home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23314
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: franciscarter
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?  (Læst 2354 gange)
Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« : 21 Apr 2006, 18:51 »

Vil du også have italiensk fodbold tilbage på skærmen, så hjælpe mig ud her:

http://www.mereitaliensk.skrivunder.dk/index.php

fortæl dine kammerater, famillie, bekendte, ubekendte, din hund, ja alle om siden.

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der er ved at være træt af, at man ikke sender Italiensk Serie A fodbold på dansk tv. Man kan sende Engelsk, tysk, spansk endda fransk fodbold, men ikke italiensk??
Jeg mindes en tid på tv 3, i midt 90érne hvor man sendte hver søndag eftermiddag en serie A kamp men kan desværre kun nu, tænke tilbage på denne nostalgiske tid.
Det er mig stadig den dag i dag, en gåde hvorfor man ikke sender italiensk. Man ved jo af nogle af de største spillere, spiller i italien. Tillad mig at nævne nogle:
Kaka, Shevchenko, Adriano, Figo, Veron, Totti, Buffon, Ibrahimovic, Nedved, Vieira, Del Piero, Nesta, Bojinov, Toni og Di Canio.
Ja og så er det jo det bedst tekniske fodbold i verdenen.

Så vil du også have Italiensk fodbold tilbage på skærmen, så skriv under her! Er der nok der bakker op om det vil jeg sende disse underskrifter til tv3/viasat, tv5 og tvdanmark i håbe om at de vil bringe Italiensk fodbold tilbage på skærmen.

Har P.T skrevet det på:

fmfreaks.dk
Fmground.dk
fodboldforum.dk
Indkast.dk
footballworld.dk
Forza.dk
roma.frac.dk
fmdanmark.dk
Stovlelandet.dk
Juventus.dk
Juventuz.dk
inter.dk

kunne også være fedt hvis i ville skrive det i nogle af de andre italienske fan sider.

p.s til jer latterlige personer der bare skriver en masse fis, spar jeres/min tid og lad være, i bliver alligevel slettet med det sammen jeg ser det
« Seneste Redigering: 21 Apr 2006, 18:54 af Consiglieri » Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #1: 21 Apr 2006, 18:57 »

Det har jo noget at gøre med tv-rettighederne? - Grunden til at kanal5 ikke sender fra Serie A, er at Viasat Sport har rettighederne. Skrev en mail engang og spurgte dem.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #2: 21 Apr 2006, 19:13 »

Det har jo noget at gøre med tv-rettighederne? - Grunden til at kanal5 ikke sender fra Serie A, er at Viasat Sport har rettighederne. Skrev en mail engang og spurgte dem.

Canal plus har rettighederne til Serie A lige nu ihvertflad Thumbs Up

men ved ikke om det ændre sig fra næste sæson.
Logged


MeeLo
Gæst
 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #3: 21 Apr 2006, 19:16 »

Well, det er også et stykke tid siden jeg sendte den mail  Thumbs Up
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #4: 21 Apr 2006, 19:18 »

Det er også bare helt okay.  Smiley
Logged


Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #5: 21 Apr 2006, 19:27 »

viasat sport har sendt seria a fodbold i år, så eneret har canal+ ikke.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #6: 21 Apr 2006, 19:30 »

viasat sport har sendt seria a fodbold i år, så eneret har canal+ ikke.

Nej men de sender de fede kamp som er værd at se. Milan-Inter og alle de der hold.. tror jeg nok hehe Ubeslutsom
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #7: 21 Apr 2006, 19:50 »

Nu har jeg tilbragt påskeferien i Rom, hvor jeg var så heldig at se semifinalen i Coppa de Italia mellem Roma og Palermo (Roma vandt i øvrigt 1-0, og gik videre til finalen), og jeg kan ærlig talt godt forstå tilskuerkrisen, der hærger i Italien. Det var i bund og grund en ret kedelig kamp: begge hold stod kompakt, kørte i et langsomt tempo osv. Alt i alt rigtig italiensk. Og det er altså ikke synderlig underholdende at se på med mindre man er fan af et af det spillende hold (eller befinder sig på stadion - dét var til gengæld en fantastisk oplevelse!).

Spillestilen er svært at sælge. Det meget lettere at forstå både engelsk, spansk og tysk fodbold, hvor der spilles i fornuftigt tempo, og hvor der ikke er den samme defensive tilgang til spillet.

Desuden er de stjerner, der nævnes ikke af den sprudlende type a la Ronaldinho. Det er klassespillere, men det er ikke for sjov de spiller i Italien: deres spillestil passer godt til den hårdtarbejdende og kyniske måde at spille foldbold på, som praktiseres i støvlelandet.

mvh,
mathias
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #8: 21 Apr 2006, 20:34 »

Det skulle komme til min overraskelse hvis VS fortsætter med at vise en kamp om ugen !  ticked off Græder

Håber virkelig at der vil være en kanal som viser et par kampe om ugen fra Serie A  Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bobby Charlton
Gæst
 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #9: 21 Apr 2006, 20:36 »

Så har i min signatur.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #10: 22 Apr 2006, 10:47 »

Som gehyden-bab skriver, så synes jeg at Italiensk fodbold er noget af det kedeligste. Ingen tempo og chancefyldte kampe, medmindre man er heldig nok til at fange et af de største rivalopgør. Så jeg har det fint med at se tyske, danske og engelske kampe Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #11: 22 Apr 2006, 11:02 »

Man kan jo investere i canal digital pakker? For helt ærligt, og det er ikke for at lyde negativ, så gider jeg ikke sætte min signatur på italiensk fodbold, som formentligt ville fratage engelsk, tysk og fransk fodbold sendetid. Vil langt hellere se fodbold fra de tre ligaer, og næsten også hellere dansk, medmindre man løber ind i en Inter-Milan kamp, eller Lazio-Roma. Desuden kan man jo se coppa italia på viasat og det må være mere end nok Wink
Logged

Go you Gunners!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #12: 22 Apr 2006, 11:26 »

Jeg må nok også sige at jeg vil meget hellere se Dansk, Engelsk, Tysk, Fransk, Spansk, og Hollandsk fodbold, vil ikk bytte nogen af dem ud med Italiensk, det er da helt sikkert.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #13: 22 Apr 2006, 12:29 »

Man kan jo investere i canal digital pakker? For helt ærligt, og det er ikke for at lyde negativ, så gider jeg ikke sætte min signatur på italiensk fodbold, som formentligt ville fratage engelsk, tysk og fransk fodbold sendetid. Vil langt hellere se fodbold fra de tre ligaer, og næsten også hellere dansk, medmindre man løber ind i en Inter-Milan kamp, eller Lazio-Roma. Desuden kan man jo se coppa italia på viasat og det må være mere end nok Wink

Desuden så sender en af de svenske kanaler italiensk bold om søndagen. Kan ikke huske navnet på kanalen, men vi har den store kabel-tv-pakkem og der hører den i hvert fald med.

Og det er jo super fedt, for så kan man se yderst underholdende kampe såsom Cagliari-Sampdoria eller Livorno-Palermo...

mvh,
mathias
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vil du også se italiensk fodbold på skærmen?
« Svar #14: 22 Apr 2006, 12:39 »

Top 5 over ligaer jeg vil se kampe fra:

1. Danmark
2. España
3. England
4. Deutschland
5. Italia
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010