home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 79716 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #30: 22 Sep 2008, 17:08 »

Det må være fantastisk at få en søn... Smiley

eller datter for den sags skyld..

Jeg glæder mig helt afsindigt til den dag kommer for jeg er helt sikker på at det er noget fedeste man kan prøve. Jeg blev selv morbror for 1½ år siden, hvilket er rolle som jeg sætter stor pris. Jeg forguder min lille niece og hvis man kan elske et barn så højt når det ikke er ens eget må jeg være klar til at få en selv. Jeg elsker børn (på den rigtige måde) og det er nok også derfor at jeg er ved at uddanne mig til pædagog.

Jeg synes det er superfedt at i deler jeres oplevelser med os andre og nøøj hvor jeg glæder mig Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #31: 22 Sep 2008, 21:53 »

Jamen så har du jo den perfekte alder til, at gå igang med at opbygge fodboldholdet. Wink

Haha lille spøg til side... Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #32: 22 Sep 2008, 22:08 »

Jamen så har du jo den perfekte alder til, at gå igang med at opbygge fodboldholdet. Wink

Haha lille spøg til side... Peace

Eftersom at kæresten skred for 2 måneder siden efter lidt 5 års forhold nøjes jeg bare med min Niece lige pt.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #33: 02 Okt 2008, 08:52 »

Vendingsforsøg...!
I mandags var vi inde for at få forsøgt at få vores lille vidunder vendt om, da han ligger med hovedet opad og ikke ned som man gerne skal.
Dette var noget af en voldsom oplevelse Skuffet
Det var vildt hvordan lægen trak, sled og nærmest hoppede på maven af min kæreste, som virkelig var i store smerter - det var grufuldt at være vidne til...
Men lige lidt hjalp det... Vores søn ville ikke vende sig - så vi blev sendt hjem med den overbevisning at nu blev det et kejsersnit.... Det kræver lige noget at vende sig til den tanke, efter gennem næsten 9 mdr. at have forberedt sig på noget andet... Men okay det er måske nemmest den her vej  ?
Så alt tyder nu på at han bliver taget med kejsersnit lige som hans far   Cool

Min kæreste er lige taget ind på sygehuset (skal være der kl. 09.00) for at se om han stadig stadig har det godt og ligger med hovedet opad...  og også en tid til kejsersnittet (hvis han vender med hovedet op) -så om en lille time kan jeg muligvis få at vide hvornår jeg bliver FAR  Shockeret
Logged


darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #34: 02 Okt 2008, 09:07 »

held og lykke med det DaKing Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #35: 02 Okt 2008, 09:18 »

Ja, held og lykke. Det bliver spændende! Smiley
Logged


Arsenal Football Club


LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #36: 02 Okt 2008, 09:55 »

Tillyke DaKing ..
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #37: 02 Okt 2008, 10:48 »

Vendingsforsøg...!
I mandags var vi inde for at få forsøgt at få vores lille vidunder vendt om, da han ligger med hovedet opad og ikke ned som man gerne skal.
Dette var noget af en voldsom oplevelse Skuffet
Det var vildt hvordan lægen trak, sled og nærmest hoppede på maven af min kæreste, som virkelig var i store smerter - det var grufuldt at være vidne til...
Men lige lidt hjalp det... Vores søn ville ikke vende sig - så vi blev sendt hjem med den overbevisning at nu blev det et kejsersnit.... Det kræver lige noget at vende sig til den tanke, efter gennem næsten 9 mdr. at have forberedt sig på noget andet... Men okay det er måske nemmest den her vej  ?
Så alt tyder nu på at han bliver taget med kejsersnit lige som hans far   Cool

Min kæreste er lige taget ind på sygehuset (skal være der kl. 09.00) for at se om han stadig stadig har det godt og ligger med hovedet opad...  og også en tid til kejsersnittet (hvis han vender med hovedet op) -så om en lille time kan jeg muligvis få at vide hvornår jeg bliver FAR  Shockeret


For pokkerda, det har du da ikke fortalt noget om... Men send lige en besked når i ved noget mere, fruen og undertegnede er jo vildt nysgerige om hvordan det går, og glæder os til at se den lille spunk
Logged

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #38: 02 Okt 2008, 14:26 »

Kan jo så fortælle at jeg nu ved hvornår jeg skal være far  Thumbs Up

dog skal det lige siges at det stadig kan ændres (lille chance) hvis han vender sig selv, men det virker ikke så realistisk da han er over de 3 K og sidder fast i bækkenet....! 

