home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32016 gange)
Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #15: 08 Sep 2008, 23:31 »

Det er noget som er blevet godkendt, så ja.. Risikoen er minimal..

Min lærer sagde i dag at han havde hørt en af dem som skulle forsvarer dette forsøg, hvor han blev spurgt af journalisten om der ikke kunne ske noget, hvortil han svarer at hvis der skulle ske noget, så opdager vi det ikke.. Meget betryggende  Ubeslutsom

Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #16: 08 Sep 2008, 23:32 »

Der er blevet brugt omkring 42 milliarder på det, så jeg tvivler på, at der sker noget. Desuden er der flere 1000 højt højt højt-uddanede forskere der siger, at der ikke vil ske noget...
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #17: 08 Sep 2008, 23:34 »

Der er blevet brugt omkring 42 milliarder på det, så jeg tvivler på, at der sker noget. Desuden er der flere 1000 højt højt højt-uddanede forskere der siger, at der ikke vil ske noget...
Lidt ærgeligt at spilde 42 milliarder på noget der kunne have blevet brugt på fattige mennesker osv. Selv hvis det skulle blive en succes, så er det altså ikke pengene værd.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #18: 08 Sep 2008, 23:34 »

Det er helt sikkert et emne der er blevet pustet op af folk fra green peace, ¨jehovas vidner etc. Bare lidt ærgeligt, havde glædet mig til at sætte mine picks i NFL:( Sur

Hehe, måske Smiley Men havde sådan en slags godkendelsesdomstol (eller hvad det nu hedder Wink) set den mindste ulempe ved den, så havde de vel afvist forsøget.

Som du siger er det sikkert medierne, greenpeace, jehovas vidner og andre Freaks, der har blæst det op!
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #19: 08 Sep 2008, 23:34 »

Der er blevet brugt omkring 42 milliarder på det, så jeg tvivler på, at der sker noget. Desuden er der flere 1000 højt højt højt-uddanede forskere der siger, at der ikke vil ske noget...

I følge denne artikel, skulle det vist "kun" være 22 milliarder. http://www.bt.dk/article/20080907/nyheder/80907017/
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #20: 08 Sep 2008, 23:35 »

Stadig ustyrligt mange penge. Peace
Logged

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #21: 08 Sep 2008, 23:35 »

Men sådan et forsøg må regeringen/EU/FN osv. må de nok havde godkendt, så det er måske ikke helt så farligt.



Den Europæiske Menneskerettighedsd omstol har godkendt forsøget, så det må næsten være et ufarligt projekt.

Og her er en udtagelse fra en dansk fysikprofessor der skal være der onsdag:

Den gode nyhed fra Cern er, at jorden sandsynligvis ikke forsvinder i et sort hul på onsdag. Der kan dannes sorte huller, men de er små og forsvinder igen uden at gøre skade. Og her er en bonusnyhed: ’Hvis det sker, når vi ikke at mærke det’, forsikrer fysikprofessor Jørn Dines Nielsen, der er i Cern på onsdag.

Den dårlige nyhed, som da kan være en smule urovækkende er, at de nede på Cern ikke kan svare helt klart på, hvem, der skal tænde for den store kollisionsmaskine…

Der er styr på sagerne må man sige  Peace
Logged

FCK i hjertet.

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #22: 08 Sep 2008, 23:36 »

I følge denne artikel, skulle det vist "kun" være 22 milliarder. http://www.bt.dk/article/20080907/nyheder/80907017/
Nå små klejner.... Wink
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #23: 08 Sep 2008, 23:37 »

Den Europæiske Menneskerettighedsd omstol har godkendt forsøget, så det må næsten være et ufarligt projekt.

Og her er en udtagelse fra en dansk fysikprofessor der skal være der onsdag:

Den gode nyhed fra Cern er, at jorden sandsynligvis ikke forsvinder i et sort hul på onsdag. Der kan dannes sorte huller, men de er små og forsvinder igen uden at gøre skade. Og her er en bonusnyhed: ’Hvis det sker, når vi ikke at mærke det’, forsikrer fysikprofessor Jørn Dines Nielsen, der er i Cern på onsdag.

