home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fri hash?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fri hash?  (Læst 1754 gange)
TNT
Ynglingespiller

Fri hash?
« : 15 Sep 2008, 00:05 »

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1055058.ece

Et stort skridt at tage. Hvad mener I?

Lad debatten begynde.

Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Fri hash?
« Svar #1: 15 Sep 2008, 01:00 »

Jeg tror nu ik kun at hashen er skylden i balladen, men skidt nu med det, jeg tror dog stadig at en Hollandsk model ville være med til i det mindste at fjerne en del af kriminaliteten og samtidig sørge for at folk som ryger hash ik kommer i nærheden af hårde stoffer, selvom der ik er altid er en sammnhæng imellem vil der stadig være nogen der ska forsøge sig med hårde stoffer og de har nemmere ved at få det der hvor de handler hash og hvis det kommer til at foregå på en lovlig cafe ja så mindsker det chancen for deres mulige forsøg med de hårde stoffer og dermed en kriminel færre som er til fare for andre og i længden sig selv.

Men tilbage til de forskellige bander, kun et at gøre, ned på knæ og et skud i nakken så snart de blir anholdt og så er jeg sådan set ligeglad med deres hudfarve... jaja lidt hårdt sat op, men sådan er det nu bare Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #2: 15 Sep 2008, 01:17 »

Hvad er din egen holdning TNT?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 15 Sep 2008, 08:21 »

Umiddelbart ville grundlaget at tage beslutningen på være forkert efter min mening. Man skal ikke vælge at frigive hash, fordi banderne skaber ballade, og dermed indirekte presser folketinget til det. Man skal ikke ligge under for pres på den måde. Hvis man frigiver det, så skal det være fordi man mener, at hash ikke er afhængighedsskabend e og sundhedsskadeligt nok til at være forbudt.

Derudover ville det se mærkeligt ud, at frigive hashen samtidig med, at man indskrænker friheden for de almindelige rygere. Ihvertfald hvis man havde tænkt sig at bruge en coffee shop-model. Man må jo ikke ryge på restaurationer.

Camus
Gæst

« Svar #4: 15 Sep 2008, 09:37 »

Jeg synes det er et super forslag. Lad os lynche alle tobaksrygere for deres dårlig vane, og i stedet hylde brugerne af hash for deres sunde fritidsinteresse.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #5: 15 Sep 2008, 21:49 »

Synes det er et total langt....

Danskeremå sku da kunne holde sig fra euf. og ja om det er Hash eller heroin er sku en side af samme sag - er man misbruger er man misbruger. Sådan er det.

Slå hårdere ned på hash og endnu hårdere ned på hårde stoffer. Frihedsberøv i stedet for at starte med bøder - eller lad evt. personen gå i frivillig ehandling istedet for.... Det kunne måske gi' noget!!!

Problemet med at folk ser på Hash som halvt legalt er jo også et stort etaf slagsen...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Sep 2008, 21:57 »

Jeg synes i stedet at de burde give endnu højere bøder for besiddelse og indtagelse af hash. Afskræm folk fra at købe det. Hvis det pludselig giver kæmpe konsekvenser for de, som har hashen på sig, eller har indtaget det, så ville mindre købe det.

Jeg ved godt, at der muligvis ville komme kampe om det marked, som lige pludselig er mindre, men får man markedet skåret så langt ned, at det reelt ikke kan betale sig, at forblive på det marked, så kunne man muligvis løse problemerne den vej.

ManUtd83
Manager

« Svar #7: 15 Sep 2008, 22:19 »

Jeg synes det er et super forslag. Lad os lynche alle tobaksrygere for deres dårlig vane, og i stedet hylde brugerne af hash for deres sunde fritidsinteresse.

Fuldstændig enig. Forudsat at det var sarkastisk selvølgelig Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010