Dagen holder vi hemmelig - vi vil jo gerne stadig kunne ringe til gud og hver mand og fortælle at vi er blevet forældre og de er blevet det de nu er blevet....

Men en ret underlig følelse.... og dog stadig voldsom rar  Smiley


(og tak skal i have)
Logged


DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #39: 15 Okt 2008, 10:41 »

Ja og sådan gik det så IKKE.....
Jeg skulle efter planen have blevet far i dag, men fyren ville ud allerede sidste uge den 8. oktober.
Så jeg har nu været far i en uge. Vi kom hjem i går og jeg har hverken haft tid eller lyst til at sidde ved min pc.

Men jeg kan nu fortælle at jeg har fået en smuk og velskabt dreng (tallene sige 3660 gram og 54 cm ved fødslen)

Jeg kan fortælle at dette er den absolut største oplevelse i mit liv - INTET kan nå denne oplevelse til sokkerne...
Jeg er så forundret over de følelser jeg harfor denne lille dreng (der i øvrigt hedder WILLADS)

Så jeg kan kun sige til jer alle der ike har børn - få jer nogle børn, men gør det når i er klar - der følger MEGET ansvar med det kan jeg efter en uge skrive under på Smiley

Men nok om det - jeg vil tilbage til drengen.




Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #40: 15 Okt 2008, 10:45 »

Tillykke med familieforøgelsen Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #41: 15 Okt 2008, 10:51 »

mange gange tillykke med ham.. Smiley
Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #42: 10 Nov 2008, 15:09 »

Jeg låner lige denne tråd, for jeg har da også lidt at fortælle...  Thumbs Up

Om ca 5 mdr får DaKings lille dreng nemlig en legekammerat da jeg har den store glæde at jeg også skal være far  Smiley
Og de vi kun bor 4-5 km fra hinanden håber vi at de to små får glæde af hinanden når de bliver lidt ældre  Smiley

Min kæreste og jeg ventede os faktisk allerede til august, men vi tabte desvære barnet, ja det viste sig endda at det var tvillinger, efter kun ca 8 uger så glæden var derfor stor da vi fandt ud af at den var god nok igen...
Men hold da op de første 10-11 uger var hårde og man kom over de magiske 2-3 mdr som er så vigtige...
Vui har indtil nu set og hørt bebsen flere gange og alt ser godt fornuftigt ud, nu skal vi bare lige over misdannelsen scanningen først i dec. så man rigtig kan glæde sig...

Sidst i April skulle guldklumpen så komme til verden,og det passer meget godt med at det er det tidspunkt jeg plejer at blive træt af FM på... Det gør så også at jeg godt kunne forestille mig at dette spil er det sidste for mig de næste par år, men lad os nu se. Hvis det bliver sådan tror jeg nu nok jeg overlever dette...
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #43: 10 Nov 2008, 15:15 »

Mange gange tillykke.

Så at du havde bestilt noget Liverpool-noget (troede den var til dig i starten), men efter lidt tænkning fandt jeg ud af, du nok skulle have barn. Lad os håbe han bliver forelsket i smukt fodbold som spilles på Emirates, og endnu engang tillykke. Smiley

Jeg skal lige have noget forklaret: Du skriver tabte barnet, hvad pokker hulen vil det sige? Håber ikke det er blevet smidt rundt med.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #44: 10 Nov 2008, 15:20 »

Forstår heller ikke helt JKJ. I mistede tvillinger efter 8 uger, hvorefter din kæreste blev gravid på ny med en dreng?

Stort tillykke herfra i hvert fald Smiley må det bliver en sund og rask Manchester United-fan.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010