home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 934 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86217 gange)
JKJ
Gæst

Sv: At blive far....!
« Svar #120: 14 Apr 2009, 16:52 »

Stort tillykke til dig Marchena  Thumbs Up

Jeg kan jo selv sige hvor fantastisk det er at blive far, der er intet der når det til sokkeholderne. Jeg har nu haft bettemand i mit liv i 3 uger og det gfør mig virkelig stadig blød om hjertet at se på ham og hans ansigts udtryk.

Jeg er netop i dag startet på job igen efter endt barsel, og jeg kan med hånden på hjertet at det har det været den mest trælse dag nogensinde at skulle afsted i morges.

Men du har virkelig noget at se frem til Marchena, du skal bare forberede dig på at dit liv aldrig bliver det samme igen  Peace

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #121: 14 Apr 2009, 17:05 »

Stort tillykke med det Marchena!

Det er vel noget af det største der kan ske i ens liv, at blive far!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #122: 14 Apr 2009, 17:50 »

Har også altid ment vi var et godt team (måske for godt haha) Min sædkvalitet kan der i hvert fald ikke kimses af!  Cool

Tak for alle "held og lykkerne" drenge!

Var hun på p-piller?  Shockeret

Men tillykke med det.  Thumbs Up

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #123: 15 Apr 2009, 00:58 »

Stort tillykke til dig Marchena  Thumbs Up

Jeg kan jo selv sige hvor fantastisk det er at blive far, der er intet der når det til sokkeholderne. Jeg har nu haft bettemand i mit liv i 3 uger og det gfør mig virkelig stadig blød om hjertet at se på ham og hans ansigts udtryk.

Jeg er netop i dag startet på job igen efter endt barsel, og jeg kan med hånden på hjertet at det har det været den mest trælse dag nogensinde at skulle afsted i morges.

Men du har virkelig noget at se frem til Marchena, du skal bare forberede dig på at dit liv aldrig bliver det samme igen  Peace

Tillykke med din unge Smiley

Kan love dig for at alle der har hørt det har forsøgt at forklare mig hvor meget mit liv bliver ændret osv.

Fik først taget mig sammen til at fortælle de gamle det lidt tidligere på aftenen, de tog det godt - men forlangte også at jeg tog mig sammen, hvilket vel er helt fair.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #124: 15 Apr 2009, 01:10 »

Synes det er vildt at du ska være far "allerede" Marchena .. Peace
Men jaa en af mine gamle venner blev far som 16 årig hvilket også var ret vildt dog ønsker jeg dig et kæmpe tillykke ..
Jeg kan så ik fortælle dig hvordan det er at skulle være far men kunne forestille mig det er cool og nice .. Opstemt Det må være stort som de andre fortæller dig .. Regner da selv med jeg en dag ska være far men der må gerne gå nogle år Wink hehe

Ja livet er en sjov ting heldigvis må vi tilpasse os de forhold der nu engang er og det er jeg sikker på du nok ska få gjort Thumbs Up
Studerer du eller arbejder du eller hvad? Wink

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #125: 24 Jul 2009, 18:26 »

Så var vi til scanning for nyligt og det bliver en lille pige sagde scannerdamen Smiley
Jeg ville helst have det at vide, min kæreste ville gerne have det som en overraskelse i starten, men hun forlangte jeg fortalte det da hun ikke kunne holde ventetiden ud alligevel - gravide kvinder kan i øvrigt være farlige, fik en skakbrik i hovedet pga. det!

Så moren er allerede stresset over navnet, jeg tænker mere på første gang min pige kommer hjem med en mandsperson - så skal der spilles hård!

Ps: lige nu føler jeg for Julie!

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

Don AA
Manager

« Svar #126: 24 Jul 2009, 18:43 »

Så var vi til scanning for nyligt og det bliver en lille pige sagde scannerdamen Smiley
Jeg ville helst have det at vide, min kæreste ville gerne have det som en overraskelse i starten, men hun forlangte jeg fortalte det da hun ikke kunne holde ventetiden ud alligevel - gravide kvinder kan i øvrigt være farlige, fik en skakbrik i hovedet pga. det!

Så moren er allerede stresset over navnet, jeg tænker mere på første gang min pige kommer hjem med en mandsperson - så skal der spilles hård!
Ps: lige nu føler jeg for Julie!
Først og fremmeste vil jeg da lige sige tillykke, he he kan være du kan lære nogle tricks af Al Bundy http://www.youtube.com/v/ZyMHQ9AEpX8  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #127: 25 Jul 2009, 17:16 »

Først og fremmeste vil jeg da lige sige tillykke, he he kan være du kan lære nogle tricks af Al Bundy http://www.youtube.com/v/ZyMHQ9AEpX8  Smiley

Han er jo generelt bare en mand man kan lære meget af at studere!

- George Costanza

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #128: 31 Jul 2011, 20:41 »

Så blev det sgu min tur   Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HRz
Gæst

« Svar #129: 31 Jul 2011, 20:43 »

Tillykke Opstemt

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #130: 31 Jul 2011, 20:46 »

Tillykke Torres!  Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #131: 31 Jul 2011, 20:47 »

Det var da alligevel en tidlig alder, tillykke med det.

Hvor mange X-kromosomer?

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

plutonium
Manager

« Svar #132: 31 Jul 2011, 20:48 »

Tillykke med det!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #133: 31 Jul 2011, 20:49 »

Du er ikke ked af det! Tillykke.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #134: 31 Jul 2011, 20:52 »

Tillykke med det! Ja, det var da en tidlig alder, er det planlagt? Smiley Jeg glemte helt at skrive i denne tråd da jeg selv blev far d. 24/10/10 Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010