home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Football Manager Live
| | |-+  Kategori: Blogs
| | | |-+  Silkeborg IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF  (Læst 4101 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Silkeborg IF
« : 19 Sep 2008, 18:56 »



D. 1/7-08 prænsenterede Silkeborg IF deres nye træner.

Journalister stod udenfor Silkeborg Stadion, for at modtage den nye manager. Ingen vidste hvem der var tale om, men de fleste havde en forventning om det ville blive den tidligere u18 ungdomstræner i klubben. Det viste sig at være sandt.

Pelle Carøe var den første der åbnede døren, sammen med Direktør Orla Madsen. Orla Madsen og Pelle Carøe gav håndtryk, og ønskede hinanden held og lykke.




PRESSEN

Pelle Carøe udtalte i et interview med pressen senere på dagen, hvad klubben forventede af ham.

Journalist "Pelle Carøe, hvad regner du med at udrette i klubben"

Pelle Carøe
: "Mit primære mål vil være at sikre oprykning denne sæson, nu har jeg også et par spillere i ærmet, som jeg regner stærkt med vil forbedre dette VIASAT Divisions hold, hvilket også er noget klubben forventer at jeg opnår denne sæson".




d. 14/7-08


Pelle Carøe har i øjeblikket en trup på 32 spillere, hvilket gør at de første 11 ikke nødvendigvis starter inde hver gang, og der vil derfor være hård kamp om pladsen.

De første 2 uger er gået, og Pelle Carøe har været igang på transfermarkedet. Pelle Carøe kunne idag præsentere ikke mindre end 3 nye spillere til førsteholdstruppen.

Pelle Carøe udtalte: "Jeg har hentet 18årige Walter, i den Brasienske klub EC São José. Jeg har set ham spille få gange på u-landshold, og han virker som en rigtig skarp type oppe foran, med gode tekniske færdigheder. Et rigtig stort talent. Så har jeg fået Rodrigo Barrera fra Chile. Barrera er en erfaren venstre wing, og har 9 landskampe på sit cv. Fantastisk farvestrålende spiller, som er rigtig hurtig trods sine 37år. Den sidste spiller vi har hentet til klubben er endnu en Chilener Juan José Ribera. Ribera er en fantastiske midtbanespiller, som har godt overblik for spillet, han er 26år, men har stadig meget at lære endnu. Folk kender ham ikke, men bare vent. Ribera vil folde sig gevaldigt ud her i efteråret".

Træneren brugte alt i alt 13mio DKr på de 3 spillere, og har stadig 29mio at gøre godt med resten af sæsonen.

Opdatering hver 3 måned

Dette er min første blog, så don't blame me  Rullende Øjne. Kom med gode råd hvis i lyster. /Superpew Smiley

« Seneste Redigering: 19 Sep 2008, 19:33 af superpew » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #1: 19 Sep 2008, 19:31 »

Held og lykke med bloggen og oprykningen Smiley
Logged


Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #2: 19 Sep 2008, 19:33 »

Held og lykke med bloggen. Dog savner jeg lidt billeder..
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #3: 19 Sep 2008, 19:34 »

Held og lykke med bloggen og oprykningen Smiley

Mange tak Erzael (:
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #4: 19 Sep 2008, 19:46 »

En fin start, superpew, og et godt holdvalg.

Det bliver interessant at se, hvad du fører det til.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #5: 19 Sep 2008, 20:24 »

En fin start, superpew, og et godt holdvalg.

Det bliver interessant at se, hvad du fører det til.

Mange tak TNT Smiley

Bloggen bliver updatet igen senere i aften, eller i morgen tidlig.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #6: 20 Sep 2008, 09:38 »

Tillykke med sejren i kampen om den jyske hede :p
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #7: 20 Sep 2008, 09:42 »

Tillykke med sejren i kampen om den jyske hede :p

Hey mange tak Wink.. Hvad sker der for at det er væk nu? :s
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#2 Silkeborg IF
« Svar #8: 20 Sep 2008, 10:31 »

SILKEBORG IF

Endnu 3 måneder er gået, og vi er nu nået frem til starten af Oktober. Journalister såvel som bestyrelse havde inden sæsonen forventet stabilitet og oprykning til SAS-Ligaen. Holdet har været stabilt og var i de første 8 kampe i VIASAT Sport Divisionen ubesejret. De sidste 3 måneder har budt på en mindre sensation imod rivalerne fra AC Horsens i den danske pokalturnering, og et skuffende 7-4 nederlag til FC Fredericia i 9'ende spillerunde.


