home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke  (Læst 1814 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
"BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« : 08 Sep 2008, 01:47 »


Med ankomst af blandt andet Mattias Jonson, så er det et Brøndby hold, der i den kommende sæson satser stort på at hjemføre mesterskabet efter sidste sæsons skuffelse. Før denne sæson har Brøndby erstattet Ebbe Sand med Oumar Barro fra Burkina Faso, men den nye træner forventer ikke, at Barro får meget spilletid i den kommende sæson.

"Barro er et supplement, som på sigt kan blive en god spille for klubben, men indtil videre, så må vi være ærlige og sige, at Peter Madsen, Peter Graulund og ikke mindst Turbo Bent står foran ham. Jeg synes vi har en stærk trup, men der kan godt være plads til et par forstærkninger. Vi vil, og skal, være med i kampen om mesterskabet efter det glippede sidste år." udtaler den nye træner John Petersen.

Tiltrods for sidste sæsons skuffelse skal Brøndby spille kvalkampe til Champions League, hvor man i anden knockoutrunde møder Maribor Teatanic fra Slovenien.




Denne blog vil ikke blive videre avanceret, men jeg forventer, at den holder i en god rum tid, da det er det eneste managerspil jeg kan spille pt. efter en virus der har slettet stort set hele computeren. Jeg kører nu Ubuntu styresystem, og der er dette som sagt det eneste spil der virker. Måske får jeg Win XP igen i morgen, men håber alligevel, at denne blog kan holdes kørende. Forvent ikke mange updates på kort tid, og der kan sagtens gå et par dage eller tre mellem updatesene. Håber på opbakning til bloggen.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2008, 21:15 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyernes IF - Nostalgien sejre (blog)
« Svar #1: 08 Sep 2008, 21:12 »


Som ny træner er det nødvendigt, at tage et hurtigt kig nedover den trup, som man har at arbejde med. Det har jeg også gjort. Her er hvad jeg kom frem til.

Målmænd
Mogens Krogh
Emeka Andersen
Der er ingen tvivl om, at førstevalget på målmandsposten er rutinerede Mogens Krogh, men der skal i den nærmeste fremtid en erstatning, da Emeka og Kim Drejs ikke er stærke nok til et tophold.

Forsvar
Søren Colding
Auri Skarbalius
Brian Jensen
Mads Olsen
Martin Smith
Vragel Da Silva
Per Nielsen
Kenneth Rasmussen

Her har vi en rimelig stærk firebackkæde, men der kunne godt bruges et par forstærkninger, så det kigger vi på. I midterforsvaret håber vi på, at få hentet et par spillere ind.

Midtbane
Krister Nordin
Dan Anton Johansen
Allan Ravn Jensen
Rafal Niznik
Ole Bjur
Mattias Jonson
Søren Krogh
Thomas Lindrup
Kim Daugaard

En stærk midtbane, der ikke trænger til forstærkninger. Der er både ungdom og rutine, så den kæde hænger fint sammen, og kommer ikke til at belaste økonomien ved indkøb.

Angreb
Ruben Bagger
Peter Madsen
Bent ”Turbo” Christensen
Peter Graulund

En stærk firkløver i angrebet, og igen en kæde, hvor vi ikke behøver forstærkninger.

Indkøbsliste
Målmand
Forsvarsspiller
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes IF - Nostalgien sejre (blog)
« Svar #2: 08 Sep 2008, 21:16 »

Er det 01/02 spillet? :-D Er ikke helt sikker. Men altid sjovt med gamle klasse-hold!
Og så kræver jeg magi fra Magic! ;-) Fin start, glæder mig til at se mere.

OT: Gaaal jeg følger mange blogs i øjeblikket!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #3: 08 Sep 2008, 21:17 »

Det er 99/00 Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #4: 08 Sep 2008, 21:20 »

lækkert med en blog fra et retro spil, også selvom jeg er FCK'er Opstemt
Vil da klart følge denne blog Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

BenMusalho
Gæst
 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #5: 08 Sep 2008, 21:22 »

Det er 99/00 Opstemt
Arrhh, pis! Tænkte på 00/01.. Opstemt Var dog forkert begge to.  Sur
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #6: 08 Sep 2008, 21:25 »

Skal Danton ikke stå under forsvar? Lækkert med en blog om så gammelt et spil, som det er efterhånden. Valget er heller ikke værst ;-)

AURI SKARBALIUS LÅLÅLÅ :-D

Go, go, JS!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #7: 08 Sep 2008, 21:26 »

Danton er DC eller DMC, og de første kampe har han spillet DMC, så pt. står han der Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "BLOG" Brøndbyernes IF - Tilbage til fordumsstyrke
« Svar #8: 09 Sep 2008, 22:02 »


Ekstra Bladet 27.08.1999
Det forjættede land venter

Brøndby v Maribor 1-0
Maribor v Brøndby 0-2

Servette v Brøndby 1-2
Brøndby v Servette 3-1
Brøndby har fået en god start på sæsonen, og det har i dag udmøntet sig i, at holdet nu er klar til Champions League, hvor holdet står overfor AC Milan, Chelsea FC og Olympiakos.

Over to kampe blev Maribor Teatanic besejret med samlet 3-0 efter en 1-0 sejr på Brøndby Stadion og en 2-0 sejr på udebane. Derefter stod den på to opgør mod Servette, og efter en sejr på 2-1 på udebane, så var alt lagt op til, at holdet fra Vestegnen kunne sikre sig en plads i det forjættede land. Og på Brøndby Stadion sikrede holdet med en 3-1 sejr sig en samlet 5-2 sejr over Servette. En flot præstation, som altså nu betyder, at holdet skal op imod Milan, Chelsea og Olympiakos.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010