home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Single igen
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Starten på bloggen er:
Fantastisk.
- 5 (26,3%)
Flot.
- 8 (42,1%)
Ved ikke.
- 0 (0%)
Ikke god.
- 5 (26,3%)
Forfærdelig.
- 1 (5,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Single igen  (Læst 6965 gange)
Yoggidk
Gæst

Single igen
« : 08 Sep 2008, 14:47 »

Faxe slår fast: Jeg vil være cheftræner, og snart!

BT oplyser at Faxe har sagt at han vil være chaftræner, og derfor prøve lykken uden Laudrup i hånden. Det forventes at han bliver offentliggjort meget snart. Men hvor?

BT har også haft et interview, hvor Faxe siger dette:
Det er helt rigtigt at jeg gerne vil prøve noget nyt, fordi det kunne være en kæmpe udfordring, at prøve noget hvor man selv bestemmer mest. Jeg er i dialog med en del klubber, næsten kun fra Danmark, hvilket jeg også selv tror mest på, da jeg kender de danske hold meget godt.

Fulde navn: John Jensen
Fødselsdato: 3. maj 1965 (43 år)
Fødested: København, Danmark
Kælenavn(e): Faxe

Flere klubber er nævnt, men klubber som Lyngby, Viborg og Horsens lyder som de måske bedste bud. Han er ikke afvisende for netop disse 3 klubber, men afviser endegyldigt FCK, som han ikke bryder sig meget om.

Lyngby's direktør siger dette om Faxe:
Faxe er klart en træner, som i Lyngby kan udrette noget meget stort, men jeg vil desværre sige at vi ikke er i forhandlinger med ham fortiden, da vi sådan set er godt tilfreds med den nuværende træner. Så der er ikke så meget mere at sige...

Horsens's direktør er til gengæld noget mere positiv:
Vi ligger fortiden i dialog, med Faxe, og han er ikke afvisende overfor at flytte hertil, og udrette noget stort som manager.

En jysk fodbold ekspert siger dette:
Faxe kommer klart til AaB, jeg mener ikke at Rioch har hvad man i AaB leder efter. Og jeg vil derfor med næsten 100% sikkerhed sige, at AaB offentliggøre ham. Det vil fremme deres chancer for succes, imens Faxe for erfaring, ved at spille om CHL.

Så der er mange forskellige bud på kommende arbejdsgivere, hvor også FCM, FCN, OB, BIF og klubber som SønderjyskE og Kolding.

« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 23:20 af Yoggidk » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: Single igen
« Svar #1: 08 Sep 2008, 14:48 »

Håber det bliver OB, det lyder spændende!

Yoggidk
Gæst

« Svar #2: 08 Sep 2008, 15:00 »

Håber det bliver OB, det lyder spændende!

Tak for kommentaren, ja det er spændende hvem det bliver Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #3: 09 Sep 2008, 17:09 »

Næste update kommer imorgen, pga. tidsmangel.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4: 09 Sep 2008, 17:11 »

Okay, men vi vil kun have updaten hvis det er OB Wink.

Yoggidk
Gæst

« Svar #5: 09 Sep 2008, 17:12 »

Okay, men vi vil kun have updaten hvis det er OB Wink.

Ikke engang sikkert det bliver en dansk klub, glæd jer bare Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #6: 09 Sep 2008, 21:56 »

BT skriver: Faxe til tyskland!

BT havde tidligere på ugen, meldt ud at Faxe var på vej til Dansk fodbold, men dette menes at være urealistisk, eftersom han fortiden er til jobsamtale i en ukendt 2.bundesliga klub.

Klubberne Mainz, Rostock, Kaiserslautern, Duisburg og Nürnberg, menes som de største favoritter. Alle disse hold er stærke hold, og alle af disse har derfor store chancer for at rykke op.

Faxe siger selv dette om sagen:
"Jov altså, jeg er i Tyskland lige fortiden, og jeg afviser ikke at jeg ender her, men jeg lover ikke det bliver et tophold, og slet ikke at det bliver et hold fra den bedste række. Og samtidig mener jeg at Tysk fodbold passer mig perfekt."

En tysk fodbold ekspert menes at vide, at Faxe tager til en bundklub i 2.Bundesliga, men eksperterne har før svigtet i Faxe-rygterne, da de sagde han tog til Danmark for at træne.

Det skal så siges at ingen af de 5 nævnte klubber, tør sige at de er i samtale med Faxe, og det forventes at alt omkring Faxe er på plads meget snart.

