home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 79713 gange)
DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
At blive far....!
« : 11 Sep 2008, 12:13 »

Som nogen måtte vide skal jeg være far…

Egentlig ikke enogen hemmelighed – synes bare jeg ville dele de lykkelige omstændigheder med jer alle…  Smiley
Det er ikke noget nyt – min kæreste er sat til at føde den 20. oktober – så de er vel omkring lige under 40 dage til det skal ske (plus det løse som hun nok går over)
Vi har ladet os fortælle at vi skal have en lille søn – hvilket jo er helt fantastisk.

Faktisk så fantastisk at jeg aldrig har prøvet noget der minder om det – og så er han ikke engang kommet til verden endnu  Huh

Det er jo efterhånden længe siden vi fandt ud af at vi to blev til tre – og ikke noget med at det ikke var planlagt – vi har arbejdet kraftigt på det  Thumbs Up
Det har faktisk været en spændene tid – med mange overvejelser og mange tanker…

Hvad bliver det – hvem kommer han til at ligne – kan jeg nu finde ud af det her far halløj og så videre…
Men også det faktum at min kæreste har fået noget af en badebold foran (jeg kan ikke følge med længere – altså med min mave) og ikke for at det genere mig på nogen måde – synes faktisk hun er enorm smuk med hendes flotte runde mave.

Første gang jeg var inde og se ham ved ultralyd scanningen, hvor han lignede en lille spunk – til sidste gang hvor man kunne se arme, ben, hoved og hvad sygeplejeren sagde var en lille tissemand!  Shockeret

Og så er der lige det at mærke ham sparke… Vildt – første gang var helt underligt, nu er det en daglig glæde, hvor man virkelig også kan se maven bevæge sig. Opstemt

Men jeg må sige at jeg er ved at være godt afklaret med det hele. Der er selvfølgelig lige fødslen – tror virkelig det bliver noget af en hård oplevelse… Men mon ikke nok jeg skal komme igennem (er sku’ nok noget hårdere for min kæreste). Ubeslutsom

Jeg glæder mig VIRKELIG til at se min lille søn – det kan slet slet ikke beskrives. Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Logged


Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #1: 11 Sep 2008, 12:15 »

Det lyder fantastisk, tillykke med det. Held & lykke fra mig Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #2: 11 Sep 2008, 12:17 »

Mange gange tillykke til dig og din kæreste, DaKing, og selvfølgeligt også et 'held og lykke'. ;-)
Husk nu at opdrage knægten ordenligt (altså Brøndbyfan). xD
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #3: 11 Sep 2008, 12:17 »

Os tillykke herfra og held og lykke med fødslen Smiley
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #4: 11 Sep 2008, 12:22 »

Hjerteligt tillykke DaKing Smiley Og selvfølgelig held og lykke med fødslen.
Forresten, så bliver det godt med en ny lille fanatisk AaB'er! Det lyder jo til han allerede er begyndt at spille bold inde i maven Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #5: 11 Sep 2008, 12:27 »

Tillykke DaKing. Smiley.
Håber at han ikke kommer til at holde jer vågen (Mine forældre blev pænt trætte af mig til sidsts). Peace
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #6: 11 Sep 2008, 12:37 »

Mange gange tillykke til dig og din kæreste, DaKing, og selvfølgeligt også et 'held og lykke'. ;-)
Husk nu at opdrage knægten ordenligt (altså Brøndbyfan). xD
Han bliver opdraget lige som han skal, med rigtige holdninger og værdiger - Mht. fodboldhold har min lillebror været så flink at give ham hans første spilledragt - og som det skal være så er det den fra AaB  Wink
« Seneste Redigering: 12 Sep 2008, 09:06 af DaKing » Logged


DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #7: 11 Sep 2008, 12:44 »

Hjerteligt tillykke DaKing Smiley Og selvfølgelig held og lykke med fødslen.
Forresten, så bliver det godt med en ny lille fanatisk AaB'er! Det lyder jo til han allerede er begyndt at spille bold inde i maven Wink

Det kan du tro - han bliver rigtig fan.
Hans første medlemsskab bliver også i ASC  Wink
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #8: 11 Sep 2008, 12:53 »

Det kan du tro - han bliver rigtig fan.
Hans første medlemsskab bliver også i ASC  Wink

Bullerbanden er nu også meget god, mine nevøer har fået nogle kæmpe oplevelser i forbindelse med deres arrangementer Smiley De snakker stadig om dengang de var ude og træne med det meste af AaB's mestertrup her i sommer.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #9: 11 Sep 2008, 13:13 »

Tillykke !

