home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Beauty Play
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Beauty Play  (Læst 2588 gange)
Rooland
Manager

Sv: Beauty Play
« Svar #15: 13 Sep 2008, 23:00 »

Det kan være fordi folk bruger den i første venskabskamp, hvor holdet slet ikke er i form?

Men jeg skal da nok lige teste den  Zenit, i dansker mødet i den russiske liga mod Spartak Wink

Fækalier
Gæst

« Svar #16: 13 Sep 2008, 23:06 »

har selv brugt den før i tidden med Chelsea. Den var både god og dårlig for synes man lukker alt for mange mål ind, men man scorer også mange

Hvordan har du kunne bruge denne taktik før? Når den først er lagt op til download i dag? ;-)

Det kan være fordi folk bruger den i første venskabskamp, hvor holdet slet ikke er i form?

Men jeg skal da nok lige teste den  Zenit, i dansker mødet i den russiske liga mod Spartak Wink

Glæder mig til at høre fra Danny & Co.

Accepterede du egentlig det bud dér?

Rooland
Manager

« Svar #17: 13 Sep 2008, 23:11 »

Hvordan har du kunne bruge denne taktik før? Når den først er lagt op til download i dag? ;-)

Glæder mig til at høre fra Danny & Co.

Accepterede du egentlig det bud dér?

Hehe Wink De ville ikke have ham efter sæsonen Smiley

Men jeg vil også vende tommelfingeren ned af til den taktik Skuffet Ustabilt forsvar, manglende præscion og et 3-2 nederlag til Laudrups tropper. Første gang i 13 kampe jeg har lukket mindst 2 mål ind, første nederlag i 13 kampe og første kamp i MEGET lang tid, hvor jeg fik under 10 skud på mål.

Syntes også det er alt for hurtigt at spille, når indstillingerne ikke er sat rimeligt offensivt sat.

Chakana
Manager

« Svar #18: 13 Sep 2008, 23:12 »

Kan høre på dig Rooland at du heller ikke har besvær med at vinde ligaen.. crazy

Arsenal Football Club

Fækalier
Gæst

« Svar #19: 13 Sep 2008, 23:13 »

Hehe Wink De ville ikke have ham efter sæsonen Smiley

Men jeg vil også vende tommelfingeren ned af til den taktik Skuffet Ustabilt forsvar, manglende præscion og et 3-2 nederlag til Laudrups tropper. Første gang i 13 kampe jeg har lukket mindst 2 mål ind, første nederlag i 13 kampe og første kamp i MEGET lang tid, hvor jeg fik under 10 skud på mål.

Syntes også det er alt for hurtigt at spille, når indstillingerne ikke er sat rimeligt offensivt sat.

Ærgerligt. Ligner ikke at folk opnår den helt store succes med den.. Et fejlskud fra min side af.

Lader naturligvis emnet blive liggende, for der kan jo være at andre som jeg, opnår gode ting med denne taktik.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #20: 13 Sep 2008, 23:15 »

Har lige tapt i åbnigskampen mod Arsenal på hjemmebane. 3-1 Skuffet

19-18!

Chakana
Manager

« Svar #21: 13 Sep 2008, 23:19 »

Har lige tapt i åbnigskampen mod Arsenal på hjemmebane. 3-1 Skuffet
Det var da dejligt.. Peace
Jeg har haft stor succes med den opstilling med Rusland! Thumbs Up

Arsenal Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #22: 13 Sep 2008, 23:30 »

Så er der spillet mere PL kampe:

City vs West ham - 0-1
City vs Stoke - 0-0
City vs A.Villa - 1-3

Desvørre. det er omm´er Skuffet

19-18!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #23: 14 Sep 2008, 00:25 »

Har selv spillet med den her og den lignende 4-1-3-2 taktik, og kan fortælle at problemet er den manglende midtbane. Normal når man spiller f.eks. 4-4-2 eller 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2, vil du i defensive situationer altid have 4 forsvarere til at dække deres fløje+angribere, samt 2 MC til at dække deres 2 MC. Spiller man derimod med denne taktik, vil din AMC være for højt på banen og den ene af deres MC vil stå fri. Det korte af det lange er, du har kun 5 spillere på din halvdel til at dække deres 6 spillere, og det er stort set lige gyldigt hvilken taktik dine modstandere spiller. Det er ærgerligt, da taktikker med en OMC og 2 angribere generelt laver ekstremt mange mål, og nok også derfor du fik så stor succes med den, men i sidste ende lukker man for mange mål ind i taktikker uden 4 forsvarere og 2 spillere midt på banen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #24: 14 Sep 2008, 08:13 »

Den her taktik er ikke noget for mig, den har lige kostet mig uefa cup deltagelse. Den første kamp vandt jeg 3-0, uden den her taktik, den anden tabte jeg 4-0 og det var med denne taktik. Holdet jeg spillede mod var OFI.

Zinqo
Juniorspiller
**

« Svar #25: 14 Sep 2008, 09:42 »

Jeg lader den stå sin prøve med Schalke, så må vi se hvordan den virker. Smiley

Selzer
Juniorspiller
**

« Svar #26: 18 Sep 2008, 10:04 »

Jeg rykker med marseille med denne taktik, 2-0 over lyon, 3-0 lens, 5-0 monaco Smiley fornuftig taktik, men synes stadig forsvaret er lidt ustabilt

TORRES!!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010