home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32001 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #105: 09 Sep 2008, 21:14 »

Vi kan ikke gøre noget ved det alligevel. Det er spild af tid at gå og tænke over.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #106: 09 Sep 2008, 21:17 »

Selvfølgelig skal vi ikke være bange for noget, men det er alligevel meget spændende! Opstemt
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #107: 09 Sep 2008, 21:31 »

Vi jokede en de med det her i skolen, om alle skulle dø så vi behøvede ikke lektier.. anyways, om topic, så er der vist en del forskere der afkræfter det her Peace men jeg glæder mig da til at se om det er rigtigt...
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #108: 09 Sep 2008, 21:35 »

Der kommer vist noget om det i 22-nyhederne Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #109: 09 Sep 2008, 21:36 »

Det kunne forresten være meget fedt hvis de sendte det i fjernsynet med kommentator på, der i morgen tidlig:
"Ja, så bliver det jo spændende at se. Her ser vi jo så Dr. Liecthensteiner gå hen til startknappen. Ja, så er nedtælling jo i gang, Carsten. Hvad har du egentlig af forventninger til det?"
"Jamen, jeg forventer jo et ordentligt festfyrværkeri. Med de penge der er blevet investeret i det her projekt, kan det næsten heller ikke blive andet. Spændende bliver det i hvert fald!"
"Og så er der faktisk ikke andet for, en at sætte sig tilbage og nyde nedtælling her med 4 sekunder igen ........ Og her sker det så. Der er trykket på knappen, og hvad er det egentlig vi ser nu, Carsten?"
"Umiddelbart ingenting ... jo vent nu lidt. Det er så vidt jeg er orienteret et sort hul det de................. ......"
Og så kommer der den der Sonofon reklame med 499 yirrh fri, fri!
Det er så drømmescenariet for Jordens undergang!

Haha.. Grin

Så er det bare lige, hvem skal man sige det til for resten af verden prøver det også og du overlever det nok heller ikke. Peace

Der er ingen, som ved hvad der er på den anden side af et sort hul. Måske er de kommet længere i udviklingen end vi er, måske ikke. Måske har landsholdet et ordenlig træner xD

Btw. så kunne de godt vente til 9:30, så jeg kunne nå, at få min kaffepause Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #110: 09 Sep 2008, 21:39 »

Hvordan bliver det så en uafgjort er det hvis den snupper Polen og Belgien, men lader alt andet ligge Wink

AARRRRGH, NEJ! Opstemt Skal til polen imorgen, så det ville ikke være så heldigt.  crazy
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #111: 09 Sep 2008, 21:43 »

Det er forhåbentlig planlagt sådan at chancen for at det bliver jordens undergang er 1 ud af 1 mio.
Tror sgu ikke jorden går under inden for mindst 20 generationer
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #112: 09 Sep 2008, 22:02 »

"Umiddelbart ingenting ... jo vent nu lidt. Det er så vidt jeg er orienteret et sort hul det de................. ......"
Og så kommer der den der Sonofon reklame med 499 yirrh fri, fri!
Det er så drømmescenariet for Jordens undergang!



Hvis jeg ku nå det, ville jeg stortude hvis det sidste jeg oplevede i mit liv var den Sonofon reklame....
Logged

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #113: 09 Sep 2008, 22:06 »

Der kommer vist noget om det i 22-nyhederne Smiley

Det gør det nemlig Opstemt
Logged

FCK i hjertet.

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #114: 09 Sep 2008, 22:07 »

tror nu det noget overdrevet Peace

-Det nogle af verdens mest erfarne eksperter der styrer det dernede så tror bare vi skal lade dem om det Opstemt
Logged


RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #115: 09 Sep 2008, 22:10 »

tror nu det noget overdrevet Peace

-Det nogle af verdens mest erfarne eksperter der styrer det dernede så tror bare vi skal lade dem om det Opstemt

Tror jeh bestemt du har ret i, det er ikke andet end utrolig uvidende mennesker der har blæst så utrolig meget op. Men alt der omhandler jordens undergang, er altid et kæmpe emne, uanset hvem der bringer det på banen.
Godt nok siger eksperterne selv at der er en minimal chance for det kan gå galt. Men den chance er utrolig lille.. jeg vil vædde med, vi alle sidder i morgen, og griner over denne latterlige tråd, jeg selv har startet op  Peace
Logged

FCK i hjertet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #116: 09 Sep 2008, 22:13 »

Vi kan ikke gøre noget ved det alligevel. Det er spild af tid at gå og tænke over.

Det er i hvert fald spild af tid at sidde her og diskutere det! Jeg går i seng nu, så jeg kan være udhvilet til hvad der kan være en begivenhedsrig dag i morgen! Så må jeg da håbe at jeg ikke sover over mig..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #117: 09 Sep 2008, 22:14 »

Hahaha, så i lige ham den tyske professor som har lagt sag an? Han hed Otto E. Rössler og var bare betegnelsen af PROFESSOR!
Grin Grin
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #118: 09 Sep 2008, 22:15 »

Tror jeh bestemt du har ret i, det er ikke andet end utrolig uvidende mennesker der har blæst så utrolig meget op. Men alt der omhandler jordens undergang, er altid et kæmpe emne, uanset hvem der bringer det på banen.
Godt nok siger eksperterne selv at der er en minimal chance for det kan gå galt. Men den chance er utrolig lille.. jeg vil vædde med, vi alle sidder i morgen, og griner over denne latterlige tråd, jeg selv har startet op  Peace

Nu må du da snart fatte, at det farlige ikke sker imorgen. Der sender de bare partiklerne afsted. Om en måned, er der det kan ske, hvor de får partiklerne til at støde ind i hinaden.

;-)
Logged

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #119: 09 Sep 2008, 22:15 »

Hahaha, så i lige ham den tyske professor som har lagt sag an? Han hed Otto E. Rössler og var bare betegnelsen af PROFESSOR!
Grin Grin

Havde nærmest lyst til at dø da jeg hørte ham Opstemt
Logged

FCK i hjertet.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010