home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1117 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BUG i Gta Vice City (Ps2)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: BUG i Gta Vice City (Ps2)  (Læst 1116 gange)
dasmessi
Gæst

BUG i Gta Vice City (Ps2)
« : 06 Sep 2008, 10:06 »

Kære freaks. Min lillebror sidder og spiller GTA Vice City på hans ps2 og som i vel ved, kan man få politistaver. Når han får sådan en, og begynder at løbe hen til folk eller biler, begynder han automatisk at slå folk og biler i stykker. Min lillebror gør ingenting selv, og derfor er det jeg tror der er en kæmpe BUG.
Hvad tror i der kan være galt. For det lyder jo underligt han gør det, uden min bror gør noget som helst. Håber i kan hjælpe hurtigst muligt, så han ikke flipper over det Smiley

Thore
Manager

Sv: BUG i Gta Vice City (Ps2)
« Svar #1: 06 Sep 2008, 10:53 »

Tja det er sikkert bare en bug, det er der jo ikke så meget og gøre ved når det er et ps2 spil  Smiley
Har dog ikke selv været ude for det. Den eneste store bug jeg kender til, er at der findes et bestemt kostume som man ikke kan få på, da vejen derind er spæret, selvom den ikke burde være det.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #2: 06 Sep 2008, 11:52 »

Tja det er sikkert bare en bug, det er der jo ikke så meget og gøre ved når det er et ps2 spil  Smiley
Har dog ikke selv været ude for det. Den eneste store bug jeg kender til, er at der findes et bestemt kostume som man ikke kan få på, da vejen derind er spæret, selvom den ikke burde være det.
Så er der vel ikke andet at gøre end at købe et nyt?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 07 Sep 2008, 16:16 »

Tror du ikke det er dit stick der er noget galt med. De begynder og gøre mærkelige ting, når man har haft det i lang tid.

dasmessi
Gæst

« Svar #4: 07 Sep 2008, 16:20 »

Tror du ikke det er dit stick der er noget galt med. De begynder og gøre mærkelige ting, når man har haft det i lang tid.
Tjo. Kan det vel godt være. Men tror bare han overlever med det. Smiley

Thore
Manager

« Svar #5: 07 Sep 2008, 19:50 »

Så er der vel ikke andet at gøre end at købe et nyt?

Nej bug'en er ikke kun i det enkelte spil, men i alle de første versioner der blev sendt ud.
Men som Fredi siger er det sikkert bare stikket, har tit været udefor at min x knap har sat sig fast  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

dasmessi
Gæst

« Svar #6: 07 Sep 2008, 19:51 »

Nej bug'en er ikke kun i det enkelte spil, men i alle de første versioner der blev sendt ud.
Men som Fredi siger er det sikkert bare stikket, har tit været udefor at min x knap har sat sig fast  Smiley
Det stik han bruger nu, sidder L2 knappen fast. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010