Nu er det kun små 2 uger siden vi fik "lille" Tobias på 5 kg. Vil hilse og sige at fødslen kan være hård følelsesmæssig for fødselshjælperen som faderen jo er. Men det kan ikke sammenlignes med det smerte heleved din pige skal igennem. Jeg græd over Randi's smerter, meget. Fødslen varede 28 timer, det gik faktisk godt og som planlagt indtil jordemoderen tog vandet....Så gik Randi fra 9 cm til 6 cm åben. På 10 minutter gik der fra at være 1 jordemoder på vores stue til at være 8 mennesker...
På det tidspunkt fik hun epidoral blokade(eller hvad det nu hedder), der blev taget blodprøve af Randi og Tobias(i hans hovedbund, hvor 1 cm kan gøre forskellen på lam/normal) og samtidig fik jeg også en opgave da jeg skulle med TVANG holde en maske på Randi's mund for at hun og den lille fik nok luft. Tobias fik uregelmæssig hjerterytme pga Randi's stress og hendes stilling(hun ville gerne ligge på ryggen og det duede åbenbart ikke). Fødslen gik igang af sig selv 1 uge over tiden.

Da Bastian kom til verden for små 2 år siden var det en fødsel som blev sagt i gang, da hun var 2 uger over tiden. Han var livløs da han kom ud og der gik 10 minutter før han kom over til Randi.

Vær en stor mand for din kæreste, læs evt. "Fødselshjælperen" af Gitte Dencker. Det vil gøre jeres oplevelse mere behagelig og måske berolige jer hvis i er bekymret. Det hjalp mig meget.

Jeg var et nervevrag op til fødslen, var bange for barnet skulle fejle noget. Skal siges at min sidemand på jobbet, har en søn med en eks som er multihandicappet fordi navlestrengen kvalte drengen under fødslen i længere tid. Hvilket gjorde mig sindsygt bekymret og satte 1.000 tanker i hovedet, men heldigvis fik jeg læst mig til hvor sjældent der sker uheld som det på ordentlige sygehuse.

Skal i den forbindelse nævnes at til Tobias's fødsel hang navlestrengen også om Tobias's hals, men der var intet gået galt. Heldigvis, det gav dog et ordentlig gisp i mig da jeg så den side om hans hals...

Glæd dig, håber jeg ikke skræmmer dig. Tro mig, hvis du er klar på det bliver det dit livs største oplevelse.!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #10: 11 Sep 2008, 13:14 »

Tillykke med det DaKing  Thumbs Up

Jeg skal selv være far til januar og det er også vores første! Jeg kan kun være enig i de følelser du beskriver...Jeg har bekendte som har små børn, og når de fortæller hvor stort det er, så kan man naturligvis godt føle på dem hvor stort det egentlig er... Men man kan ikke sætte sig ind i det på samme måde... Men nu forstår jeg det!! Det er ubetinget den største følelse ever, og HUN er endnu ikke kommet til verden endnu...

Jeg glæder mig vanvittigt meget til at skulle være den beskyttende fader for min lille nye prinsesse... Hun får sgu nok svært ved at få en kæreste, der er i hvert fald et par ungersvende som får sved på panden når de træder ind gennem døren... At stå ansigt til ansigt med "svigerfar", som tilmed er politimand, det nok ikke det fedeste i starten!! Haha... Specielt ikke når han ser de dybe folder i min pande!!  Sur
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #11: 11 Sep 2008, 13:16 »

Hov, kom lige i tanke om en ting mere.

Det er dog lidt træls med små børn for os mænd. Smiley For som en klog mand engang sagde: "Jeg fik en søn, men havde en følelse ligesom dengang jeg var lille og havde fået en cykel i julegave. Havde fået den for tidligt og der ville gå et par år før jeg ville kunne bruge den og få glæde af den." Opstemt

Jeg elsker Tobias, men det er nu sjovere når han kommer op på Bastian's alder hvor han kan tumle/lege/spille bold med farmand. Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #12: 11 Sep 2008, 13:25 »

Som far til seks unger - samme mor! - vil jeg bare sige TIL LYKKE! Du får tusinde timers sorg, men de fire-fem minutters glæde, der også er, er værd at vente på  Djævel
Spøg til side: Små børn er søde i det små, større børn er søde i det større (især hvis man har en søn, der spiller fodbold  Wink), og omtrent voksne børn er en imponerende ting! De kommer hjem og ved en masse ting, man ikke aner noget om - og så vil de i øvrigt låne ens bøger, høre ens gamle Dylan-plader, drikke ens øl  ticked off og husker endda fra tid til anden at fylde ølskabet op igen. Det er sket mindst én gang ...

Det mærkeligste er: I dét barnet er født, er det, som om det altid har været der. Man opdager, livets simple mening er reproduktion. Lige der og da gir man mentalt fakler videre, og resten af livet handler i bund og grund om dem. Det er ikke negativt. Det er fedt.

Fædre styrer!   Peace
Logged


Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #13: 11 Sep 2008, 13:36 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16394.msg502695#msg502695
Relevant emne i den sammenhæng, regner med DaKing og Nekker smider billeder op når den tid er kommet Wink
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #14: 11 Sep 2008, 13:46 »

Hehe... Helt sikkert...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010