Den dårlige nyhed, som da kan være en smule urovækkende er, at de nede på Cern ikke kan svare helt klart på, hvem, der skal tænde for den store kollisionsmaskine…

Der er styr på sagerne må man sige  Peace

Den må de slå sten, saks og papir om  Grin
Logged


eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #24: 08 Sep 2008, 23:38 »

Den må de slå sten, saks og papir om  Grin
Jeg melder mig frivilligt til forsøget!!!
 crazy
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #25: 08 Sep 2008, 23:39 »

Der er blevet brugt omkring 42 milliarder på det, så jeg tvivler på, at der sker noget. Desuden er der flere 1000 højt højt højt-uddanede forskere der siger, at der ikke vil ske noget...

Det er da ligemeget om det er 22 milliarder eller 42 milliarder. Det kan stadig gå galt. De 1000 forskere har vel deres viden fra det samme sted og hvem siger de ikke kan have forkert? Der bliver tit opdaget nye ting som aldrig er set før.

Jeg tror dog stadig det ikke sker, men jeg tror også på der stadig er en lille bitte mini tiny chance på at det kan ske. Intet er jo 100 % sikkert.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #26: 08 Sep 2008, 23:43 »

Det er da ligemeget om det er 22 milliarder eller 42 milliarder. Det kan stadig gå galt. De 1000 forskere har vel deres viden fra det samme sted og hvem siger de ikke kan have forkert? Der bliver tit opdaget nye ting som aldrig er set før.

Jeg tror dog stadig det ikke sker, men jeg tror også på der stadig er en lille bitte mini tiny chance på at det kan ske. Intet er jo 100 % sikkert.
Chancen er der vel et eller andet sted, men chancen for at blive kørt ned eller få et flyvende tagsten i hovedet er der jo hver eneste dag. Det er den evige debat om hvor ledes man skal leve livet. I frygt eller ikke frygt!

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #27: 08 Sep 2008, 23:48 »

Chancen er der vel et eller andet sted, men chancen for at blive kørt ned eller få et flyvende tagsten i hovedet er der jo hver eneste dag. Det er den evige debat om hvor ledes man skal leve livet. I frygt eller ikke frygt!



Ja, da Smiley Men hvis du ser dig får og passer på er chancerne jo mindre, ligesom forskerne kan gøre. Derfor behøver man sgu ikke leve i frygt for at noget forfærdeligt kan ske, for man har jo selv en ting at skulle sige. Smiley
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #28: 08 Sep 2008, 23:50 »

Ja, da Smiley Men hvis du ser dig får og passer på er chancerne jo mindre, ligesom forskerne kan gøre. Derfor behøver man sgu ikke leve i frygt for at noget forfærdeligt kan ske, for man har jo selv en ting at skulle sige. Smiley
Tja og alligevel ikke. Ulykker kan altid ske uanset hvor kontrolleret man er. Dermed ikke sagt at jeg tror vi alle forsvinder på onsdag, tværtimod synes jeg at det er et absurd emne. Men elsker at diskuterer disse former for emner, bringer altid noget sjovt frem!:)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #29: 09 Sep 2008, 00:08 »

Så er det i dag, gutter. Nyd dagen så længe den varer! Smiley
Nej, spøg til side. Vi taler altså om de førende forskere her. De aner alt om alt og intet om intet - de ved i hvert fald hvad de snakker om. Når det foregår i Schweiz og Frankrig tænker man jo også lige "Ja, så har de jo styr på det" mens man nok lige ville tænke "Ehm ... hvad nu" hvis dette foregik i Nordkorea. Men kort sagt finder jeg det meget utænkeligt at Jorden skal gå under, fordi en flok hvidkitlede franskmænd og schweizere accelererer nogle partikler - det lyder ganske simpelt for dumt! Næh, nej, Jorden går forhåbentlig under på den mest tragiske måde, som eksempelvis et kæmpe meteornedslag, eller en kollision med Mars - der skal jo være stil over det.
Men, for lige at samle trådene, så ville jeg ikke frygte noget som helst. Hvis de skulle holde os for nar, og det skulle gå galt - hvad er oddsene lige for dét? - så vil da det i det mindste foregå møghamrende hurtigt og ganske smertefrit.
Fortsat god tirsdag! Smiley

Edit: My bad! Ved ikke lige hvordan jeg fik læst det til at være i dag, da det jo åbenbart først er i morgen. Jamen, fortsat god tirsdag, alligevel! Smiley
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 00:25 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010