home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1127 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvorfor MAX stats
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvorfor MAX stats  (Læst 2952 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller

Hvorfor MAX stats
« : 15 Sep 2008, 13:05 »

Jeg synes det er lidt underligt der er et max áltså stats at man ikke kan blive bedre end de 20. i fodbold kan du altid live bedre du når jo ikke bare til max også stopper din udvikling. det ville også være svært at lave så ville nogle bare have så overdervet  med stats.

Eller hva synes i

,,

Rooland
Manager

Sv: Hvorfor MAX stats
« Svar #1: 15 Sep 2008, 13:15 »

Jeg synes det er lidt underligt der er et max áltså stats at man ikke kan blive bedre end de 20. i fodbold kan du altid live bedre du når jo ikke bare til max også stopper din udvikling. det ville også være svært at lave så ville nogle bare have så overdervet  med stats.

Eller hva synes i

Der er jo ikke mange der starter med fx. 20 i dribling i spillet. Spillere som fx. Ronaldo og Messi har 19 og det betyder vel det stadig kan udvikle sig det sidste stykke til at være verdensbedste driblere nogensinde.

Så det er vel fint nok, så vi bare kan sikre at Ronaldo ikke når 101 i dribling, men kun har 5 i tackling Wink

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 15 Sep 2008, 13:17 »

nej ved det godt. men kan vel altid blive bedre. hvis du har nået de 20

,,

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 15 Sep 2008, 14:20 »

Der kunne måske være en max på 25 måske Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Sep 2008, 14:27 »

Jeg synes selv at 20 er godt nok.

Chakana
Manager

« Svar #5: 15 Sep 2008, 14:41 »

Det er da fint nok, og det er vel irrelevant da der er kæmpestor forskel på 1 og 20 i spillet.
Det er jo ikke VMan vel.. ;-)

Arsenal Football Club

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Sep 2008, 14:43 »

Korrekt NicolasFelipe! Det vill jo være så svært at følge med i stats hvis de havde 0-200 (300?) i stats.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 15 Sep 2008, 14:45 »

nej men du vil altid kunne blive en bedre fodbold spiller du når ikke til punkt også er det bare slut. jeg synes det fint der er et max. siger bare at man altid ville kunne blive bedre

,,

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 15 Sep 2008, 14:45 »

Jeg synes, det er lidt underligt, der er et max, altså stats, at man ikke kan blive bedre end de 20. I fodbold kan du altid live bedre. Du når jo ikke bare til max, og så stopper din udvikling. Det ville også være svært at lave. Så ville nogle bare have så overdrevet med stats.

Eller hvadsynes i?
Jeg synes, det er en genial tanke - især fordi jeg selv har tænkt den før  Thumbs Up. Der burde da ikke være noget upper limit, men blot en stigning, der blir sværere og sværere og opnå. Det virker også en smule mærkværdigt, når en spiller har 20, så blir han ikke bedre, men blot ligeså god ... til han falder igen ... og alle, der har 20, er lige gode til netop dét ... Nej, lad bare Chr. Ronaldo ha' 23 i dribling - og 2 i frisure - fordi han er den bedste etc.

ManUtd83
Manager

« Svar #9: 15 Sep 2008, 14:50 »

1-20 giver det bedste overblik, mens der stadig er varation.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 16 Sep 2008, 10:22 »

ja det klart det ville også blive alt for vman-agtigt men stadig væk

,,

KF
Landsholdsspiller

« Svar #11: 16 Sep 2008, 11:25 »

Jeg synes ligeledes, at dette er en genial tanke. Det giver jo ingen mening, at en spiller - naar han naar 20 i eksempelvis tackling - bare ikke kan blive bedre. Et rigtig godt eksempel er vel isaer hurtighed, hvor spillerne bare bliver hurtigere og hurtigere. Der er det ikke realistisk, at en spiller i 2016 max opnaar 20 i hurtighed, naar det ogsaa var tilfaeldet ved den hurtigste spiller i 2008.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 16 Sep 2008, 11:38 »

Jeg synes ligeledes, at dette er en genial tanke. Det giver jo ingen mening, at en spiller - naar han naar 20 i eksempelvis tackling - bare ikke kan blive bedre. Et rigtig godt eksempel er vel isaer hurtighed, hvor spillerne bare bliver hurtigere og hurtigere. Der er det ikke realistisk, at en spiller i 2016 max opnaar 20 i hurtighed, naar det ogsaa var tilfaeldet ved den hurtigste spiller i 2008.

Det kommer an på, hvordan man ser på disse evner. I mine øjne er der ikke tale om absolutte færdigheder, som kan stå alene, men om komparative værdier, som kun har relevans, hvis man sammenligner dem med andre spilleres evner. Fra det synspunkt er det irrelevant om spillerne generelt bliver hurtigere på den lange bane, så længe man forudsætter, at de dårlige spillere generelt også bliver tilsvarende hurtigere.

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 16 Sep 2008, 13:17 »

For et par år siden der nedjusterede FM faktisk deres stats, sådan at hvis en spiller idag har 15 i en "stat" så er han rigtig dygtig og self verdensklasse hvis han har 20.

Og man ser heller ikke længere at for nogle sæsoner siden at Patrick Viera havde over 10 forskellige Stats med 20 i.

Og jah, hvis nu man skulle gøre noget så kunne man lave fra 0-100 så man lidt nemmere kan følge med i uviklingen

Men alt i alt er jeg jo meget tilfreds med det som det er..

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 16 Sep 2008, 13:19 »

Ville også blive mega overksueligt til sidst. det var bare  tanke der lige strejfede mig.

,,

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010