home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 2009- Demo
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: FM 2009- Demo  (Læst 90476 gange)
Philli
Landsholdsspiller

Sv: FM 2009- Demo
« Svar #270: 02 Nov 2008, 14:16 »

Alle jer der syntes det hakker eller går meget langsomt prøv at sætte prioriteten på det højst muligt det har jeg gjordt og nu kører det bare...... Undtagen nogle af kampene når jeg skal skifte ud.
Hvor gøres det?

Cesc
Gæst

« Svar #271: 02 Nov 2008, 14:18 »

Jeg synes faktisk ikke at de danske spillere er så dyre, jo selvfølgelig koster de en del, men er det ikke realistisk nok? Dem som koster kassen har gjort sig fortjent til at koste så meget. Det er jo ikke alle som man skal give over 10 millioner for, men de bedste danske spillere koster selvfølgelig deromkring - hvilket de også gør i virkeligheden.

Lad os tage Jonas Borring som eksempel. Han blev solgt til FC Midtjylland fra OB for et enormt millionbeløb mellem danske klubber, men det samme gjorde Morten Nordstrand da han blev solgt til FCK fra FCN. Pengene er blevet større i dansk fodbold, hvilket jeg også synes man kan se på klubbernes budgetter i spillet. Der er flere penge i ligaen, hvilket i mine øjne bare er dejligt, da det på den måde i FM giver mere kamp om spillerne. Man kan ikke bare forelske sig i Keller fra Stabæk, når man er FCK - for Brøndby, Aab og FCM kan også hente ham. Det er meget sjovere at alt ikke er så let igen - og det er jo realistiske summer spillerne har.

Jeg er næsten sikker på at en af de dyre drenge, fx Martin Vingaard, vil blive solgt for omkring 20 millioner hvis han skulle til en anden dansk klub. Det er så realistisk synes jeg. Selvfølgelig brokker man sig, det kan jeg godt forstå, men det er jo realisme i høj grad. Danmarks fodbold er i udvikling - jo flere penge mellem klubberne, jo bedre fodbold tror jeg vi får se. Det samme gælder Bernburg og Nicklas Pedersen, hvis de bliver solgt til andre danske klubber, så vil køberen også skulle betale en stor sum - sådan er det blevet.

Men synes nu også godt man kan finde et par billige spillere fra Danmark af. Patrick Mitilga, Michael Lumb, Winston Reid, Jesper Bech, Kasper Lorentzen, Jonas Troest og Anders Kure er bare få dem - det handler om at kigge tingene igennem, så finder man det spændende og 'lette' stof at handle ind. Lorentzen er jo et røverkøb for en sum på omkring 5 millioner, hans stats er jo henrivende.

Jeg synes det er lækkert og realistisk at danske spillere er blevet dyre.

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #272: 02 Nov 2008, 14:19 »

Men hvor er det dejlig hurtigt?
Det tager ingen tid at gemme og loade mere, virkelig fremgang der!

Hala Madrid

alek9000
Manager

« Svar #273: 02 Nov 2008, 14:21 »

Men hvor er det dejlig hurtigt?
Det tager ingen tid at gemme og loade mere, virkelig fremgang der!
Det er jo bare pga. den enormt lille database som demoen kører med jo.

stpauli
Lilleputspiller
*

« Svar #274: 02 Nov 2008, 14:28 »

Ja, det må jeg prøve - tak for svarene Smiley
Men for pokker det er skidt det ikke virker!! ;( hEH

Så fik jeg endelig det til at virke, problemet blev løst ved at jeg hentede directX 9.0 og installerede det.

Erzael
Manager

« Svar #275: 02 Nov 2008, 14:34 »

Så fik jeg hentet Vingaard og Gravesen til brøndby Smiley Vingaard for 4,75 Mio + 20 mio over 24 måneder Smiley

eucalyptus
Gæst

« Svar #276: 02 Nov 2008, 14:36 »

Okay nu har jeg haft lidt længere tid med demo'en. Og nu er det blevet tid til at bedømme det jeg har set.