1. Lyngby 21 pts.
2. Viborg 19 pts.
3. Herfølge 16 pts.
4. Silkeborg 16 pts.


Vi er kun nået til 10'ende spillerunde, og vi har stadig tid til at forbedre os, udtaler Pelle Carøe til Onside.dk




VIASAT SPORT DIVISIONEN & DEN DANSKE POKALTURNERING:


Søn. 05.08.2007 - Silkeborg IF vs. Frem (0-0) 1-1

Lør. 11.08.2007 - Silkeborg IF vs. Viborg (0-0) 1-0

Søn. 19.08.2007 - Thisted vs. Silkeborg IF (1-3) 2-3

Søn. 26.08.2007 - Hvidovre vs. Silkeborg IF (2-1) 3-3

Ons. 29.08.2007 - Albertslund vs. Silkeborg IF (1-1) 1-4 (POKAL 2. runde)

Søn. 02.09.2007 - Køge vs. Silkeborg IF (3-1) 3-3

Søn. 16.09.2007 - Næstved vs. Silkeborg IF (0-2) 2-2

Ons. 19.09.2007 - Silkeborg IF vs. FC Amager (0-0) 3-0

Søn. 23.09.2007 - Silkeborg IF vs. Herfølge (0-0) 1-0

Ons. 26.09.2007 - Silkeborg IF vs. AC Horsens (0-0) 2-2 (Str. 4-3) (POKAL 3. runde)

Søn. 30.09.2007 - FC Fredericia vs. Silkeborg IF (4-3) 7-4




Journalister langede ud efter Pelle Carøe, da hans hold tabte 7-4 til FC Fredericia:

Journalist: "I er foran 1-3 efter 33min. spil. Hvordan kan det lade sig gøre at tabe 7-4, hvad gik der galt? FC Fredericia burde ikke være et hold der kan skræmme jer".
Pelle Carøe: "Hvad der gik galt, jo nu skal du høre. Ser du på vores seneste kampe, så mødte vi 4 dage forinden AC Horsens i en deathmatch. 120min spil, og både Henrik "Tømrer" Pedersen, og vores unge estiske talent Saag blev skadet. De har begge to problemer med anklerne. Det er hvad jeg har at sige, og så vil jeg gerne tilføje at selvom folk regner Walter for at være den nye Mohammed Zidan indenfor dansk fodbold, så er han trods alt stadig kun 18år, og kan ikke afgøre en sådan kamp selv.

Silkeborg IF fans bakker træner Pelle Carøe 100% op, trods de her på billedet kan se FC Fredercia scorer til 7-4






Pelle Carøe's tropper slog noget overraskende i 3. runde de gule giganter fra AC Horsens ud af den danske pokalturnering.

Her kan du læse et uddrag fra journalisten Emil Hansen, som sad i VIP logen under hele kampen.



Kampen om den Jyske Hede

Her til aften kl. 19.00 skulle kampen mellem Silkeborg IF & AC Horsens spilles. Silkeborg IF kom med meget selvtillid efter 8 kampe i VIASAT Sport Divisonen uden nederlag. AC Horsens har også fået en fin start på sæsonen, og ligger i øjeblikket på en 8. plads, foran storklubber som Brøndby IF & AGF.

6154 forventningsfulde tilskuere var på plads på Silkeborg Stadion, og kampen blev fløjtet igang af dommer Peter Rasmussen. Silkeborg satte sig fra kampens start i repsket med flotte tacklinger af Thomas Bælum, og frække finter af den nyindkøbte Chilenske landsholdsspiller Rodrigo Barrera. Begge hold spillede meget defensivt, og det kunne også høres på stadion, da begge hold blev piftet ud til omklædningsrummet i en kedelig første halvleg som endte uden mål.
Anden halvleg bød på mere spænding, og der kom flere chancer. I det 54min kunne Georges N'Doum fra AC Horsens skyde bolden direkte forbi Silkeborg IF keeper Nørgaard, efter en fejl af Thomas Bælum. AC Horsens blev nu mere defensive, og spillede meget dybt. Dette gjorde at Silkeborg IF kunne spillere meget mere offensivt, og agressivt. I det 70min blev det estiske talent Saag sat på banen, og med hans 10 spillede landskampe og 2 scoringer for det estiske landshold er han allerede en rutineret spiller, trods sine kun 19år. Det skulle vise sig at være en god idé.
I det 80min kunne Saag gøre stillingen til 1-1 efter et indlæg fra Barrera, som Saag tog til sig, og satte op i højre målhjørne. Der var spænding på stadion og i det 87min blev et indlæg igen sat i spil af Barrera, og Saag stod klar. Met et fantastisk saksesparksmål gjorde Saag det til 2-1 for hjemmeholdet.
Der var spillet 3 minutters overtid, og fansne var allerede på vej hjem fra stadion.
I det 4' minuts overtid blev en fejl af den ellers farvestrålende spiller Barrera lavet. Barrera kunne se sig selv miste bolden midt på banen, og det opfatter Rawez Lawan hurtigt og gør det i de døende sekunder det til stillingen 2-2.
Der skulle nu spilles 2x15min. Der blev igen spillet meget defensivt, og intet skete. Udover en ankelskade som blev begået på Saag i det 112min, endte det hele med en straffesparkskonkur rence.

Silkeborg IF vandt fortjent straffesparkskonkur rencen, og Martin Ørnskov kunne se sig selv blive matchvinder, idet han scorede sejrsmålet til 4-3.


Updateres igen til december Wink /Superpew

« Seneste Redigering: 20 Sep 2008, 10:54 af superpew » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #9: 20 Sep 2008, 15:20 »

endnu engang flot og velskreven. Glæder mig til endnu en update!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010