home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Beauty Play
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Beauty Play  (Læst 2568 gange)
Fækalier
Gæst

Beauty Play
« : 13 Sep 2008, 20:17 »

Uha, alle elsker smukt fodbold, ikke sandt? Fodbold er kun spændende, hvis der kommer specielle ting fra spillerne, enten en perfekt afleveringer på mange meter, en uventet handling eller en majestætisk detalje. Alle disse ting kan man få med denne taktik, som virkelig sætter offensiven i gang med mange chancer...

Denne taktik har jeg udarbejdet med PSG for meget lang tid siden. Den skaffede mig den største pokal i Frankrig i første sæson, gav mig en semifinale-plads i Champions League året efter og sendte Ghana kvartfinalen år 2010. Den har givet mig mange gode stunder, men man skal bruge indstillingerne rigtigt, før at den virker.

Angriberen til venstre, skal være hurtig og sættes som targetman. Den offensive midtbanespiller, skal have en meget god kreativitet, da det meste af spillet kommer igennem ham. Centerforsvarsspill eren til venstre, skal være god med hovedet, da han skal heade bolden i nettet ved dødboldsituationer.

Jeg vil ikke fortælle en hel roman, da jeg ikke føler det behøves. Jeg vil bare smide en taktik op, som i måske vil kunne få brug for i løbet af jeres FM-karriere. Den funker hvert fald hos jeg.

DOWNLOAD, BEAUTY PLAY
Sendspace: Beauty Play
Filefront: Beauty Play

Chakana
Manager

Sv: Beauty Play
« Svar #1: 13 Sep 2008, 20:21 »

Meget spændende Fækalier!
Den skal helt sikkert afprøves, måske med Spartak.. Smiley

Arsenal Football Club

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 13 Sep 2008, 20:27 »

Spændende skal bestemt afprøves.
Jeg vil bruge mit Hearts spil til at teste taktikken Smiley

Fækalier
Gæst

« Svar #3: 13 Sep 2008, 20:30 »

Tak skal i begge have.
Jeg har selv spillet med den i Hearts, men der havde jeg folk som Källström på den offensive midtbane, Jones i angrebet sammen med Miller og sådan, men tror da at den er et forsøg værd.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4: 13 Sep 2008, 20:37 »

Jeg vil afprøve den i mit næste spil, men jeg ved ikke helt hvilket hold jeg vil prøve den med. Jeg tænker på Manchester United, Athletico Madrid, Newcastle og Sevilla.

Men resultater kommer her, når jeg har fundet ud af hvilket hold, og har spillet lidt Peace ( Det sidste skal i ingen sammenhæng i det sagde hu igår tråden, Zone ;-) )

19-18!

vondracek
Gæst

« Svar #5: 13 Sep 2008, 20:51 »

Dette tror jeg ikke vil blive en taktik jeg vil tage et kig på, Fækalier.

Du skriver, at 'man skal bruge indstillingerne rigtigt før at den virker'. In my opinion giver dette for det første slet ikke rigtig nogen mening, da man ikke smider en taktik op til download, når 'man skal bruge indstillingerne rigtigt' - altså selv justere indstillingerne, hvis det er det du mener med sætningen? For jeg forstår heller ikke helt hvor du vil hen med det. Hvordan kan man bruge en indstilling rigtig?

Jeg savner også resultater, da man selvfølgelig bare kan skrive, at man vandt Champions League med Silkeborg efter kun to sæsoner, men det virker ikke specielt troværdigt uden screenshots.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Sep 2008, 20:52 »

Nå ja, havde jeg slet ikke tænkt på. Har du ingen indstillinger selv fækalier, ellers ser jeg ikke så megen mening i det Wink

19-18!

Fækalier
Gæst

« Svar #7: 13 Sep 2008, 20:53 »

Dette tror jeg ikke vil blive en taktik jeg vil tage et kig på, Fækalier.

Du skriver, at 'man skal bruge indstillingerne rigtigt før at den virker'. In my opinion giver dette for det første slet ikke rigtig nogen mening, da man ikke smider en taktik op til download, når 'man skal bruge indstillingerne rigtigt' - altså selv justere indstillingerne, hvis det er det du mener med sætningen? For jeg forstår heller ikke helt hvor du vil hen med det. Hvordan kan man bruge en indstilling rigtig?

Jeg savner også resultater, da man selvfølgelig bare kan skrive, at man vandt Champions League med Silkeborg efter kun to sæsoner, men det virker ikke specielt troværdigt uden screenshots.

Det jeg mener med at bruge indstillingerne rigtig, er, det som står bagefter. At man skal tweake den på den måde, at der på tre positioner skal være bestemte spiltyper. Alt andet er skam mixet.

vondracek
Gæst

« Svar #8: 13 Sep 2008, 20:57 »

Det jeg mener med at bruge indstillingerne rigtig, er, det som står bagefter. At man skal tweake den på den måde, at der på tre positioner skal være bestemte spiltyper. Alt andet er skam mixet.

Din første sætning forstår jeg ikke helt, så springer videre til næste. Er det ikke meningen at du skal lave indstillingerne, så indstillingerne på de tre positioner er ordnet og passer til de spillere der skal placeres på positionen.

Fækalier
Gæst

« Svar #9: 13 Sep 2008, 20:59 »

Din første sætning forstår jeg ikke helt, så springer videre til næste. Er det ikke meningen at du skal lave indstillingerne, så indstillingerne på de tre positioner er ordnet og passer til de spillere der skal placeres på positionen.

Det gør de jo også. Men for at få det bedste resultat, skal bare bruge disse spiltyper jeg nævner. Det vil give bedst effekt, for jeg kan jo ikke lave indstillinger som passer til ALLE spillere. Men til bestemte spiltyper, hvorfor man bare skal følge de små tricks dér.

Ved ikke om det kan give succes uden at gøre sådan, men tror jeg faktisk godt.

vondracek
Gæst

« Svar #10: 13 Sep 2008, 21:01 »

Det gør de jo også. Men for at få det bedste resultat, skal bare bruge disse spiltyper jeg nævner. Det vil give bedst effekt, for jeg kan jo ikke lave indstillinger som passer til ALLE spillere. Men til bestemte spiltyper, hvorfor man bare skal følge de små tricks dér.

Ja det er selvfølgelig klart, at det mest optimale vil være at placere en offensiv midtbane på OMC pladsen. Du har bare formuleret det ekstremt dårligt, men nu har jeg, og sikkert også de andre, forstået budskabet :-)

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #11: 13 Sep 2008, 21:03 »

Første kamp med taktikken:

OB 1-0 Aab. Jeg er Aab Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Sep 2008, 22:46 »

Jeg tabte lige 2-1 til Lyngby med Manchester City Opstemt Skuffet

19-18!

Fækalier
Gæst

« Svar #13: 13 Sep 2008, 22:56 »

Fandme underligt det ikke fungere for jer. Det kører super for mig med denne taktik. ;-s

TNT
Ynglingespiller

« Svar #14: 13 Sep 2008, 22:57 »

Flot sat op, det må man sige Wink Wink

Godt initiativ, selvom det nok ikke er noget, jeg ville bruge.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010