1: Jeg var i første øjekast ganske vild med pressedelen, indtil jeg fandt ud af at flere af svarene slet ikke passede ind til spørgsmålet. Det kan selvfølgelig skyldes at det var med dansk tale, men virkelig en sjuskefejl efter min mening. Ellers var pressedelen okay.

2: Køb og salg af spillere, virker okay. Jeg er ikke helt oppe og ringe over transfermarked delen, men det virker en tand bedre end 08. Jeg er fortsat ikke overbevist.

3: Alt for mange skader. Håber ikke at den oprindelige fulde version kommer til at lide under dette, for så bliver det da lidt af en nedtur at spille FM 09. Håber fortsat på at det bare er en lille ting der hører til demo'en.

4: Er det bare mig, eller er halvdelen af teksterne det samme som i 08 og næsten 07?! Det selvfølgelig begrænset hvor meget man kan ændre nyhederne etc. Men det er da lidt skuffende. Det ligger alt for meget op af 08 udgaven.

5: Kamp simulatoren. Virkede ikke ordenligt på min computer, så vil helst ikke bedømme det. Men tiltrods alt er mit grafik kort udemærket, og hvis den 3D grafik kan få de fleste af jer til at juble, så forstår jeg intet.... skuffende.. 2D er fortsat vejen frem hos mig.

6: Jeg er vild med alt før og efter-kampene statistiker. Specielt funktionen med hvor meget de enkelte spillere har løbet.
7: Håber at demo'en kun er et udpluk af de kommende funktioner, for ellers er jeg godt nok skuffet mildest talt.
8: Der er mange af de basale funktioner jeg godt kan lide at de har bibeholdt.
9: Jeg menes at have hørt om noget nyt økonomi opdatering? Hvilket?Huh Ser da ud til at være det samme som i 08.
10: Bestyrrelsens forventninger osv. Har fået et lille pift, og det er lækkert.
11: Karakter systemet efter kampene og undervejs er rigtig gode. Jeg er vild med den lille detalje at en spiller kan have 6,5 istedet for 7.

Nej jeg er måske lidt skuffet og sur over demo'en. Ved godt at det fulde spil oftest kan være helt anderledes, men synes næsten at det ligger alt for meget op af den tidligere version. Hvor bevidst dette er gjort, ved jeg dog ikke.

Jeg har måske ladet mig rive for meget med på den nye revolution af 3D og hele hypen af FM09, men når man sætter noget i gang som har taget så meget medie storm, så har det også bare at leve op til det.

Men glæder mig dog til den fulde version kommer!

Karakter, hvis den nu kan gives af en demo. (1-10)
5,00 Jævnt.

« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 14:38 af eucalyptus » Logged

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #277: 02 Nov 2008, 14:42 »

Jeg har et lille problem, når jeg skal installere spillet, starter den op med at sige: "Vælg venligst en anden mappe til at udpakke" - Har prøvet allerelevante mapper, men det vil ikke virke, nogen der ved hvad jeg skal?

Rooland
Manager

« Svar #278: 02 Nov 2008, 14:54 »

Okay nu har jeg haft lidt længere tid med demo'en. Og nu er det blevet tid til at bedømme det jeg har set.

1: Jeg var i første øjekast ganske vild med pressedelen, indtil jeg fandt ud af at flere af svarene slet ikke passede ind til spørgsmålet. Det kan selvfølgelig skyldes at det var med dansk tale, men virkelig en sjuskefejl efter min mening. Ellers var pressedelen okay.

2: Køb og salg af spillere, virker okay. Jeg er ikke helt oppe og ringe over transfermarked delen, men det virker en tand bedre end 08. Jeg er fortsat ikke overbevist.

3: Alt for mange skader. Håber ikke at den oprindelige fulde version kommer til at lide under dette, for så bliver det da lidt af en nedtur at spille FM 09. Håber fortsat på at det bare er en lille ting der hører til demo'en.

