|
Newcastle
|
|
Mit er helt fucked efter det nye design, den linje med underpunkter er helt sort og kan kun vælge punkter hver 30 sekund, fucking skod lorte nyt design...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvor lang tid ventede du før du kunne logge ind?
Hmm.. Kan ikke huske det helt præcist - men det var ikke længere end 2 dage. Så inden for 48 time kan du godt modtage mailen. Ellers skal du bare prøve at logge ind på siden en gang i mellem. (Sorry at jeg først svarer nu. Men maden laver - desværre - ikke sig selv)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hmm.. Kan ikke huske det helt præcist - men det var ikke længere end 2 dage. Så inden for 48 time kan du godt modtage mailen. Ellers skal du bare prøve at logge ind på siden en gang i mellem.
(Sorry at jeg først svarer nu. Men maden laver - desværre - ikke sig selv)
Okey tak..........jeg spurgte fordi jeg er af den utålmodige type der ikke gider at vente hvis jeg ikke ved hvor langt tid jeg skal vente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Sådan!! Vandt 2-1 en meget dejlig sejr! Og min nye tatik virkede. Der måtte jo ske noget efter det pinlige nederlag til Borelli BB.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Jeg kan da lige fremhæve min sejr over selveste JosepGuardiola 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg kan da lige fremhæve min sejr over selveste JosepGuardiola  Man skal lige bemærke, at jeg havde 8 spillere på banen. Min angriber og mine 2 offensive midtbanespillere, var ikke med i truppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Man skal lige bemærke, at jeg havde 8 spillere på banen. Min angriber og mine 2 offensive midtbanespillere, var ikke med i truppen  Døden skal jo have en årsag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CyTecniC
Gæst
|
|
Glæder mig til vores fire venskabskampe JosepGuardiola 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvis nogen skulle være interesseret, så kan I udfordre mig. Lugteby IF eller LIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Hvis nogen skulle være interesseret, så kan I udfordre mig. Lugteby IF eller LIF
Så er der smidt en udfordring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så er der smidt en udfordring  Fint nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smith
Gæst
|
|
Jeg kan stadig ikke komme ind på siden :S Nogen som har en løsning?
PS: NOgen der ville se hvad min kamp endte: Thisted FC eller The Blue
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
1-1 i gårsdagens topkamp, mod Herbalife hvis hold var dobbelt så meget værd i værdi end mit. Så meget godkendt, men 4 røde kort i de 4 første kampe er til gengæld skidt... Har også udvidet stadion med 2 endetribuner, således at jeg nu har plads til 8000 tilskuere og til gårsdagens kamp var der 7157, så meget nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smith
Gæst
|
|
Jeg kan stadig ikke komme ind på siden :S Nogen som har en løsning?
PS: NOgen der ville se hvad min kamp endte: Thisted FC eller The Blue
Jeg fremhæver lige igen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Jeg fremhæver lige igen?
Du spillede 2-2 med Svendborg Utd. Du førte 2-0 og fik i øvrigt en mand smidt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|