Michael Laudrup glæder sig til at se Faxe som single, og han er sikker på at Faxe kan klare det, han siger til gengæld også at han gerne så Faxe blive ved Michael, men at Faxe havde fortjent bedre, Laudrup siger dette:
"Faxe er klasse, og jeg er sikker på at han kunne styre klubber som Real Madrid, da han virkelig har lederevner i verdensklasse."

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7: 10 Sep 2008, 14:19 »

Meget nice..

Vil helt klart følge den når nu det er en gammel Brøndby Assistent Opstemt

Vi skal alle være her.

Yoggidk
Gæst

« Svar #8: 10 Sep 2008, 14:22 »

Meget nice..

Vil helt klart følge den når nu det er en gammel Brøndby Assistent Opstemt

Tudsind mange tak for kommentaren Wink

patrick J
Manager

« Svar #9: 10 Sep 2008, 22:39 »

Ja det bliver spændende at høre hvem det bliver. Vil helt klart følge denne blog

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Yoggidk
Gæst

« Svar #10: 11 Sep 2008, 14:38 »

Har ikke alt for god tid, så er ikke sikkert der kommer update hverken idag eller imorgen... desværre.

Yoggidk
Gæst

« Svar #11: 12 Sep 2008, 21:42 »

Faxe chokerer alle.

John Faxe har chokeret alle eksperter, og er taget til England, nærmere Millwall F.C.

Det bliver Millwall der de næste 4 sæsoner får glæde af danske Faxe. Og dette er man glad for hos begge parter, hvor både Millwall's fans, bestyrelse og Faxe selv, ser frem til en succesrig tid i klubben.

Full name: Millwall Football Club
Nickname: The Lions
Founded: 1885
Ground: The New Den Bermondsey
South East London, England
(Capacity: 20,146)
Chairman: John Berylson
Manager: John Faxe Jensen
League: League One
2007-08: League One, 17th

Millwall er en spændende klub, som har en sikker økonomi, og har en medieprognose som nummer 4. trods sidste sæsons skuffelse, hvor man endte nummer 17, i selv samme række. Klubben har egen fodboldskole, og er ærkerival med West Ham, og har Crystal Palace, Man City, Liverpool, Charlton og Gillingham, som andre rivaler. Og klubbens mål indenfor 10 år, er ifølge Faxe, at komme op på holdene som City, og Liverpool.

Men som sagt chokerede Faxe ved at tage til England, da det først var udset at han tog til Danmark, hvor Viborg nok var det bedste bud, og nok også havde været det hele tiden, men nu er han altså i den 3. bedste engelske række, og ser frem til udfordringen!

Faxe siger dette om ansættelsen:
"Dette er en dejlig klub at komme til, en klub med en god spillertru, og hvor jeg også får lidt penge at handle for. En klub som jeg mener jeg kan føre frem til toppen af engelsk fodbold, og jeg vil ikke afvise at Laudrup kommer rendende på et tidspunkt, og vil være min assistent" og ler.

En tilfældig fan siger dette:
"Uha, jeg har kun hørt godt om Faxe, men jeg har selvfølgelig heller ikke hørt så meget. Jeg tror på at han bliver en succes, og henter den ene eller de to angribere vi har manglet i mange år. Vi går en spændende tid i møde.

Updatens sang:

We are Millwall,
We are Millwall,
We are Millwall, from the Den,
We are Millwall, super Millwall,
We are Millwall, from the Den

No one likes us, no one likes us,
No one likes us, we don't care,
We are Millwall, super Millwall,
We are Millwall, from the Den...

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Sep 2008, 10:33 »

Rigtigt godt klubvalg thb. Frygtede lidt du ville vælge endnu en dansk bundklub, hvilket du heldigvis ikke gjorde. Millwall er en traditionsklub, og jeg håber du kan holde fanen højt :-) spændende!

Yoggidk
Gæst

« Svar #13: 13 Sep 2008, 10:35 »

Rigtigt godt klubvalg thb. Frygtede lidt du ville vælge endnu en dansk bundklub, hvilket du heldigvis ikke gjorde. Millwall er en traditionsklub, og jeg håber du kan holde fanen højt :-) spændende!

Tak skal du have...

Jeg føler virkelig noget særligt ved dette spil, så en lang blog bliver dette/ind til FM09 eller FML kommer Wink

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #14: 13 Sep 2008, 21:24 »

Super glæder mig til og hører noget om Millwall som jeg ikk ved det store om  Thumbs Up følger helt sikkert med  Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010