4: Er det bare mig, eller er halvdelen af teksterne det samme som i 08 og næsten 07?! Det selvfølgelig begrænset hvor meget man kan ændre nyhederne etc. Men det er da lidt skuffende. Det ligger alt for meget op af 08 udgaven.

5: Kamp simulatoren. Virkede ikke ordenligt på min computer, så vil helst ikke bedømme det. Men tiltrods alt er mit grafik kort udemærket, og hvis den 3D grafik kan få de fleste af jer til at juble, så forstår jeg intet.... skuffende.. 2D er fortsat vejen frem hos mig.

6: Jeg er vild med alt før og efter-kampene statistiker. Specielt funktionen med hvor meget de enkelte spillere har løbet.
7: Håber at demo'en kun er et udpluk af de kommende funktioner, for ellers er jeg godt nok skuffet mildest talt.
8: Der er mange af de basale funktioner jeg godt kan lide at de har bibeholdt.
9: Jeg menes at have hørt om noget nyt økonomi opdatering? Hvilket?Huh Ser da ud til at være det samme som i 08.
10: Bestyrrelsens forventninger osv. Har fået et lille pift, og det er lækkert.
11: Karakter systemet efter kampene og undervejs er rigtig gode. Jeg er vild med den lille detalje at en spiller kan have 6,5 istedet for 7.

Nej jeg er måske lidt skuffet og sur over demo'en. Ved godt at det fulde spil oftest kan være helt anderledes, men synes næsten at det ligger alt for meget op af den tidligere version. Hvor bevidst dette er gjort, ved jeg dog ikke.

Jeg har måske ladet mig rive for meget med på den nye revolution af 3D og hele hypen af FM09, men når man sætter noget i gang som har taget så meget medie storm, så har det også bare at leve op til det.

Men glæder mig dog til den fulde version kommer!

Karakter, hvis den nu kan gives af en demo. (1-10)
5,00 Jævnt.

Det eneste der er anderledes med demoen er at man kan kan vælge Quickstarts og at spilletiden er begrænset Smiley Så vi skal vente på en patch før man kan få noget af det rettet.

Jeg afinstallerede selv demoen i går, da den hele tiden crashede. Jeg får alligevel hele tiden skader, så jeg gider ikke prøve igen. Jeg venter på patchen før jeg begynder at spille.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #279: 02 Nov 2008, 14:57 »

Har lige læst at SI vil komme med en patch, allerede fra day one. De har fået mange henvendelser, og derfor har de besluttet sig for at udgive patchen allerede den dag FM kommer.

Rooland
Manager

« Svar #280: 02 Nov 2008, 14:59 »

Har lige læst at SI vil komme med en patch, allerede fra day one. De har fået mange henvendelser, og derfor har de besluttet sig for at udgive patchen allerede den dag FM kommer.

Det var så en dejlig nyhed  Thumbs Up Det er ikke sjovt at møde op til kamp med hele min centrale midtbane skadet og min ene fløj små skadet.

Chakana
Manager

« Svar #281: 02 Nov 2008, 15:01 »

Hvor kan man se hvor langt spillerne har løbet? Smiley

Arsenal Football Club

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #282: 02 Nov 2008, 15:05 »

Det var så en dejlig nyhed  Thumbs Up Det er ikke sjovt at møde op til kamp med hele min centrale midtbane skadet og min ene fløj små skadet.
nej. men synes faktisk min demo har virket upåklageligt. Skader har der ikke været så mange af, og det er endnu ikke crashed, så synes squ det er et godt spil Peace

Rooland
Manager

« Svar #283: 02 Nov 2008, 15:06 »

Hvor kan man se hvor langt spillerne har løbet? Smiley

Distance tilbagelagt og Distance tilgelagt / 90 min under spillerstatistik.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #284: 02 Nov 2008, 15:09 »

er der ikke nogle der kunne tænke sig og uploade et SS af Silkeborg IF's u18 hold ?

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010