor interesse...

De begynder først at vågne lidt op når de evt står i en semifinale med mulighed for at komme i finalen...
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 12:51 af JKJ » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #32: 25 Sep 2008, 12:50 »

Norge og Sverige er jo så også 2/3 af turneringen  Wink

Og i forhold til Tyskland og England, har de Danske klubber bare ikke de samme midler til at holde banerne ved lige, hvilket resulterer i pløjemarker (sådan kommer Parken så åbenbart bare til at se ud, Royal League eller ej), og igen, hvem vil bevæge sig ud på stadion i bidende frost, for at se et reservehold, der ikke interesserer sig alverden for at vinde, spille mod et andet reservehold, med præcis samme indstilling til kampen...

Efter min mening skal man enten trække stikket helt ud, eller gøre det til en præstigefyldt ungdomsturnering (så er det måske heller ikke så vigtigt at det absolut skal foregå i vintermånederne)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #33: 25 Sep 2008, 17:30 »

Noget kunne godt tyde på, at RL kommer tilbage Smiley

http://www.bold.dk/nyt/To-tv-kanaler-i-spil-til-Royal-League
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #34: 07 Okt 2008, 12:21 »

Nu kender jeg ikke så meget til svensk fodbold, men er dog helt enig med Göteborgs træner Stefan Rehn, turneringer virker mere end amatør agtig...
http://www.bold.dk/nyt/Traener-Royal-League-userioest-og-pinligt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #35: 11 Okt 2008, 12:40 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #36: 11 Okt 2008, 12:44 »

Nice! Thumbs Up RL er verdens kedeligste turnering.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #37: 11 Okt 2008, 13:13 »

Nice! Thumbs Up RL er verdens kedeligste turnering.

Enig!!

Og kan slet ikke forstå de ikke kan lukker og slukker den helt, der er jo ingen der gider den, bortset far RL ledelse...
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #38: 11 Okt 2008, 13:22 »

Drop dog Royal League for helvede! Ingen gider at se det! Klubberne forsøger også bare at undgå langtidsskader, og jeg tror de mere ser det som træningskampe op til forårssæsonen.
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #39: 05 Dec 2008, 13:19 »

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #40: 05 Dec 2008, 13:47 »

Kun på grund af at UEFA siger de skal. Tror ikke det kommer op at køre lige i øjeblikket.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #41: 05 Dec 2008, 13:59 »

Har intet til overs for Royal League. Det er ren træningskampe for holdene, og der er jo intet prestige i at vinde Royal League?
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #42: 05 Dec 2008, 14:02 »

Synes dog at det er dejligt at se nogle gange, når man keder sig. Andet er det dog ikke.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #43: 05 Dec 2008, 18:53 »

Citat
- Vi holder pause til alles store beklagelse. Alle synes turneringen er god for nordisk fodbold, og der har været nogle virkelig gode kampe. Klubberne ønsker stadig, at turneringen kommer op og køre igen, siger Børge Bach

Gad vide hvad han mener, når han siger alle? Og mon ikke han må have været på den gale kanal, da han så de der gode kampe han snakker om...
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Royal League tilbage i år?
« Svar #44: 05 Dec 2008, 19:04 »

Jeg synes Royal League er det mest dødkedelige der findes indenfor fodbold. (Lige bortset fra at se FCK spille Tunge) Fjern det omgående, der er alligevel næsten ingen seere. Håber jeg i hvert fald ikke!

Krellz, så må du satme kede dig meget! :O

Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010